Len Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Mój problem tkwi w tym że oddałem swoje auto "czarodziejowi" który miał mi zamontować zegary z obrotomierzem do mojego słońca 1.4 na wtrysku. Takie miałem zegary http://img214.imageshack.us/img214/4914/dscf0185x.jpg A miałem mieć takie http://images38.fotosik.pl/758/f193a79523e4d828med.jpg Sęk tkwi w tym że "czarodziej" rozebrał wszystko i powyciągał wszystkie przewody z kostek po czym stwierdził że "on nie da rady". Chciałem więc samemu się z tym pobawić, ale kabelki są nie poopisywane i za cholere nie idzie dojść który jest od czego :/ 4 godziny siedzenie nad tym i jedyne co się udało to że kontrolka świateł długich i oleju świecą, reszta zgon! Sprawa jest też taka że prócz całych zegarów nie działa też podświetlenie panela środowego i lampki na suficie. Jest ktoś w stanie podesłać chociaż jakieś fotki kostek (jest ich sztuk 4) żeby się przynajmniej po kolorach doszukać jakiejś pomocy, z pozostałymi bym już kombinował. Chyba że jest ktoś z Krakowa lub okolic komu by się z tym chciało pobawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Czesc, sam robilem podmianke i przepinalem wszystkie kable (bo tak trzeba) Opisy bralem z datasheeta nissana i sa tam zaznaczone kolory kabli gdzie jaki idzie i od czego jest. Problem w tym ze licznik oryginalny mial 2 kostki a z obrotkiem mialem 3 kostki ale naszczescie kostki zostaly przy liczniku tym nowym z ucietymi kablami wiec latwo poszlo (oczywiscie kolory nie pasowaly z obu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Len Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Czesc, sam robilem podmianke i przepinalem wszystkie kable (bo tak trzeba) Opisy bralem z datasheeta nissana i sa tam zaznaczone kolory kabli gdzie jaki idzie i od czego jest. Problem w tym ze licznik oryginalny mial 2 kostki a z obrotkiem mialem 3 kostki ale naszczescie kostki zostaly przy liczniku tym nowym z ucietymi kablami wiec latwo poszlo (oczywiscie kolory nie pasowaly z obu) a sygnał na obrotomierz ciągnąłeś z komputera czy miałeś już pociągnięty kabel? U mnie póki co nie ogarnąłem tego jeszcze bo auto stoi u blacharza, w piątek idzie do lakiernika i sądzę że po świętach będę chciał ogarnąć te kabelki I nie ukrywam że pomoc by była mile widziana Znaczy się 90% kontrolek i całość podświetleń (zegary+panel) już działa, ale przywrócenie wszystkiego do stanu przed rozmontowaniem jeszcze trwa. Chyba że zacznę manewrować z nowymi zegarami, to wtedy to już w ogóle mi wieki zajmie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 ===================================================================================================== Głosujemy w konkursie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://www.auto-swia...san-klub-polska ===================================================================================================== Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.