Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

p10 brak mocy i spalanie oleju


Gość tomi83

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, pierwszy raz piszę na forum więc z góry przepraszam za błędy. Mam problem z Primerom p10, 94 r. 1,6 90 km.silnik GA16

Auto ma przejechane 210 000 nigdy nie brało kropli oleju (Elf 10w40) kilka dni temu nable osłabło niechce się zbierać przy wyższych obrotach i zaczeło strzelać co jakiś czas chmurą dymu spalając olej, czasem przytym wydając dziwny dzwięk jak dzwonienie zaworów. Dzieje się tak po rozgrzaniu i nie cały czas dlatego jest to dla mnie zaskoczeniem.Dodam,że kilka dni wcześniej zmieniałem uszczelkę pokrywy zaworów czy to może mieć jakiś związek z tymi objawami.Proszę o pomoc może ktoś miał podobny przypadek. Pozdrawiam.

P.S. może ktoś zna jakiegoś dobrego mechanika w kielcach lub okolicy,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpiera Ci zawór jak sie tłucze, późno już na myślenie czy co tam Ci nie wlecialo do srodka z tej starej uszelki czy może pierścienie zamkami sie nie ustawily, dziś za późno na myślenie;) jutro edit. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpiera Ci zawór jak sie tłucze, późno już na myślenie czy co tam Ci nie wlecialo do srodka z tej starej uszelki czy może pierścienie zamkami sie nie ustawily, dziś za późno na myślenie;) jutro edit. Pozdro

najprawdopodobniej wina leży w pokrywie zaworów odpiołem i zaślepiłem przewód idący od pokrywy do kolektora dolotowego chyba tędy zasysał olej, teraz jest ok

czy coś w pokrywie mogło się popsuć, zatkać ? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odstojnik par oleju.. czyli odma, musisz wiedzieć czemu ona służy, silnik może już mieć przedmuchy ciśnienie pcha olej gdzie popadnie, remoncik Ci sie szykuje;) zmierz ciśnienie kompresji, oleju etc. daj znać jakie wyniki;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odstojnik par oleju.. czyli odma, musisz wiedzieć czemu ona służy, silnik może już mieć przedmuchy ciśnienie pcha olej gdzie popadnie, remoncik Ci sie szykuje;) zmierz ciśnienie kompresji, oleju etc. daj znać jakie wyniki;)

witam, problem rozwiązany poszła gumowa uszczelka odmy która jest pod podrywom zaworów, nie przylegała dobrze do głowicy przez co silnik zasysał olej do kolektora dolotowego wymieniłem uszczelkę i jest ok. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...