efej1 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Dzis jadac uslzszalem dziwne pisk,pisk,pisk itd.w lewym przednim kole. ale po lekkim nacisnieciu hamulca ustaje,i nie jest to kamien w oponie, podnioslem auto i krecilem kolem i nie moge tego zdiagnozowac wszelkie porady mile widziane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 (edytowane) WITAM Tez kiedys miałem coś podobnego. Potraktorałem klocek i zacisk smarem w spray i do dzisiaj cisza a to juz ponad rok. Edytowane 11 Marca 2012 przez darek101120 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 WITAM Tez kiedys miałem coś podobnego. Potraktorałem klocek i zacisk smarem w spray i do dzisiaj cisza a to juz ponad rok. ok na to nie wpadlem a juz znowu zaczalem grzebac prz kole ,jutro wyprobuje twoj sposob,dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Klocki mogą się kończyć i wysunięty tłok nie wraca. Oczyść zacisk i przesmaruj tłok, a jak trzeba to wymień tez klocki. Sprawdź blachy osłaniające tarcze, czy przypadkiem nie wisi tam jakiś strup z rdzy i nie ociera o tarczę. Jeśli to tylne koła piszczą to po za zaciskiem sprawdż linkę od ręcznego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAX85 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 (edytowane) Zgadzam się z przedmówcą - klocki sie kończą. Sprawdź tez tarcze przed wymianą klocków jeżeli mają poniżej 20mm grubości to do wymiany razem z klockami. Edytowane 11 Marca 2012 przez DAX85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Zgadzam się z przedmówcą - klocki sie kończą. Sprawdź tez tarcze przed wymianą klocków jeżeli mają poniżej 20mm grubości to do wymiany razem z klockami. pozostale rzeczy sprawdze ,i nasmaruje , a co do klockow to maja przejechane 2tyś. wiec jest ok w tej materii,dzięki za inf. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demano Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Miałem to samo u siebie , nie potrafiłem dojść do tego co tam piszczy przez ponad 2 miesiące. Klocki nowe , tarcze nowe , wszystko czysto , zero brudu. Okazalo się że klocek jest za długi !! !! !! i nie chodzi swobodnie w zacisku , a sie zaciera tak ze nie mozna było klocka wyjąć a jedynie go wybić z zacisku , klocki firmy TRW !! na szlifierce go podpiłowałem i od tamtego momentu spokój... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Klocki mogą się kończyć i wysunięty tłok nie wraca. Oczyść zacisk i przesmaruj tłok, a jak trzeba to wymień tez klocki. Sprawdź blachy osłaniające tarcze, czy przypadkiem nie wisi tam jakiś strup z rdzy i nie ociera o tarczę. Jeśli to tylne koła piszczą to po za zaciskiem sprawdż linkę od ręcznego pisk już ustalony było to jednak w tylnym kole,zablokował się prowadnik zacisku ,porzadnie wszystko wyczyściłem i założylem nowe klocki ,tamte sie sfatygowaly ,ale pojawil sie nowy problem tym razem na bank w przednim lewym kole, jak jade to slyszę takie dum ,dum itd,odkrecilem kolo i krecąc zauważylem ze w jednym miejscu klocek jakby przycinal tarcze ,bardzo jest to odczuwalne jak jade kolo stówy,i hamuję to tak dudni ,ale nic pod pedałem nie czuje kierownica rownież nie drży,też się tam znajdują takie prowadniki ,ktore można przeczyścić czy aby nie zapieczone,bo pojawilo się to nagle,do wody nie wjechałem ,myślę czy aby nie krzywe tarcze ,ale pierw muszę inne rzeczy wykluczyć,więc może jakieś sugestie pomocnicze.p.s.jaki jest rozmiar tego imbusa aby to wykręcić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Nawet nowe będą wam popiskiwały dlaczego? dlatego że nie wracają swobodnie razem z cylinderkiem, dlaczego? bo się zacinają, dlaczego? bo przyjrzyjcie się im, blacha-podstawa klocka wykrawana jest na matrycy i stemplu w wyniku czego ma nierówne krawędzie do okoła, w wyniku czego ciężko wchodzą w prowadnice i ciężko się w niej przesuwają !!! Receptą jest szlifowanie bocznych ścianek klocków w miejscu styku z prowadnicą, tak aby miał lekki luz. Wtedy się nie zapiecze, lekko wejdzie, przesuwa się cofa, i wymontowuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 22 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Nawet nowe będą wam popiskiwały dlaczego? dlatego że nie wracają swobodnie razem z cylinderkiem, dlaczego? bo się zacinają, dlaczego? bo przyjrzyjcie się im, blacha-podstawa klocka wykrawana jest na matrycy i stemplu w wyniku czego ma nierówne krawędzie do okoła, w wyniku czego ciężko wchodzą w prowadnice i ciężko się w niej przesuwają !!! Receptą jest szlifowanie bocznych ścianek klocków w miejscu styku z prowadnicą, tak aby miał lekki luz. Wtedy się nie zapiecze, lekko wejdzie, przesuwa się cofa, i wymontowuje jutro wyprobuje two sposob ,ale jak dotad bylo elegancko ,na przodzie może za dużo zebralo sie pylu i nie wraca cylinderek ,myśle że masz racje,p.s.wiesz przypadkiem jaki tam jes rozmiar klucza imbusowego,? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.