Gość tomi83 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Witam, pierwszy raz piszę na forum więc z góry przepraszam za błędy. Mam problem z Primerom p10, 94 r. 1,6 90 km.silnik GA16 Auto ma przejechane 210 000 nigdy nie brało kropli oleju (Elf 10w40) kilka dni temu nable osłabło niechce się zbierać przy wyższych obrotach i zaczeło strzelać co jakiś czas chmurą dymu spalając olej, czasem przytym wydając dziwny dzwięk jak dzwonienie zaworów. Dzieje się tak po rozgrzaniu i nie cały czas dlatego jest to dla mnie zaskoczeniem.Dodam,że kilka dni wcześniej zmieniałem uszczelkę pokrywy zaworów czy to może mieć jakiś związek z tymi objawami.Proszę o pomoc może ktoś miał podobny przypadek. Pozdrawiam. P.S. może ktoś zna jakiegoś dobrego mechanika w kielcach lub okolicy, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BartekHS Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 podpiera Ci zawór jak sie tłucze, późno już na myślenie czy co tam Ci nie wlecialo do srodka z tej starej uszelki czy może pierścienie zamkami sie nie ustawily, dziś za późno na myślenie;) jutro edit. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomi83 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 podpiera Ci zawór jak sie tłucze, późno już na myślenie czy co tam Ci nie wlecialo do srodka z tej starej uszelki czy może pierścienie zamkami sie nie ustawily, dziś za późno na myślenie;) jutro edit. Pozdro najprawdopodobniej wina leży w pokrywie zaworów odpiołem i zaślepiłem przewód idący od pokrywy do kolektora dolotowego chyba tędy zasysał olej, teraz jest ok czy coś w pokrywie mogło się popsuć, zatkać ? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BartekHS Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 odstojnik par oleju.. czyli odma, musisz wiedzieć czemu ona służy, silnik może już mieć przedmuchy ciśnienie pcha olej gdzie popadnie, remoncik Ci sie szykuje;) zmierz ciśnienie kompresji, oleju etc. daj znać jakie wyniki;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomi83 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 odstojnik par oleju.. czyli odma, musisz wiedzieć czemu ona służy, silnik może już mieć przedmuchy ciśnienie pcha olej gdzie popadnie, remoncik Ci sie szykuje;) zmierz ciśnienie kompresji, oleju etc. daj znać jakie wyniki;) witam, problem rozwiązany poszła gumowa uszczelka odmy która jest pod podrywom zaworów, nie przylegała dobrze do głowicy przez co silnik zasysał olej do kolektora dolotowego wymieniłem uszczelkę i jest ok. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.