Datex Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Witam. W moim D22 mam już dość mocno klapnięte resory. Nawet bez obciążenia są one delikatnie wygięte w drugą stronę. Stąd pytanie, lepiej oddać resorki do klepania, czy kupić tani zamiennik np. tutaj: http://allegro.pl/re...2112112823.html. (sprzedający twierdzi że resory są mocniejsze od oryginałów) Autko sporo śmiga w terenie i na stałe wozi zabudowę paki. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patrol 260 Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Ja bym zamiast krótkiej dobrał długą lagę, i pod klepał resor. Po złożeniu powinien pozostać na długo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon 73 Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Tylko klepac ale u dobrego kowala, jak Ci jakiś sztubak przegrzeje to będą pękać, nie pojeździsz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Jest w Gdańsku firma Respol, ktoś miał z nimi do czynienia ? D22 jest już po regeneracji resorów. Wyraźna poprawa komfortu i pewniejsze prowadzenie. Walcowane na zimno, nie dokładałem na razie dodatkowych piór. Zobaczę jak długo postoi tak jak teraz, najwyżej później dojdzie dodatkowe pióro. Wszystko robione w firmie RESPOL w Gdańsku, całość trwała 1,5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.