Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zakup Murano - proszę o pomoc


Gość miszczu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chcę żonce kupić fajne autko i jeszcze do wczoraj miało być to Suzuki Vitara. No ale przeglądając ogłoszenia nagrzałem się na Murano, a konkretnie na ten egzemplarz;

http://moto.allegro....2205365929.html

Czy jako doświadczeni użytkownicy tej marki możecie mi coś podpowiedzieć w kwestii tego lakonicznego ogłoszenia? Jestem zielony w temacie i każda wskazówka będzie dla mnie bardzo pomocna. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

istotne, ze jest to wersja z napedem na 2 kola - odchodzi tutaj problem reduktora, ktory w niektorych murano lubil sie uszkodzić (dosc kosztowna naprawa)... wersja ladna, mi sie podoba - ale bez ogladniecia i wsadzenia na podnosnik nie wiele mozna powiedziec - na szczegolna uwage w tych samochodach (poza reduktorem, ktorego ten akurat nie ma) zasluguje skrzynia biegow, wiec warto by dokladnie ja przetestowac pod katem pracy i ewentualnych wycieckow (ktorych byc nie powinno) i podpytac na jakim oleju w skrzyni bylo uzytkowane oraz kiedy byl wymieniany poniewaz stosuje sie tam specjalistyczny olej nissan ns2 (lub zamiennik ravenol ns2).

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję, oczywiście autko przed ewentualnym zakupem zostanie gruntownie przeryte w serwisie. A nie wiesz czasem, czy jest to wersja europejska czy amerykańska?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest amerykaniec. Najłatwiej poznać po kwadratowym miejscu na tylną rejestrację. Europejczyki bez wyjątku mają miejsce na podłużną.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza sie - do tego nie ma przeciwmgielnego tylko podwojne (biale) swiatlo cofania

 

ps. auto ma zmieniona "galke" drazka zmiany biegow

Edytowane przez wojtek07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach