marcopolo2010 Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Witam. jest taka sprawa ze czasem przy ruszaniu po malu do przodu do tyłu przy skreconych kołach rzeźi coś. Maglownica byla regenerowna cala wiec odpada wiec nie wiem co gdzie szukac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 rzezi czy stuka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcopolo2010 Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 nie stuka tak jak by ocierało o cos tak rzeźi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 sprawdzałeś stan płynu do wspomagania w zbiorniczku ? mi rzeziło jak miałem niski poziom wlasnie przy skrecaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 (edytowane) Chyba chrupie przy skręcaniu a to by były przeguby do wymiany , tylko znależc który a jak rzęzi to jest powietrze w układzie wspomagania czyli jest nieszczelność lub za mały poziom płynu, Edytowane 20 Marca 2012 przez voyager1956 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Poczekaj zanim weźmiesz się za układ przeniesienia napedu. jesli nie możesz sam to daj na serwis na prostowanie belki pod sankami 80pln - mówią, ze nie robią tego ale jak powiesz , że juz ci robili to zrobią bez problemu a dlaczego jak masz możliwośc kanału to nasadowa 16 i wielka laga odkrecasz belkę pod sankami po dwie śruby sanki i po dwie śruby od wachacza (8) jesli masz pneumata to po zluzowaniu bedzie szybciej jak zdejmiesz ten zamkniety profil bierzesz wielkiego mela 5-7 kilo kładziesz na płasko podpierasz boki srodek wisi na srodku decha lub inny amortyzator rozłożenia nacisku i dajesz pare młotów przykrecasz anoligicznie musisz koniecznie pojechac potem na zbieżność (70 pln) bo rozkrecałeś wachacze obejżyj przy okazji poduszke silnika bo to ona jest przyczyną własnie tego tarcia o tą belkę Ja mam dwie takie belki i wymiana zajmuje mi 15min a potem kiedyś tam przy okazji daje jej pare młotów Pzryczyna tego tarcia to kamienie i inne najazdy pomiedzy koła cokolwiek nawet jak zawisniesz w błotku na niej to po wykopaniu będzie słychać charakterystyczny rumor prz ruszaniu i ostrym dodawaniu gazu jeśli to nie pomoże to czas jak podał VOYAGR wziąc sie za przeguby ps tak mam w 1,9 nie wiem czy takie samo jest rozwiązanie zawieszenia silnika w 2,2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcopolo2010 Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 powiem tak ze płynu nie było max troche po nizej ale wczoraj dolalem do max i dzis nic nie rzeźi. nie wiem dlaczego plyn gdzies jak by delikatnie uciekł jak nic nie widze zeby ciekło? A Płynu do wspomagania zawsze ma byc max? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Zawsze, inaczej dostają się pęcherzyki powietrza do układu i jak dotrą do pompy to słychać rzężenie, zawsze na skręconych kołach, jak jest powietrze to płyn będzie spieniony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 (edytowane) powiem tak ze płynu nie było max troche po nizej ale wczoraj dolalem do max i dzis nic nie rzeźi. nie wiem dlaczego plyn gdzies jak by delikatnie uciekł jak nic nie widze zeby ciekło? A Płynu do wspomagania zawsze ma byc max? Lepiej przy górnej kresce max niż przy dolnej minimum, Płyn może ubywać poprzez pompę wspomagania, sprawdź ją czy się nie poci oraz podjedz do zakładu gdzie regenerowałeś magłownice na kontrole czy wszystko z nią ok. Edytowane 20 Marca 2012 przez Oskar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcopolo2010 Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Płyn nie widac zeby był spieniony. podjade na kontrole dzieki za rady. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Jak skrecisz kołami na max w prawo poświecisz sobie latarką to będzie widac maglownice czy się poci Nie zawsze bedzie siuwaź na ziemi spora częśc wleci w belke pod nią lb zatrzyma się w dywankie na wygłuszeniu dolnym silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcopolo2010 Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 ok dzis tam lukne albo pojade na kanał i bede widzial co i jak dziex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Jak rozkrecałem zawieszenie to wyciekło mi z belki kilka niezłych ml czerwonego siuwaxu a pod autem było sucho i strasznie ciężka było osłona dolna silnika dywanik był nieźle nasiąknięty Wytrzepałem wiadro błota trochę ściekło i zrobiło się lżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.