Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Obroty w górę a auto nie przyspiesza.


Gość adpf
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj podczas jazdy gdy chciałem przyspieszyć na 2 biegu obroty poszły momentalnie w górę a auto nie chce przyspieszać to samo na 3,4,5 biegu oprocz 1. Po odpowietrzeniu sprzegla było dobrze tak przez 5 km i znowu tak samo.PO zrobieniu zakupów w drodze powrotnej znowu wszystko jest ok. Czy czas na zmianę sprzegla czy to może coś innego. Primera p12 qg16de. Dzięki za pomoc.

Edytowane przez adpf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sproboj zrobic tak-wrzuc 2 bieg zaciagnij reczny i delikatnie puszczaj sprzeglo bez dodawania gazu. Jak obroty zacznal spadac gdy auto zacznie drzec to sprzeglo ok a jak obroty nie beda spadaly to odpowiedz znasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sproboj zrobic tak-wrzuc 2 bieg zaciagnij reczny i delikatnie puszczaj sprzeglo bez dodawania gazu. Jak obroty zacznal spadac gdy auto zacznie drzec to sprzeglo ok a jak obroty nie beda spadaly to odpowiedz znasz

zrobiłem jak kazałeś i obroty spadały aż auto zgasło.więc jak nie sprzęgło to co to może być? przeplwomierz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

objawy wskazywałyby na ślizgające sprzegło ale w p12 jest 2masa więc gdyby siadało to byłyby szarpania na zimno przy ruszaniu

Ale co z tym odpowietrzaniem - to jednorazowy objaw jesli tam jest przyczyna to poszukaj nieszczelności po przewodach?

Auto ma pewne sprzęgło - może ktoś już je wymieniał i zaoszczedził i masz włożony zestaw naprawczy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj podczas jazdy gdy chciałem przyspieszyć na 2 biegu obroty poszły momentalnie w górę a auto nie chce przyspieszać to samo na 3,4,5 biegu oprocz 1. Po odpowietrzeniu sprzegla było dobrze tak przez 5 km i znowu tak samo.PO zrobieniu zakupów w drodze powrotnej znowu wszystko jest ok. Czy czas na zmianę sprzegla czy to może coś innego. Primera p12 qg16de. Dzięki za pomoc.

Dodam jeszcze ze podczas odpowietrzania (pompowanie kilka razy, przytrzymanie pedału wduszonego, odkręceniu odpowietrznika, zakręceniu go) pedał sprzęgła nie powraca sam do góry, muszę go rękom odciągnąć. Czy to normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś zauważyłem że podczas wduszania sprzęgła podczas jazdy, nabiegu obroty czasami spadają do 400-500. Więc chyba sprzęgło. Jutro jadę do mechanika zobaczymy co powie.

 

Diagnoza wstępna mechanika-sprzeglo. W piątek teoretyczna wymiana. Jak odbiore auto napisze co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt wymiany kompletnego sprzęgła plus olej w skrzyni bo nic prawie nie było wyniósł - ponad 60% kosztu zakupu p12.

a czemu takie drogie ????

wg mnie powinny koszty się zamknąć maxymalnie w 2 tysiach

 

kompletne sprzęgło 410 zł http://allegro.pl/sprzeglo-kpl-luk-nowe-nissan-primera-p12-1-8-16v-i2267426801.html więc nie powala cena, do tego wysprzęglik też nie powala ceną 65 zł http://allegro.pl/wysprzeglik-nissan-almera-n16-primera-p11-p12-98-i2219920654.html

 

do tego robocizna, jakieś inne pierdółki i mówię, max 1000 - 1500 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koszt wymiany sprzęgła, docisku, łożyska z robocizną P12 silnik 1.8 to 900 pln, mówisz 60% wartości to auto twoje warte jest ok 1700 pln ???????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koszt wymiany sprzęgła, docisku, łożyska z robocizną P12 silnik 1.8 to 900 pln, mówisz 60% wartości to auto twoje warte jest ok 1700 pln ???????????

mieszkam w północnej irlandii. Za primere dałem 500 funtów a za sprzęgło plus olej do skrzyni i robocizna 300. Więc tak wychodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja za kompletne sprzeglo + robocizna dalem 350 do p12:)

a przy jakim przebiegu Ci sprzęgło klękło?? bo mi przy 150000

 

Kogo pytasz??? Jeśli mnie, to u mnie sprzęgło jeszcze chodzi, ale mechanik powiada że niedługo się rozsypie, gdyż dla niego pedał sprzęgła jest dość twardy. Ja sie przyzwyczaiłem i mnie to nie przeszkadza. Aktualnie mam przejechane 230500tyś.

Interesowały mnie ceny, może tam jest taniej z częściami niż u nas? I może by tak kupić na zaś.

Lecz różnica jest, benzynka a ropka, a ja nie wiem jaki Ty masz silnik, więc suma 355euro nic mi nie mówi. A w benzynce chyba koła dwómasowego nie ma???

Edytowane przez mirekg9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie dzis zauwazylem cos dziwnego, pedał do deski na 4 biegu 1500 obrotow - obroty pną sie w gore auto przyspiesza do 2500 obr bardzo szybko lecz pozniej spada do 2300 i znow rosnie mocno , dzieje sie tylko gdy auto jest na niskich obrotach i przyslowiowo wbije gaz do deski , nie dzieje się tak jak przyspieszam normalnie czyli pedal gazu sukcesywnie do deski nie tak ze go wbijam na maxa na niskich obrotach , jesli wcisne go przy ok 2000 lub 2500 tez wszystko ok

co to tzw turbo dziura?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jest cos takiego w dizlu jak depniesz poniżej właczenia się turbiny to cinie silnikiem potem dusi i odpala turbo i wtedy jest kopyto.

1Trzeba nauczyć się redukować do 2200 lub totalnie spokojnie przyspieszać

2 zacipować motor i nie ma turbo dziury - równomiernie ciągnie od dołu do odcięcia jest FAN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...