Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

LSD czyli po polskiemu szpera


Gość sklodo

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym się dowiedziećgdzie coś takiego mogę kupić; pisałem do Quaifa ale trzeba przynajmniej 30 sztuk zamówić zeby wznowili produkcje. Kaaz nie ma, Nismo nigdzie nie moge znaleść...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

na forum jest GRE - Łukasz ma na imię. zapytaj Go. kilka lat temu załatwił mi Nismo. Ostatnio pytałem o aktualna cenę to chyba koszt 4500zł ale nie wiem czy nadal aktualna. szpera spisuje sie znakomicie. jest płytkowa a do ustawienia momentu pasuja płytki z Lancera:) mam w Opolu kolega który zajmuje sie serwisem min EVO i w ramach współpracy daję Mu na inspekcję moją szperę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok już wysyłam wjadomość

na stronie nissmo jest napisane Discontinued

Złóż sam, pełno tego na allegro, tylko trzeba wiedzieć czego szukać :whistle:

Patrz tylnie mosty Terrano, Pickup WD21, R20, D22 itp.., generalnie wszystkie mają :wave:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szpera z tylnego mostu nie tak łatwo gędzie pasować do skrzyni FWD

Aaa... zapomniałem o napędzie FWD :|

Do dyfrów R180/R200/R230 - na tył pasuje lub na przód w 4x4 :punk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie moim zdaniem to kiepski pomysł kombinować z napedem z terenówek. w wiekszości są mosty. w osobówkach dyfer jest w skrzyni poza tym frezy na półosie nie beda pasować wiec i przegóby same półośki. inna razecz że do szpery przykręcone jest koło od przekładni głównej które współpracuje z wałkiem. nie może być ani nadmiernego luzu ani zbyt ciasnego pasowania. wszystko musi mieścić się w obudowie. cała modyfikacja w rezultacie okaże sie tak kosztowna że mija się z celem. narobiłem si,e trochę skrzyń i zaufaj nie jest to takie proste jak mogło by sie wydawać w teorii. próbowałem zmieniać same przełożenia pomiędzy skrzyniami i okazało sie po rozebraniu że zawsze gdzieś jest jakiś zonk. średnica kół i odległośc między wałkami albo różne frezy itp itd ... można by referat napisać z powodzeniem. lubię kombinować bo można zaoszczędzić trochę grosza ale proponuje kupić szperę dedykowana pod konkretną skrzynię ... napewno bedzie działac i nie zrobi spustoszenia w skrzyni:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie podane dyfry, w dużych 4x4 są z przodu, w osobowych robią na tyle RWD, te same modele.

Blaszki z LSD tylniego mostu, pakujemy do dyfra z niezależnym zawieszeniem, zmieniamy olej na LSD i w uproszczeniu tyle.

R200 i R230, fabrycznie wychodziły z LSD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...