Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Stuki z kierownicy


liser91
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mój problem polega na tym, iż stuka coś z kierownicy kiedy kierownica jest skręcona troszkę w lewo, jak się nią kręci i dojdzie do tego momentu to też stuka, podobnie jest z przejazdem przez dziury - pojawiają się stuki. Co może być przyczyną? Pewnie nie obejdzie się bez regeneracji maglownicy? Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Carlozzz

Sprawdź najpierw końcówki drążków.

 

A jeśli dojdzie do regeneracji, to osobiście polecam warsztat w Pabianicach (chyba, że masz bardzo daleko) - przekladnia.com. Rozsądna cena - na tyle, że warto było ruszyć tyłek poza Warszawę (700 zł z demontażem i montażem), do tego roczna gwarancja (i nie robią problemów przy jej egzekwowaniu - pojawiły mi się luzy kilka miesięcy po regeneracji i bez słowa naprawili bezkosztowo - tyle, co za demontaż i montaż).

 

W takiej cenie w Warszawie nie znalazłem warsztatu, który miałby w necie tyle pozytywnych opinii, co oni.

 

Pozdrawiam!

 

Wysłane z Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Końcówki drążków kierowniczych, maglownicę do regeneracji jeszcze zdażysz dać :) jak nie ubywa ze zbiorniczka wpomagania płynu tzn. ze wszystko z nia jest ok

ona nie stuka tylko cieknie z niej jak jest uszkodzona

u ciebie problem tkwi w koncówkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Carlozzz

Nie do końca się zgodzę. Jak się śruba mocująca maglownicę (nie wiem ile ich tam jest) poluzuje, to też wali jak wściekłe aż czuć nie tylko na kierownicy, ale nawet na pedałach. Ale fakt faktem, że to nadal nie jest powód do regeneracji.

 

Pozdrawiam!

 

Wysłane z Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokręć koła.

Pojedź na szarpaki niech obejżą najpierw wszystkie końcówki, wachacz, i łączniki stabilizatora. Jeśli masz pewność przeszłości auta to z maglownicą nie powinno byc problemu jeśli nie cieknie.

Poczytaj posty o stukach w zawieszeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz sie zgadzac, na forum nie słyszałem zeby komuś poluzowała się śruba od maglownicy w P12,

jak masz wybite koncówki drażków kierowniczych to czujesz to ostro na kierownicy,

Edytowane przez Oskar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maglownica jest stałym nie ruchomym elementem i jeśli nikt jej wczęsniej nie ruszał i z nia nic nie robił sama z siebie po10 latach bez przyczyny nie powinna odpaść.

TAk jak Oskar napisał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O drążkach już wiesz , pod kolumną kierownicy jest krzyżak który czasami lubi się poluzować a dalej jak koledzy sugerowali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Carlozzz

@JWA: ale jak ją ktoś raz ruszył np. do regeneracji, to różnie bywa (wiem, bo to przerabiałem - między innymi). Ale sama z siebie bez ruszania faktycznie nie powinna.

 

Pozdrawiam!

 

Wysłane z Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

=====================================================================================================

 

Głosujemy w konkursie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

http://www.auto-swia...san-klub-polska

 

=====================================================================================================

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...