Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10] Diesel słabo odpala po wymianie świec


Gość BoRexx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

 

Moja primerka p10 dieselek od kilku dni ciężko odpala , zaczeło się to w czwartek!

 

W środę normalnie bez problemów odpaliłem auto po całym dniu pracy , jazda normalnie.

 

W czwartek rano chcę odpalić auto i niestety dopiero za 4-tym kręceniem udało mi się go odpalić.

 

Pierwsza moja teza świece padły , wymieniłem + filtr paliwa.

 

Reakcja minimalna 2-3 raz odpali , dzisiaj za drugim razem odpaliłem po pracy.

 

Przy kręceniu nie łapie tylko sobie swobodnie kręci , leci dymek z rury.

 

Po odpaleniu pracuje i jeździ normalnie , siła jest wszystko okey!?

 

Na ciepłym silniku żadnych problemów nie mam z odpalaniem.

 

Macie jakieś pomysły? Jakieś podpowiedzi co to może być?

 

Pozdrawiam serdecznie , Krzysiek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekażnik grzania świec do sprawdzenia.

Jakie świece kupiłeś (dokładny symbol) ? Nowe czy używki ?

Edytowane przez and_pec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj , kurde symbol -.- napewno nie znajdę , a i nówki ale zammienniki AD (auto distribution)

 

A gdzie mniej wiecej znajduje się ten przekaźnik i czy samemu go sprawdzę?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha , jakiegoś kwadratu szukać czy cuś? Ma ktoś może foto poglądowe , bo ja swojego silnika nie mam foty :(

 

A sprawdzić to jakim sposobem jeśli jeszcze mógłbym spytać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przekręceniu zapłonu powinno być słychać z lewej strony nadkola mocne pyknięcie, a najprościej to sprawdź czy pojawia się napięcie na listwie. A przekaźnik łatwo znajdziesz (dochodzą do niego kable) Taki czarny kwadracik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega Maciek dobrze radzi a kable będą grube (prądowe)

Jak już go znajdziesz to go wymontuj i (delikatnie) rozbierz i sprawdź czy ma napalone styki, jeśli tak to przeczyść styki drobnym papierem ściernym (400 ~ 600). Oczywiście możesz też go wymienić.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naproście podłącz żarówkę między świece a blok silnika. Przy grzaniu powinna się jasno świecić. Jak tak to nie wina przekaźnika, bo prąd do świec dochodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te pyknięcie mocne jest!

 

 

Co do szukania przekaźnika to w weekend dopiero bo tak albo jest ciemno albo nie mam gdzie ;(

 

Dzięki za odp, a teraz cóż to może być jeśli pyknięcie jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekażnik znajduje się na lewym nadkolu, a jego sprawdzenie zrobisz właśnie dokładnie żarówką Tylko nie 220V tylko samochodową ;) albo miernikiem Wpinasz to pomiędzy masę i listwę łączącą świece

Jeśli z przekażnikiem okaże się wszystko w porządku to masz do sprawdzenia czujnik temperatury silnika, a dokładnie jego opór, a jeszcze wcześniej to świeczki pomimo tego że są nowe. Najlepiej to je wykręcić i podpiąć bezpośrednio pod aku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...