Gość monik Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 witam. mniej wiecej miesiac temu opisywałam swoje perypetie zi ukłądem chłodzenia i silnikiem: http://forum.nissank...__fromsearch__1 w piątek zwróciłam uwagę na smugę pary z wydechu podczas przygazowania. wczoraj po odpaleniu, na wolnych obrotacjh (luz wiec ok 900-1000) z wydechu kapał płyn. okazało się, że jednak płynu z chłodnicy ubywa. nieznacznie, ale jednak. olej jest czyściutki, niemętny. po przejechaniu z jednego parkingu na drugi i zaparkowaniu, okazało się, że z wydechu nieźle nachlapało. został ślad na kostce. od czasu remontu silonika przejechałam 500km. czy możliwe, że pękła wymienona UPG? dzis samochód ma znów wrócić do mechanika, który w nim grzebał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Przecież woda z wydechu w autach z katalizatorem to normalna rzecz. Nie ma opcji, żeby płyn chłodniczy wylatywał wydechem, bo by go ubywało chyba ze 100ml na minutę pracy silnika Zdąży wyparować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość monik Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 przejrzałam net, piszą podobnie do ciebie, ale nadal mam obawy :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Akurat teraz mam diesla i brak kata, ale gdy przez kilka lat jeździłem 2 litrową benzyną z katem to bywały dni, że woda z wydechu lała się siurkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość monik Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 stąd korodowanie wydechu. dodatkowo mam gaz. no dobrze. dziękuję w takim razie za podpowiedź bo pewnie bym zrobiła z siebie durnia u mechanika . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Korodowanie wydechu najszybciej zajdzie, gdy jeździsz na krótkich odcinkach i w wydechu zbiera się woda, która nie zdąży odparować (różnica temperatur między układem wydechowym a otoczeniem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość monik Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 wydech to nie problem. skorodował to został wymieniony w zeszłym roku. jeszcze raz dziękuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Niektóre ostatnie tłumiki mają fabryczną dziurkę w najniższym położeniu tłumika. Zazwyczaj jest to ok. 1 cm przed końcem tłumika od spodu. Jeśli go nie masz, to możesz /tak praktykują/ wiertełkiem np. 3mm przewiercić i woda sama będzie zlatywała i nie będzie dochodziło do gnicia od wewnątrz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.