Gość kulik Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Witam wszystkich. Jestem poważnieeee zainteresowany zakupem w.w. autka. Mam na celowniku konkretny egzemplarz. Mój ojciec jeździ N15 (beznyną) i jego brzyczka jest super bezawaryjna. Stąd pomysł na N16. Proszę napiszcie co wieci o tym silniku. Na co zwrócić szczególną uwagę przy zapkupie itp. Z góry dzięki za wyczerpujące info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Witam wszystkich.Jestem poważnieeee zainteresowany zakupem w.w. autka. Mam na celowniku konkretny egzemplarz. Mój ojciec jeździ N15 (beznyną) i jego brzyczka jest super bezawaryjna. Stąd pomysł na N16. Proszę napiszcie co wieci o tym silniku. Na co zwrócić szczególną uwagę przy zapkupie itp. Z góry dzięki za wyczerpujące info. jak to przy n16tce na rdze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Mój ojciec jeździ N15 (beznyną) i jego brzyczka jest super bezawaryjna No to przy N16 na to raczej nie licz. Tzn. są wyjatki (jak ja), ale to i tak nie da sie porównać do N15. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 no wiec tak; -rdza pod tylna wycieraczka lub na zgrzewach pod tylna szyba -turbinka czy nie ma pod nia wycieku -ogolnie silnik czy jest suchy (ale to chyba wiesz) a poza tym nic sie nie dzieje, u mnie padł przeływomierz ale wymienili go za 200 zł i goni jak szalona :) naprawde polecam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomek Sobota Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Witam wszystkich.Jestem poważnieeee zainteresowany zakupem w.w. autka. Mam na celowniku konkretny egzemplarz. Mój ojciec jeździ N15 (beznyną) i jego brzyczka jest super bezawaryjna. Stąd pomysł na N16. Proszę napiszcie co wieci o tym silniku. Na co zwrócić szczególną uwagę przy zapkupie itp. Z góry dzięki za wyczerpujące info. Nie będe oryginalny, głównie rdza. Natomiast silniczek jest miodzio. Rankiem pracuje jak traktor, ale później malina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kulik Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Macie może jakiegoś szpeca co by mi zdiagnozował przyzwoicie i uczciwie ten samochód w Warszawie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomasz_a Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Witam. Zwróć uwagę na ewentualne wycieki ze skrzyni biegów (uszczelniacz lewej półosi). Sprawa do zrobienia ale ewentualne koszty usunięcia defektu mogą być dość wysokie (np. w przypadku napraw w serwisie). Przygotuj się na to, że nie jest to mistrz w oszczędzaniu paliwa (miasto nawet ok. 8 l., trasa ok. 6 l.). Na zbiorniku można przejechać od 800 do powyżej 900 km. Lecz jazda bez kompleksów, prędkości rzędu 130/140 km/h to nie jest dla tego auta żaden problem. Silnik przy przebiegu rzędu 150-180 tys. nie powinien zużywać oleju. Duży plus to łańcuch na rozrządzie (bez wymiany). Zimny silnik klekoce charakterystycznie dla motorów typu: Di, TDI, HDI itp. Ciepły cichnie i trudno się go czepiać. Ogólnie moja opinia jest bardzo pozytywna (inaczej nie jeździł bym takim autem z takim silnikiem). Lecz sądzę, że musi być to wybór jak najbardziej świadomy (z wszystkimi jego konsekwencjami). Powodzenia. N-16 2,2 Di Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raff1322 Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 witam, takie autko właśnie z tego rocznika (2001) nabyłem 2 m-ce temu. I popieram przedmówców (jeśli chodzi o wrażenia z jazdy i eksploatacji). Mi na trasie spalił około 5,5/100 a średnio pali około 6,5. Jazda jest bardzo przyjemna zwłaszcza na trasie - 140km/h przy 2500obr/min Jedyny minus w moim subiektywnym odczuciu, to nadmierne bujanie - mogłaby być troszkę ta Almera bardziej twarda. Ale zaznaczam ze jeździłem przez lata bardziej sportowym i twardym autkim, więc może to jest przyzwyczajenie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kulik Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Ten silniczek to już common rail czy jeszcze pompa sterowana elektronicznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmich76 Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 2.2 DI to silnik YD22DDT bezpośredni wtrysk 2.2 dCi to YD22DDTi bezpośredni wtrysk common rail Wbrew obiegowym opinom oba są japońskie, tylko ujednolicono nazewnictwo wzorem "francuskiej firmy o której się to nie mówi dobrze" . Także w P12 to NIE JEST silnik od laguny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kulik Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Czy ktos z wac próbował zawirusowac :twisted: ten silniczek ( mam na myśli DI ). A jeżeli tak to jakie były tego efekty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Czy ktos z wac próbował zawirusowac :twisted: ten silniczek ( mam na myśli DI ). A jeżeli tak to jakie były tego efekty? ja sie zastanawiam, rozmawiałem w Krakowie z paroma ludzmi od wirusów do diesli i bez problemu mozna zrobic 140 km bez obaw o silnik i wiekszych kombinacji, tylko trzeba sparwdzic w madrych papierach czy sprzegło i skrzynia to wytrzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kulik Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Zdaje się, że ten silnik osiągał w jakiejś wersji 136 koni. A skrzynia i sprzęgło pewnie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.