Maciek90 Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Za tydzień zakładam do primy letnie koła (alu) i przy okazji chciałem pomalować zaciski i tarcze (tam gdzie nie pracuje klocek). Rozważam albo kolor czarny albo srebny, doradzcie który kolor będzie bardziej pasował do srebnych alu, nie wiem czy w dobrym miejscu umieściłem temat, ale z góry mówię że nie chodzi mi o żaden "tuning" tylko żeby to estetyczniej wyglądało, bo z tyłu mam nowe tarcze i nie ładnie wygląda rdza którą się pokrywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Ja przednie zrobiłem 2 lata temu na srebrny ale powiem szczerze, że nie wiele z tego koloru zostało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 tych żaroodpornych lakierów jest od ,,,, kolor to tylko twoja fantazja ja bym poszedł pod kolor nadwozia ewentualnie kontrastowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 To spróbuje na srebro pod kolor nadwozia jak radzi tofu, zakupiłem dziś już farbę i zobaczę jak to będzie wyglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Mi osobiście bardzo podoba się grafitowy metalic (bo chyba tylko taki pasuje do koloru nadwozia mojej P11), ale na aukcjach i w sklepach ciężko o taki kolor, te krzykliwe widać bardziej popularne są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Pomalowałem na srebno i muszę przyznać że wygląda super, ładnie kontrastuje itp. pomalowałem i w primie i w tino i w obu pasuje, jak będę miał czas to wrzucę fotki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Pomalowałem na srebno i muszę przyznać że wygląda super, ładnie kontrastuje itp. pomalowałem i w primie i w tino i w obu pasuje, jak będę miał czas to wrzucę fotki. A czym malowałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 16 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Hamerrite srebny połysk, zwykłą a nie żaroodporną, ale trzyma się ładnie, wcześniej miałem pomalowane hamerrite złoty i trzymało 2 lata i kolor pozostał, więc chyba i ten srebny wytrzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 No to ładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaniopl Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Ja zaciski maluje na czerwono, to jest kolor sportowy. A do malowania uzywam jakiegos szpraja (zaleta ze dobrze kryje w przeciwienstwie do pedzla). Wydaje mi sie ze czerwony pasuje do kazdego koloru auta i felgi. Jezeli chodzi o malowanie tarcz to proponuje czarny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 ===================================================================================================== Głosujemy w konkursie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://www.auto-swia...san-klub-polska ===================================================================================================== Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAX85 Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Tak, słyszałem że jak pomalujesz zaciski na czerwono to będzie szybszy :devil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaniopl Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 No dokładnie to jest plus 10% do skuteczności hamowania i znacząco zmniejsza masę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Malował ktoś tarcze? Bo będę regenerował zaciski ( przy okazji maluje je na srebrno/szaro) czy można też pomalować tarcze i które fragmenty, czy można tak jak tu http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/88183-s-zestaw-hamulcy-z-200sxa-280-tarcze/ bo z tego co słyszałem w programie "samochód marzeń kup i zrób" nie można nakładać smaru na tarcze w miejscu styku z felgą myślę że farby tez nie można ale może ktoś wyprowadzi mnie z błędu i czy można pomalować górny rant tarczy, oraz czy jeśli zamaluje kawałek powierzchni tarcia klocka czy coś się stanie ale chyba jedynie się zaraz zetrze przy pierwszym hamowaniu i trochę po śmierdzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 [...]z tego co słyszałem w programie "samochód marzeń kup i zrób" nie można nakładać smaru na tarcze w miejscu styku z felgą myślę że farby tez nie można[...] Też tak słyszałem, ale powodu już nikt nie potrafił podać, dlatego swoje tarcze wymalowałem sprejem wysokotemperaturowym wszędzie tam, gdzie nie ma styku z klockiem. Miało pomóc w zabezpieczeniu antykorozynym ale już mam lekki nalot (malowane w kwietniu zeszłego roku). Nadmiar się starł, nawet specjalnie nie śmierdziało. Czym chcesz malować zaciski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 powodu już nikt nie potrafił podać Jesli chodzi o farbę to po prostu dlatego, że jak w jednym miejscu farby będzie grubiej, to koło będzie źle wyważone. Natomiast co do smaru nie mam pojęcia... może chodzi o to że jak się rozgrzeje to spłynie na tarczę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 (edytowane) Czym chcesz malować zaciski? Emalia żaroodporna silikonowa kolor srebrny aluminium firmy Dragon i zacisk i tarcze Edytowane 7 Marca 2013 przez PrzeRuSco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Emalia żaroodporna silikonowa kolor srebrny aluminium firmy Dragon i zacisk i tarcze PrzeRuSco da się to malować na rdzę? czy musi być idealnie oczyszczone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 O rdzy nic nie piszą więc raczej nie, tarcze będą nowe a zaciski dokładnie oczyszczone szczotka drutową na wiertarce więc może nie będzie źle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Ja też chcę pomalować, ale auto niebieskie to nie tak łatwo dobrać fajny kolor... Będzie VHT Cast Iron (do silników) i na to warstwa Clear-a (też VHT, do zacisków), żeby się świeciło. A że mam zaciski czterotłoczkowe z 300ZX (kawał hebla) to powinny dobrze w felgach wyglądać. Kolor taki, jak tu: http://img193.imageshack.us/img193/718/20120501171915.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 O chopie Jak Ty zmieściłeś takie zaciski tam? Ja na czerwono mam pomalowane(miałem bo zlazł kolor i musze na nowo paint'nąć) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 (edytowane) Wbrew pozorom nie ma tragedii, ale one są z wersji NA, więc są chyba 5mm węższe, od tych najczęściej spotykanych (dorzucam też zdjęcia tarcz po malowaniu). Foty z przymierzania z felgą letnią, w tej chwili cały czas jeżdżę na serii, nie mam odpowiednich felg na zimę. Zaciski w tej chwili są wyszkiełkowane (są z aluminium, nie można piaskować) więc odpowiednie przygotowanie powierzchni chyba już jest. Edytowane 8 Marca 2013 przez maius Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Muszę przyznać ze tarcze wyglądają elegancko, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 (edytowane) Ja już teraz jestem mądrzejszy, lepiej bym to zrobił, jak bym robił drugi raz. Z tego co szukałem dobrze jest przed malowaniem podgrzać puszkę z farbą (suszarka i jedziemy), a żeby się ładnie utrzymało to trzeba 4-5 cienkich warstw (szczególnie pierwsze 2 muszą być cieniutkie, powinny "prześwitywać", potem może być trochę grubiej, ale bez przesady, ja w sumie zrobiłem 2;/). Obstawiam, że wyważenia tarczy nie zmienimy nadmierna ilością farby, ale żeby nie było problemów to na styku z piastą/felgą można po prostu pomalować albo mniejszą ilość warstw albo cieńsze warstwy. Edytowane 8 Marca 2013 przez maius Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 a prawda taka że koła po trasie powinny być ciepłe jeśli nie zapieczemy koła na fioletowo to prawie każda farba powinna dać radę osobiście unikał bym wszystkiego co jest firmy dragon ja u siebie dałem podkład chloro kauczuk + nawierzchniowy biały a potem z nudów dałem chrom w spreyu ,, zobacze przy zmianie jak sie ma po zimie we wcześniejszej primce dałem minie + akryl tez dawało radę jak dla mnie to podstawa to dobry podkład następna sprawa to szczotka na wiertarce czy flexie nie ma nic gorszego do czyszczenia rdzy tobie sie wydaje że masz super wyczyszczone bo jest ładny czarny kolor i tu błąd bo z drutu robi się nalot na powierzchni po takim czyszczeniu warto sobie wziąć ostry papier ścierny i przejechać granulacja 40 zawsze rude wyjdzie polecam flexa i fibrowe tarcze ew zrobić sobie modulik wolnych obrotów i szlifować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.