lukasz_kaw Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Siemano potrzebuje jakiś dobry zestaw tarcze+ hamulce do nissana primery p11.144 kombi. Zastanawiam się nad tarczami nacinanymi i nawiercanymi firmy mikoda. Patrze na tarcze takich firm jak ate, brembo,mikoda co polecacie do tej maszyny za komplet. Do zrobienia jest przód i tył.Jakie tarcze i klocki są spoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAX85 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Myślę ze szkoda ładować tyle pieniędzy w nawiercane tarcze. Polecam tarcze brembo +klocki lucasa zapłacisz prawie połowe mniej od ATE czy mikody, a jakość wcale nie odbiega od tych wyzej wymienionych. Ja osobiscie mam tarcze sacury w swojej Primerze i nienarzekam. ale jak masz za dużo funduszy to bierz te mikody co się Tobie podobają. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Tu masz same tarcze http://moto.allegro.pl/brembo-tarcze-przod-280mm-nissan-primera-p11-i2123201364.html , a tu masz komplet ATE http://moto.allegro.pl/ate-tarcze-klocki-prz-nissan-primera-p10-p11-i2118769313.html i co się bardziej opłaca ??? ja mam brembo i po 4 latach już mają lekkie bicie następne kupię ATE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_kaw Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Właśnie te ate mają chyba dobrą cenę ja teraz mam tarcze trw i klocki lucasa.Przejechałem na nich 7000 i niestety pokrzywiły się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Najtaniej wyjdą z angola i takie osobiście polecam. Lepiej wydać kasę na coś innego niż pakować się w zestawy. Klocki to wiadomo że nowe ale "bieżnię dla hebli" to brałbym używkę i jedynie przetoczył jeśli trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Ile na używkach pojeździsz? i jeszcze przetoczonych nie warto kasy wyrzucać w błoto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 a co ty ślub wziąłeś ze swoją P10 czy uważasz je za auto sportowe. Z tego co mi wiadomo to tarcze mają wzięcie z angoli, tak że nie jeden śmiga na używkach. Jak ich nie popalisz wariacką jazdą to będą jeszcze długo służyć nawet po przetoczeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 ślubu nie brałem ... jak chcesz to sobie zamontuj kierownice po prawej z angola .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_kaw Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Wziołem na przód tarcze mikody do tego klocki brembo, na tył tarcze blueprint i klocki brembo. W piątek montaż więc napisze jak będą zamontowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 a ja słyszałem i mam taki zamiar zmienic u siebie hamulce na tarcze brembo + klocki ferodo! ponoć hamują bez żadneo ALE!! zaciski mam lucasa( ni wiem czy dobrze czy były montowane juz w fabryce jak to jest?) na hamulcach nie maco oszczędzać! hamulce najważniejsze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoliszcze Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 (edytowane) Podobno komplet brembo+ferodo jest OK, ale tylko z tzw. "wyższej półki"; Ja kupiłem na przód tarcze i klocki Ate i jest super - skuteczność hamowania poprawiła się diametralnie... Wady - trochę popiskują przy lekkim hamowaniu w trakcie jazdy miejskiej (nie zawsze - stąd wnioskuję, że prawdopodobnie się ułożą i będzie OK) oraz dośc mocno pylą klocki (ale to już raczej na pewno nie minie). Cena kompletu na przednią oś - tarcze wentylowane 280mm Ate + klocki Ate = 434 zł (łącznie z przesyłką kurierską) Edytowane 19 Marca 2012 przez smoliszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 co to znaczy z wyzsze j półki? kupujesz tarcze brembo i klocki ferodo i masz hamulce chyba najlepsze:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoliszcze Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 (edytowane) I Brembo i Ferodo są to firmy z tzw. wyższej półki , ale robią sprzęt różnego sortu, np. standardowe, sportowe itp; Do Primery możesz np.: dobrać klocki Ferodo z linii: PREMIER, DS PERFORMANCE lub SL. Według niektórych wypowiedzi na forach - równiez na forum NKP - podobno tarcze brembo mocno sie popsuły odkąd zaczęto je produkować gdzieś pod Częstochową (opinia nie sprawdzona przeze mnie osobiście, bo nie jeździłem ani na brembo ani na ferodo) http://forum.nissank...__1#entry720537 Edytowane 21 Marca 2012 przez smoliszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 ale powiedzcie jak sie ten komplet spisuje? plusy i minusy!! minusy mam rozumieć ze u kazdego zaczynaja strasznie piszczec? http://moto.allegro.pl/tarcze-brembo-kl-ferodo-primera-almera-n16-tyl-i2210568048.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 w poprzednim aucie miałem klocki ferodo premier i brat w swoim aucie też. mi piszczały, a jemu nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 w poprzednim aucie miałem klocki ferodo premier i brat w swoim aucie też. mi piszczały, a jemu nie. Różnica mogła polegać na tym że u ciebie piszczało że powierzchnia styku klocku z zaciskiem nie została posmarowana smarem miedziowym . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 w obu nie było smarowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Najważniejsza zasada przez pierwsze 500-700 km delikatnie hamować od założenia nowych tarcz i klocków!!!!!!! Znajomemu hamulce dotarły się dopiero po wyjeździe do Chorwacjii ok 2000 km w jedną stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.