Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[N16] po wymianie UPG i remoncie silnika cieknie z wydechu


monik

Recommended Posts

witam. mniej wiecej miesiac temu opisywałam swoje perypetie zi ukłądem chłodzenia i silnikiem:

http://forum.nissank...__fromsearch__1

w piątek zwróciłam uwagę na smugę pary z wydechu podczas przygazowania. wczoraj po odpaleniu, na wolnych obrotacjh (luz wiec ok 900-1000) z wydechu kapał płyn. okazało się, że jednak płynu z chłodnicy ubywa. nieznacznie, ale jednak. olej jest czyściutki, niemętny. po przejechaniu z jednego parkingu na drugi i zaparkowaniu, okazało się, że z wydechu nieźle nachlapało. został ślad na kostce.

od czasu remontu silonika przejechałam 500km. czy możliwe, że pękła wymienona UPG? dzis samochód ma znów wrócić do mechanika, który w nim grzebał.

Link to comment
Share on other sites

Przecież woda z wydechu w autach z katalizatorem to normalna rzecz. Nie ma opcji, żeby płyn chłodniczy wylatywał wydechem, bo by go ubywało chyba ze 100ml na minutę pracy silnika :) Zdąży wyparować.

Link to comment
Share on other sites

przejrzałam net, piszą podobnie do ciebie, ale nadal mam obawy :/

Link to comment
Share on other sites

Akurat teraz mam diesla i brak kata, ale gdy przez kilka lat jeździłem 2 litrową benzyną z katem to bywały dni, że woda z wydechu lała się siurkiem :)

Link to comment
Share on other sites

stąd korodowanie wydechu. dodatkowo mam gaz. no dobrze. dziękuję w takim razie za podpowiedź bo pewnie bym zrobiła z siebie durnia u mechanika ;) .

Link to comment
Share on other sites

Korodowanie wydechu najszybciej zajdzie, gdy jeździsz na krótkich odcinkach i w wydechu zbiera się woda, która nie zdąży odparować (różnica temperatur między układem wydechowym a otoczeniem).

Link to comment
Share on other sites

wydech to nie problem. skorodował to został wymieniony w zeszłym roku. jeszcze raz dziękuje za pomoc :)

Link to comment
Share on other sites

Guest mirekg9

Niektóre ostatnie tłumiki mają fabryczną dziurkę w najniższym położeniu tłumika. Zazwyczaj jest to ok. 1 cm przed końcem tłumika od spodu. Jeśli go nie masz, to możesz /tak praktykują/ wiertełkiem np. 3mm przewiercić i woda sama będzie zlatywała i nie będzie dochodziło do gnicia od wewnątrz

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...