Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Tarcze do primery p11


lukasz_kaw
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemano potrzebuje jakiś dobry zestaw tarcze+ hamulce do nissana primery p11.144 kombi. Zastanawiam się nad tarczami nacinanymi i nawiercanymi firmy mikoda. Patrze na tarcze takich firm jak ate, brembo,mikoda co polecacie do tej maszyny za komplet. Do zrobienia jest przód i tył.Jakie tarcze i klocki są spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę ze szkoda ładować tyle pieniędzy w nawiercane tarcze. Polecam tarcze brembo +klocki lucasa zapłacisz prawie połowe mniej od ATE czy mikody, a jakość wcale nie odbiega od tych wyzej wymienionych. Ja osobiscie mam tarcze sacury w swojej Primerze i nienarzekam. ale jak masz za dużo funduszy to bierz te mikody co się Tobie podobają.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wojt_mk..

Tu masz same tarcze http://moto.allegro.pl/brembo-tarcze-przod-280mm-nissan-primera-p11-i2123201364.html , a tu masz komplet ATE http://moto.allegro.pl/ate-tarcze-klocki-prz-nissan-primera-p10-p11-i2118769313.html i co się bardziej opłaca ??? ja mam brembo i po 4 latach już mają lekkie bicie następne kupię ATE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie te ate mają chyba dobrą cenę ja teraz mam tarcze trw i klocki lucasa.Przejechałem na nich 7000 i niestety pokrzywiły się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najtaniej wyjdą z angola :D i takie osobiście polecam. Lepiej wydać kasę na coś innego niż pakować się w zestawy. Klocki to wiadomo że nowe ale "bieżnię dla hebli" to brałbym używkę i jedynie przetoczył jeśli trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co ty ślub wziąłeś ze swoją P10 czy uważasz je za auto sportowe. Z tego co mi wiadomo to tarcze mają wzięcie z angoli, tak że nie jeden śmiga na używkach. Jak ich nie popalisz wariacką jazdą to będą jeszcze długo służyć nawet po przetoczeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wziołem na przód tarcze mikody do tego klocki brembo, na tył tarcze blueprint i klocki brembo. W piątek montaż więc napisze jak będą zamontowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość damiano1718

a ja słyszałem i mam taki zamiar zmienic u siebie hamulce na tarcze brembo + klocki ferodo! ponoć hamują bez żadneo ALE!! zaciski mam lucasa( ni wiem czy dobrze czy były montowane juz w fabryce jak to jest?) na hamulcach nie maco oszczędzać! hamulce najważniejsze!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno komplet brembo+ferodo jest OK, ale tylko z tzw. "wyższej półki"; Ja kupiłem na przód tarcze i klocki Ate i jest super - skuteczność hamowania poprawiła się diametralnie... Wady - trochę popiskują przy lekkim hamowaniu w trakcie jazdy miejskiej (nie zawsze - stąd wnioskuję, że prawdopodobnie się ułożą i będzie OK) oraz dośc mocno pylą klocki (ale to już raczej na pewno nie minie). Cena kompletu na przednią oś - tarcze wentylowane 280mm Ate + klocki Ate = 434 zł (łącznie z przesyłką kurierską)

Edytowane przez smoliszcze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I Brembo i Ferodo są to firmy z tzw. wyższej półki , ale robią sprzęt różnego sortu, np. standardowe, sportowe itp; Do Primery możesz np.: dobrać klocki Ferodo z linii: PREMIER, DS PERFORMANCE lub SL. Według niektórych wypowiedzi na forach - równiez na forum NKP - podobno tarcze brembo mocno sie popsuły odkąd zaczęto je produkować gdzieś pod Częstochową (opinia nie sprawdzona przeze mnie osobiście, bo nie jeździłem ani na brembo ani na ferodo)

http://forum.nissank...__1#entry720537

Edytowane przez smoliszcze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w poprzednim aucie miałem klocki ferodo premier i brat w swoim aucie też. mi piszczały, a jemu nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w poprzednim aucie miałem klocki ferodo premier i brat w swoim aucie też. mi piszczały, a jemu nie.

Różnica mogła polegać na tym że u ciebie piszczało że powierzchnia styku klocku z zaciskiem nie została posmarowana smarem miedziowym .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wojt_mk..

Najważniejsza zasada przez pierwsze 500-700 km delikatnie hamować od założenia nowych tarcz i klocków!!!!!!! Znajomemu hamulce dotarły się dopiero po

wyjeździe do Chorwacjii ok 2000 km w jedną stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...