Gość qaszanqa Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Ktoś wie jak wyłączyć sygnał dźwiękowy niezapiętych pasów bez wizyty w ASO? jakaś sekwencja czynności? Proszę tylko bez uwag że pasy trzeba zapinać:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meridion Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Można pokusić się o zakup samego zatrzasku od pasów (bez pasa), wpinasz na stałe i już. Przydatne zwłaszcza jak masz obok na fotelu torbę, laptopa itd . Inny sposób to jedziesz i czekasz, po ok. 2-3 min przestaje piszczeć, pozostaje sygnał świetlny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JjS Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 W serwisówce nie znalazłem. Można odpiąć kostki od czujników pasów, ale nie wiem, czy nie będzie miało wpływu na SRS, bo na tych samych złączach mogą być przewody do napinaczy pasów. Sam głośniczek systemu jest zintegrowany z zestawem wskaźników i wykorzystywany także w innych celach. A tak z ciekawości, w czym Ci ten buzerek przeszkadza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Jedyne są tylko dwa wyjścia bez ingerencji w układ AirBag. Dodatkowa klamra, lub rozwinięcie pasów za oparcie kierowcy i zapięcie w uchwycie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qaszanqa Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 A tak z ciekawości, w czym Ci ten buzerek przeszkadza? czasami przeszkadza, np: jadę z rodziną a tu młodej na tylnym siedzeniu wypadł smoczek i zaczyna marudzić, żona musi się wychylić do tyłu i musi się wypiąć i wtedy sygnalizacja zaczyna dzwonić i już cała reszta stonki zaczyna się budzić. miałem nadzieję że ktoś zna jakiś trick. W galaxy np ,po włączeniu zapłonu, w ciągu 30 sek 10 razy wypiąć i wpiąć pas i już po sprawie, sygnalizuje jedynie kontrolka na desce ale bez bzyczka. myślę że w nissanach też jest jakiś sposób Dzięki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszN Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 A tak z ciekawości, w czym Ci ten buzerek przeszkadza? czasami przeszkadza, np: jadę z rodziną a tu młodej na tylnym siedzeniu wypadł smoczek i zaczyna marudzić, żona musi się wychylić do tyłu i musi się wypiąć i wtedy sygnalizacja zaczyna dzwonić i już cała reszta stonki zaczyna się budzić. miałem nadzieję że ktoś zna jakiś trick. W galaxy np ,po włączeniu zapłonu, w ciągu 30 sek 10 razy wypiąć i wpiąć pas i już po sprawie, sygnalizuje jedynie kontrolka na desce ale bez bzyczka. myślę że w nissanach też jest jakiś sposób Dzięki i pozdrawiam Też mnie to wkurza i chętnie poznałbym jakiś trick który pozwliłby na wyłączenie tego przeraźliwego dźwięku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Może z tego cos wykombinujecie??? Instalacja częściowo ta sama. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/64490-p12-jak-wyczy-brzczyk-niezapitych-pasw/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
em Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 W navarze wystarczyło odpiąć czujnik pod siedzeniem, ale w QQ jeszcze tego nie próbowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegit Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Można wyciąć z plastyku „odłączać”. Korzystanie: wsuwamy „odłączać” w zamek do usłyszenia kliknieńcia - kontrolka na desce zgaśnie, wyciągamy „odłączać” i odkładamy …do kolejnej potrzeby. Jeżeli chcemy założyć pas bezpieczeństwa naciskamy czerwony przycisk odblokuje się zatrzask - kontrolka na desce zaświeci się i zakładamy pas bezpieczeństwa, dalej postępujemy jak w instrukcji. Zalety: z zamka nic nie sterczy, kontrolka na desce nie sygnalizuję, brzęczyk milczy. Jednym kawałkiem plastyka da się odłączyć wszystkie zamki w aucie na potrzebujący czas. Wady: jazda bez pasów nie jest bezpieczna….!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Synkro Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Swego czasu na jednym z portali aukcyjnych ktoś za 50 zł oferował "sposób" na wyłączenie tego piskacza. Z tego co pamiętam w opisie było podane, że nie wymaga to żadnej ingerencji w instalację samochodu i że jest to właśnie jakaś "sekwencja czynności". Nie kupowałem bo nie potrzebuję ale może warto przekopać internet i zagraniczne fora QQ bo "sposób" chyba istnieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegit Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Swego czasu na jednym z portali aukcyjnych ktoś za 50 zł oferował "sposób" na wyłączenie tego piskacza. Z tego co pamiętam w opisie było podane, że nie wymaga to żadnej ingerencji w instalację samochodu i że jest to właśnie jakaś "sekwencja czynności". Nie kupowałem bo nie potrzebuję ale może warto przekopać internet i zagraniczne fora QQ bo "sposób" chyba istnieje. I nie jeden Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castoro Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 W navarze wystarczyło odpiąć czujnik pod siedzeniem, ale w QQ jeszcze tego nie próbowałem. Masz rację - em- pod siedzeniami przednimi są czujniki, i wystaczy wypiąć wtyczkę i przestanie "pikać' i nie będzie migała kontrolka na desce. Aleeeeee - uwaga- są dwie kostki ; jedna wtyczka ma kolor żółty a druga biały. Nie wolno absolutnie wypinać tej żółtej - ponieważ jest od Air-Bag. Jeśli wypniemy ta żółtą - to niestety trzeba by jechać do serwisu na komputer i zresetować system działania Air-Bag-a. Przy wypinaniu wtyczki z kostki, należy zwrócić uwagę na zatrzask, który to trzeba wcisnąć paznokciem, bo inaczej nie puści. Nie namawiam oczywiście nikogo - aby nie zapinać pasów, gdyż są po to aby chronić nasze życie i naszych pasażerów - a to brzęczenie też czasami mnie wnerwia- ale bez nich nie można - jak poniżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegit Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Masz rację - em- pod siedzeniami przednimi są czujniki, i wystaczy wypiąć wtyczkę i przestanie "pikać' i nie będzie migała kontrolka na desce. Jesteś pewny że nie wystąpi błąd w oprogramowaniu centralki poduszki powietrznej? Bo odpięcie... , to gwałt układu schematycznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castoro Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Jeśli wypniesz białą - to podobno nic się nie stanie , bo jest tylko do sygnalizacji zapięcia pasów; dzwiękowo i migająca dioda na desce. Jeden gośćmiał trudności z wypięciem kostki ( wtyczki) więc wypiął mu to pracownik w servisie i chciał potwierdzenia czy wypinając nie bedzie ingerencji w jakis inny układ, i potwierdził że ta biała kostka jest tylko i wyłącznie do tego - jak powyżej. Sam jeszcze nie wypinałem a czytałem całą operację ze szczegółami tego gościa który jako piewszy się tym zajął i nic mu się nie działo, a jest on takim "guru " na forum włoskim - jak ktoś czegoś nie wie to do niego, zazwyczaj potrafi na wszystko odpowiedzieć i pomóc, doradzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACEK1952 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 i po co ta dyskusja. należy zapinać pasy..... i tyle w tym temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castoro Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 i po co ta dyskusja. należy zapinać pasy..... i tyle w tym temacie Chyba źle zrozumiałes.- nikt tu nie mówi o niezapinaniu pasów, tylko aby nie brzęczało przy np. krótkich podjazdach. Jak wypniesz kostkę to pas nadal możesz zapinać( i trzeba) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkot1971 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Masz rację - em- pod siedzeniami przednimi są czujniki, i wystaczy wypiąć wtyczkę i przestanie "pikać' i nie będzie migała kontrolka na desce. Aleeeeee - uwaga- są dwie kostki ; jedna wtyczka ma kolor żółty a druga biały. Nie wolno absolutnie wypinać tej żółtej - ponieważ jest od Air-Bag. Jeśli wypniemy ta żółtą - to niestety trzeba by jechać do serwisu na komputer i zresetować system działania Air-Bag-a. Jeśli chodzi o wypinanie kostek to u siebie wymieniałem fotele i kostki wypiąłem po odłączeniu akumulatora. Jak podpiąłem ponownie to nie było żadnych błędów ani konieczności wizyty w ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red1980 Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Mam problem z przednim pasem pasażera. Mianowicie coś nie styka w zapince pasa i nawet jak pas jest zapięty (włożona końcówka do zapinki), to i tak sygnalizowane jest niezapięcie pasa (dzwięk i kontrolka). Jak docisnę końcówkę pasa w zapince problem na chwilę znika, stąd mój wniosek, że w zapince coś nie styka. Nie wiecie jak się z tym uporać? Czy zapinka jest rozbieralna, ewentualnie czy można ją jakoś wymienić? Bo dość irytujące jest to pikanie, zwłaszcza, że wystarczy że pasażer podniesie się na chwilę z fotela w czasie jazdy i wtedy ponownie załącza się sygnał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mości Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Miałem podobną sytuację ale w zapięciu na tylnym siedzeniu. Zapięcie wymieniono w ramach gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoleń Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 ASO nie robiło problemów z usługą gwarancyjną? U mnie przerwane są druciki przy dwóch zapinkach i zastanawiałem się czy to podejdzie pod gwarancję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picad Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Temat już był wałkowany tutaj: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/85830-dzwiekowe-powiadomienie-o-niezapieciu-pasow/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mości Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 (edytowane) ASO nie robiło problemów z usługą gwarancyjną? U mnie przerwane są druciki przy dwóch zapinkach i zastanawiałem się czy to podejdzie pod gwarancję. Najmniejszych problemów. Tak naprawdę to była ich decyzja po sprawdzeniu zapięcia. Edytowane 23 Października 2012 przez Mości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red1980 Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Temat już był wałkowany tutaj: http://forum.nissank...zapieciu-pasow/ Właśnie że nie o to chodzi żeby dezaktywować brzęczek, tylko o to, jak naprawić zapięcie przedniego pasa pasażera. Nie wiem czy trzeba wymienić cały pas, czy samo zapięcie, ewentualnie jak to zrobić, bo zapięcie chyba jest nierozbieralne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picad Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Właśnie że nie o to chodzi żeby dezaktywować brzęczek, tylko o to, jak naprawić zapięcie przedniego pasa pasażera. Nie wiem czy trzeba wymienić cały pas, czy samo zapięcie, ewentualnie jak to zrobić, bo zapięcie chyba jest nierozbieralne. ... a to trzeba było tak od razu zacząć. Jeśli masz z boku pasażera i brzęczyk jest aktywny przy zapietych pasach to wygląda mi to na zwarcie w obwodzie pasów bezpieczeństwa. Pierwsza rzecz którą obstawiam to uszkodzone i zwarte dwa przewody, które dochodzą od siedziska do klamry, te wplecione w materiał/pas. .. druga to zwarcie w klamrze pasa, tutaj trzeba bedzie go rozebrac. jak wypniesz wtyczke pod siedzeniem z tymi dwoma przewodami to bedzie wiadomo czy to zwarcie w obwodzie pasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red1980 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 No właśnie chyba jednak zwarcie lub brak styku w samym zapięciu bo jak wcisnę mocniej końcówkę pasa to wszystko działa ok. Niestety trzeba by było jeździć z ręką cały czas na pasie, żeby dociskać Wie ktoś jak rozebrać zapięcie pasa bezpieczeństwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.