Gość kama_prezes2 Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 a wiec posiadan nissan sunny z 95 broku ,jest to 2.0 diesel i mam dwa pytania. Pierwsze brzmi czy predkosciomierz jest na linke bo popalily sie zarowki w liczniku i chce to naprawic i jezeli jest linka to mi to utrudni. Drugie pytanie jest takie. Od jakiegos czasu swieci mi sie ciagle kontrolka od hamulca recznego choc jest "spuszczony" i nic go nie trzyma. Co moze byc tego powodem????? Aha i jeszcze jedno ja bardzo mocno zahamuje to na chwile gasnie ale to jest moment 2-4 sekundy i spowrotem sie zapal. CZekam na odpowiedzi i z gory dziekuje:) Pozdrawiam maniaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlody_21 Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Jezeli hamujesz gwaltownie i kola staja a jedziesz na biegu to jest to normalne bo kola stoja to i silnik stoi... co do recznego to zapewne czujnik pod dzwignia hamulca. Ja mam taki sam silnik jak Ty i mam elektroniczny licznik, chociaz nie wiem w czym Ci linka utrudni skoro sie ja wykreca lub cos w tym stylu ( nie wiem bo nie mam linki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kama_prezes2 Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Wiesz bo ja jeszcze mam astre i tam jest linka i jak kiedys ruszylem licznik to pozniej zaczelo sie wszystko rypac. Tzn linka zaczela brzeczec nawet jak wymienilem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 ===================================================================================================== Głosujemy w konkursie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://www.auto-swia...san-klub-polska ===================================================================================================== Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coco456 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Co do hamulca ręcznego i palącej się kontrolki, to może być po prostu za mało płynu hamulcowego. Sprawdź, ewentualne dolej, u nie to pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZBYL111 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 kolega ma racje mało płynu hamulcowego czujnik jest w zbiorniczku a co do linki wystarczy otworzyć maske zerknąć za skrzynie biegów jeśli jest na linke trzeba odkręcić kluczem z tego co pamiętam 22 i bez problemu zegary wylatują jeśli do ślimaka dochodzą przewody wyciągamy zegary całe . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andnat Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Podejrzewam, że linki do obrotomierza nie ma, jest tylko od prędkościomierza (tak jest w moim N14 2.0 D SLX z 1991 r.), żeby wyjąć licznik trzeba odkręcić linkę od skrzyni biegów. Trzeba uważać bo przy lince znajduje się plastikowa podkładka (łatwo może się zgubić). Co do palącej się kontrolki hamulca, to owszem może być niski poziom płynu w zbiorniczku, ale może być też uszkodzony stycznik przy dźwigni hamulca ręcznego. Daje się to łatwo naprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.