Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[n16] brak adaptacji przepustnicy !


Gość wega67

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem po czyszczeniu przepustnicy nie mogę jej ustawić ponownie, obroty stają na 2-3 tys próbowałem robić adaptację i schodzą do 1tys ale po wciśnięciu gazu, idą w górę i się przywieszają, jeszcze zauważyłem że linka jest jakby luźna ? możecie sprawdzić jak jest w silniku Almery n16 1,5 benzyna 2001 rok :(

 

strasznie się wkurzyłem, że tak się dzieje ma ktoś pomysł ?

pojechanie do mechaniora na adaptacje może pomóc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość sugarray

kolego ja mialem przeboje niesamowite z obrotami i wiem juz o tym prawie wsyztko mimo ze nie jestem mechanikiem. kwestia nr1 czy przed czyszczeniem przepustnicy nie bylo tego objawu ?

2-czy z tylu przepustnicy masz wersje na dwa wtyki brazowy + siwy na dole ? Jesliu tak a cos tak czuje to zrobiles zle adaptacje lub co gorsza popsules wtyczke/sensor. taki jest objaw zawieszania sie obrotow gdy robisz adaptacje i kompletnie wyjmiesz dolna wtyczke siwa od IACV i wylaczysz silnik lub ci zgasnie w trakcie robienia adaptacji. po 10sek zapamietane jest zerowe polozenie przepustnicy i komp dodaje do 1000obecnego ktorego miales wczesniej nowe 1000obrotow z czego wychodzi ci 2000rpm jako wlasnie pozycja neturalna.

 

jesli nie uszkodziles wtyczki ani brazowej ani siwej(sprawdz wtyki czy dobrze wchodza bo te wtyczki sie ciezko zdejmuje i zaklada zobacz czy nie zasniedzialo)

 

sposob jest prosty jesli masz wszystko sprawne. odlacz akumulator na 24h(dla swietego spokoju-czesto pomaga 15min ale poczekaj dluzej) z podlaczonymi wtyczkami w swoje miejsce.