Gość sklodo Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Chciałbym się dowiedziećgdzie coś takiego mogę kupić; pisałem do Quaifa ale trzeba przynajmniej 30 sztuk zamówić zeby wznowili produkcje. Kaaz nie ma, Nismo nigdzie nie moge znaleść... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 na forum jest GRE - Łukasz ma na imię. zapytaj Go. kilka lat temu załatwił mi Nismo. Ostatnio pytałem o aktualna cenę to chyba koszt 4500zł ale nie wiem czy nadal aktualna. szpera spisuje sie znakomicie. jest płytkowa a do ustawienia momentu pasuja płytki z Lancera:) mam w Opolu kolega który zajmuje sie serwisem min EVO i w ramach współpracy daję Mu na inspekcję moją szperę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sklodo Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 ok już wysyłam wjadomość na stronie nissmo jest napisane Discontinued Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 ok już wysyłam wjadomość na stronie nissmo jest napisane Discontinued Złóż sam, pełno tego na allegro, tylko trzeba wiedzieć czego szukać Patrz tylnie mosty Terrano, Pickup WD21, R20, D22 itp.., generalnie wszystkie mają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 szpera z tylnego mostu nie tak łatwo gędzie pasować do skrzyni FWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 szpera z tylnego mostu nie tak łatwo gędzie pasować do skrzyni FWD Aaa... zapomniałem o napędzie FWD Do dyfrów R180/R200/R230 - na tył pasuje lub na przód w 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 generalnie moim zdaniem to kiepski pomysł kombinować z napedem z terenówek. w wiekszości są mosty. w osobówkach dyfer jest w skrzyni poza tym frezy na półosie nie beda pasować wiec i przegóby same półośki. inna razecz że do szpery przykręcone jest koło od przekładni głównej które współpracuje z wałkiem. nie może być ani nadmiernego luzu ani zbyt ciasnego pasowania. wszystko musi mieścić się w obudowie. cała modyfikacja w rezultacie okaże sie tak kosztowna że mija się z celem. narobiłem si,e trochę skrzyń i zaufaj nie jest to takie proste jak mogło by sie wydawać w teorii. próbowałem zmieniać same przełożenia pomiędzy skrzyniami i okazało sie po rozebraniu że zawsze gdzieś jest jakiś zonk. średnica kół i odległośc między wałkami albo różne frezy itp itd ... można by referat napisać z powodzeniem. lubię kombinować bo można zaoszczędzić trochę grosza ale proponuje kupić szperę dedykowana pod konkretną skrzynię ... napewno bedzie działac i nie zrobi spustoszenia w skrzyni:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Generalnie podane dyfry, w dużych 4x4 są z przodu, w osobowych robią na tyle RWD, te same modele. Blaszki z LSD tylniego mostu, pakujemy do dyfra z niezależnym zawieszeniem, zmieniamy olej na LSD i w uproszczeniu tyle. R200 i R230, fabrycznie wychodziły z LSD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 oj chyba sie nie rozumiemy... mówimy o szperze w skrzyni FWD. konstrukcja dyfra niezbyt pozwoli wsadzic tam jakieś płytki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.