Radzio_sl Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Witam. W mojej primerze p11 2.0 16V 1997r. 131KM na gorącym silniku i na wolnych obrotach zaczyna mi mrugać kontrolka oleju. Stan oleju jest ok. Słychać również dziwny dźwięk z silnka jakby łańcuch rozrządu ocierał o obudowe. Czy ktoś miał u siebie coś podobnego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 słabe ciśnienie oleju, kiedy był zmieniany i na jakim jeździsz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radzio_sl Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 ok 12m-cy temu. olej mi cieknie delikatnie i dolewam na bieżąco. Jeżdże na mobilu1 10W40. Wszystko jest wporządku zanim silnik się nie rozgrzeje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Zmień rozrząd(przynajmniej tam zajrzyj, łańcuch powinien przeżyć tę skorupę, chyba że masz 400-500tys) , nalej 15w40 i wymyj czujnik ciśnienia, przy okazji sprawdź ciśnienie oleju, ten dziwny dźwięk to może nie być łańcuch, ale to odpukać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lancer901 Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 z kad ucieka olej? ja mam problem ze srubami pod pokrywe zaworow, odkrecaja mi sie i musze dokrecac ;/ moze lancuch przeskoczyl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Tak jak napisal kolega Bobytempelton wyzej to moga juz prosic o pomoc panewki . Najlepiej to sprawdzic cisnienie oleju na zagrzanym silniku skoro kontrolka mruga . Wtedy bedziesz wiedzial czy to czujnik wali glupa czy moze juz pompa nie daje rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 na początek zmień olej na 10W valvoline albo inny lepszy to co używasz to nie sprawdza sie ,,, i oczywiście filtr oleju knecht stan sprawdź na zimnym silniku Ps mi sie łańcuch urwał przy przebiegu 160 kkm wersja angielska po lift pokrywę wymyj ekstrakcyjną kup jakiś silikon -lepszy niż za 5zł obsmaruj uszczelkę głowicę i dekiel złóż wszystko do siebie skręć i nadmiar zetrzyj i będzie po-problemie ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.