MARCO V Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Witam mój problem polega na tym iż jakies 2 tygodnie temu wymieniłem olej z ??????????? (niebyło zadnej kartki tylko wiedziałem to co kiedys koles powiedział co mi sprzedawał ze jest w polowie wymiany a zapomniałem sie go spytac jaki lał itp). Olej jaki zakupiłem to valvoline 10W40 pełen syntetyk (fully sintetic) Diesel do silników powyżej 100000 a ja mam 135tys,wkład filtra firmy japanparts. Żaden błąd sie nie swieci na konsoli turbo co prawda niema ,,szwunga,, jak sie nacisnie gumowy wąż po przygazowaniu na rozgrzanym silniku ale słychac ze działa. Jak sądzicie gdzie szukac przyczyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 1. Do tego silnika warto zalać pełny syntetyk, a nie półsyntetyk (olej, który zalałeś, to olej na bazie syntetycznej, czyli tzw. półsyntetyk). 2. Filtr oleju kupiłeś jedną z najgorszych tandet, jaka jest dostępna. Sprecyzuj, czy przed wymianą miała moc, a po wymianie nagle straciła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo1005 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 no własnie oleje 10w40 to półsyntetyki, ale to nie szkodzi ze takiego zalales i twój wybór padł na valvoline bo to czołówka światowa. filtr oleju lipa ale nie sądze ze ta wymiana spowodowała spadek mocy, coś innego musiało się sypnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 ja mam zalany 10w40 vavoline max life juz 2 raz i nic takiego mi sie nie działo nawet po wymianie silnik ciszej pracuje czy aby napewno jest to orginalny olej czy moze rozlewany?? moze cos z przepływka albo kat zapchany,moze egr sie nie zamyka do konca albo jest juz tyle syfu w dolocie ze ciezko jest powietrze przepchac, fitr powietrza w jakim stanie. jest duzo przyczyn ktore sa winne takim objawom ale mnie ciekawi co znaczy słychac ze działa turbina bo jak swiszcze to znaczy ze juz kres turbiny niebawem bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCO V Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 turbina szału nie robi bo jest już podjechana bo patrzyłem już odkręcając rurę od filtra powietrza ma luz jakis milimetr z groszami (pionowy) a poziomo niema. filtr powietrza jest czysty. Olej kupiłem w sklepie to ,,raczej'' nie powinna byc jakas podróbka... jedna rzecz którą zamierzam zrobić to rozkręcić turbo i przeczyscic oraz dolot za zaworem egr bo juz raz był zaklejony(rurka-dystans) wyschniętą oliwą którą przepuszcza lekko turbina co prawda wtedy to zeby jechac na 5 biegu to było można pomarzyć oraz kopcił na czarno strasznie jak się zagrzał.. zawór egr juz kiedys czysciłem i przesmarowałem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.