Gość konrad880901 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 witam moja instalacja to esgi reduktor alaska, waltek czerwony, samochód primera 1,6 , problem polega ze gdy juz przełączy się na lpg to jak jadę i depnę mu mocniej i wyrzucę na luz to zgaśnie... ma to miejsce tylko przy nienagrzanym silniku i gdy mu depnę i luz... na postoju jak gazuję jest ok. jak się rozgrzeje tez jest wszystko ok. mam temp przełączania 37 st. robiłem wiele rzeczy i nie mogę dojsć. wężyki równe, listwa w pionie, założony podgrzewazc listwy, instalacja ma miesiądz. była ona montowana w miejsce starej II gen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 brudne VALDEMARY, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAX85 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 (edytowane) Pewnie dostaje za dużo powietrza i przygasa. Spróbuj zakleić w połowie taśmą część wlotową (zmniejszyć otwór wlotowy) powietrza przed filtrem powietrza albo obrócić otwór wlotowy do wewnątrz wtedy niepowinien już gasnać. Edytowane 9 Marca 2012 przez DAX85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Pewnie dostaje za dużo powietrza i przygasa. Spróbuj zakleić w połowie taśmą część wlotową (zmniejszyć otwór wlotowy) powietrza przed filtrm powietrza albo obrócić otwór wlotowy do wewnątrz wtedy niepowinien już gasnać. możesz rozwinąć swoją myśl, co niby miało by to mieć na celu w tym przypadku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konrad880901 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 kolego to jest sekwencja a nie II gen że się rurę dolotu gombką zatykało. a wtryski były czyszczone. jak by był syf to ciężko by się przełączał a przejście jest łagodne, a możę dysze? ja mam 2mm koledzy a czy ktoś z was ma taki silnik lub widział zamontowana instalację interesuje mnie również jak wpięte są wężyki od map sensora? czy jest wpięty do tego wężyka co idzie od czujnika ciśnienia paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 raczej każda sekwencja sprawdza cisnienie Gazu chyba że masz na myśli emulacje cisnienia PB w listwie coś słyszałem ale ,,,, Valdemar ma tak zmienne fazy na zimnym że może i gasnąć jak chcesz rady bo widzę że już DIno ma dosyć udzielania rad osobą co i tak wiedzą lepiej ,,,, choć sam założył i przerobił kilka instalacji .. to powiem tak zalej valdemary denaturatem może im pomoże ... co do widzianych instalacji to widziałem tylko kilka poprawnie założonych daj zdjęcia to Ci powiemy co masz źle moja instalacja w nismo składała się z elektrozaworu rozwierconego na 3.5 mm przerobionego reduktora Kme silver pionowo ustawionych hanek zielonych na 4 cm wężykach i filtracji FL03 z otulinami na rurach do reduktora po przełączeniu nic sie nie działo instalacja smiga teraz w innym P10 użytkownik po wsadzeniu tz montażu uzyskał wynik 8,7 litra na 100 Km trasa @130 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 pokaż zdjęcie jak to tam jest pomontowane, z tego co kojarzę to chyba jakiś klon STAG-a robiony przez IC, pokaż mapę i ustawienia, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konrad880901 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 to zdjęcia z pod maski. nie mogłem się coś połączyć kompem. często ta instalacja tak ma zeby mapki zgrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 to nei IC tylko klon chyba LR, ładnie wygląda, widzę nawet podgrzewacz do RV, może zassaj inny soft, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konrad880901 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 mam jeszcze jedeno pytanie bo w starej instalacji był rozcięty kabel od sondy(sygnał) i szedł na emulator. w sekwencji tego nie ma i nie wiem czy dobrze zrobiłem bo spiołem spowrotem a kabel od sterownika podłączyłem do tego złączenia. a instalacja to esgi prod. ekoalma. taka podróbka staga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 odnośnie sondy to dobrze, zassaj może ze strony AC, program do starego S200, 1.x.x.x może tym się połączysz stabilnie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konrad880901 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 jeszcze jedno pytanko. nissan ma bardzo krótkie czasy wtrysków benzyny i w ustawieniach może zaznaczyć opcje full-group, którą stosuje się w takich przypadkach.... czy coś może ktoś doradzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 kto Ci mówił, że takie ustawienia się stosuje?? nissan ma normalny czas wtrysku, ale nie posiada typowego cutoffa i wtedy jest około 0.6ms, lepsze wtryski sobie z tym radzą ale RV przy małym mnożniku nei za bardzo, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konrad880901 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 czyli dać lepszą listwę??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 tak, np. hanna jakie masz tam dysze we wtryskach?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konrad880901 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 2mm a możę ktoś ma zagazowaną taką primerę w sekwencji. interesuje mnie jaki rozmiar dysz i jak jest wpięty map w podćiśnienie kolektora. mogą być zdjęcia. czekam na pomoc:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 sprawdź w sofcie czy możesz zrobić korekty po temperaturze, jak tak, to zrób powinno pomóc jak masz wszystko dobrze ustawione dysze dobiera się indywidualnie do silnika, wpięcie podciśnienia możesz zrobić zaraz za przepustnicą, będzie lepiej na wkrętce tak jak kolektor a i możesz ewentualnie wyciąć wszystkie czasy poniżej 1.5ms też powinno pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konrad880901 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 mam tą korektę. jak ją zrobić. a według programu do obliczenia średnicy dysz wyszło 2mmm. więc ok.tylko jak mam zrobić te korektę do temperatury dla zimnego. wiem że zaznacza się punkty. tylko dla zimnego dać w dół czy w górę? a tu pokazuje jaki mam ten program do temp. ps.zdjęcie programu jest z instrukcji i nie sugeruj się tymi punktami... mam tą korektę. jak ją zrobić. a według programu do obliczenia średnicy dysz wyszło 2mmm. więc ok.tylko jak mam zrobić te korektę do temperatury dla zimnego. wiem że zaznacza się punkty. tylko dla zimnego dać w dół czy w górę? a tu pokazuje jaki mam ten program do temp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 odpalasz na zimnym, zaznaczasz kropkę w okolicach gdzie przechodzi aktualny znacznik temperatury i przełączasz PB-LPG czas PB ma się nie zmieniać, jak się zmiania to podnosisz kropkę albo opuszczasz, dla Ciebie najpewniej teraz będzie trzeba podnieść, i tak co 5-10st, warunek, że auto jest dobrze wystrojone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 ale dysze masz za małe ,,, skoro takie czasy sa na wolnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konrad880901 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 2,2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 valdemar ma mniejszą wydajność od MJ a kolega w 1,6 miał 2,4 ... wiec 2,2 powinno być wiarę bezpiecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konrad880901 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 i jak zwiększę dysze to zmniejszyć ciśnienie reduktora czy ustawić ileś? np 1,1 bar? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 jak zwiększysz dysze to można obnizyć ciśnienie na redku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konrad880901 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 a czy takie zwiększanie dysz ma wpływ na zużycie lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.