ahdov Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Panowie, mam pytanie - co to moze byc ze po przekreceniu stacyjki (az zapala sie wszelkie kontroli ale bez odpalenia silnika) slychac takie buczenie przez kilka sekund - mam wraznie ze idzie to od strony kierowcy. Buczenie na tyle wyrazne ze czuc to na pedale sprzegla. Dzwiek ten wystepuje zawsze po dluzszej trasie (i nie tylko, wystarczy kilkanasie km po miescie) kiedy silnik zostaje wyl na max 20min i ponownie uruchomiony, to wowczas po przekreceniu stacyjki slychac buczenie przez kilka sekund. Drugi moj problem to ...zegary. Tu rowniez przy odpaleniu slychac klekotanie pod predkosciomierzem i obrotomierzem...tak jakby ktos nawrzucal tam malych srubek i "wstrzasnal" w momencie odpalania silnika. Wydaje mi sie ze to ktos juz poruszal na forum ale nie moge teraz odszukac tego watku. Dzieki za odp !. Pzdr ! ahdov Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Co do buczenia, to może być załączenie się pompy paliwowej i tłoczenia paliwa - i trwa to kilka sekund, ale nie powinny drżyć pedały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luc123456 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Drugi moj problem to ...zegary. Tu rowniez przy odpaleniu slychac klekotanie pod predkosciomierzem i obrotomierzem...tak jakby ktos nawrzucal tam malych srubek i "wstrzasnal" w momencie odpalania silnika. Wydaje mi sie ze to ktos juz poruszal na forum ale nie moge teraz odszukac tego watku. Może chodzi o charakterystycznie głośną pracę styczników elektrycznych? Strasznie mnie to irytowało na początku, bo trąci badziewnym wykonaniem instalacji. Po jakimś czasie zacząłem kolejne etapy przekręcania stacyjki rozdzielać malutkimi "postojami" i styczniki przestały szaleć. Ja mam system "bez kluczykowy" może też stąd te odgłosy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yan_2007 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 (edytowane) Panowie, mam pytanie - co to moze byc ze po przekreceniu stacyjki (az zapala sie wszelkie kontroli ale bez odpalenia silnika) slychac takie buczenie przez kilka sekund - mam wraznie ze idzie to od strony kierowcy. Buczenie na tyle wyrazne ze czuc to na pedale sprzegla. Dzwiek ten wystepuje zawsze po dluzszej trasie (i nie tylko, wystarczy kilkanasie km po miescie) kiedy silnik zostaje wyl na max 20min i ponownie uruchomiony, to wowczas po przekreceniu stacyjki slychac buczenie przez kilka sekund. Drugi moj problem to ...zegary. Tu rowniez przy odpaleniu slychac klekotanie pod predkosciomierzem i obrotomierzem...tak jakby ktos nawrzucal tam malych srubek i "wstrzasnal" w momencie odpalania silnika. Wydaje mi sie ze to ktos juz poruszal na forum ale nie moge teraz odszukac tego watku. Dzieki za odp !. Pzdr ! ahdov Panowie, mam pytanie - co to moze byc ze po przekreceniu stacyjki (az zapala sie wszelkie kontroli ale bez odpalenia silnika) slychac takie buczenie przez kilka sekund - mam wraznie ze idzie to od strony kierowcy. Buczenie na tyle wyrazne ze czuc to na pedale sprzegla. Dzwiek ten wystepuje zawsze po dluzszej trasie (i nie tylko, wystarczy kilkanasie km po miescie) kiedy silnik zostaje wyl na max 20min i ponownie uruchomiony, to wowczas po przekreceniu stacyjki slychac buczenie przez kilka sekund. Drugi moj problem to ...zegary. Tu rowniez przy odpaleniu slychac klekotanie pod predkosciomierzem i obrotomierzem...tak jakby ktos nawrzucal tam malych srubek i "wstrzasnal" w momencie odpalania silnika. Wydaje mi sie ze to ktos juz poruszal na forum ale nie moge teraz odszukac tego watku. Dzieki za odp !. Pzdr ! ahdov A może ten buczący odgłos to praca wentylatora chłodnicy, który chłodzi rozgrzany i zatrzymany silnik a włącza się po przekręceniu stacyjki? Edytowane 14 Kwietnia 2012 przez Yan_2007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahdov Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Może chodzi o charakterystycznie głośną pracę styczników elektrycznych? Strasznie mnie to irytowało na początku, bo trąci badziewnym wykonaniem instalacji. Po jakimś czasie zacząłem kolejne etapy przekręcania stacyjki rozdzielać malutkimi "postojami" i styczniki przestały szaleć. Ja mam system "bez kluczykowy" może też stąd te odgłosy. Czolem !, No wiec zegary do wymiany - cos z silniczkami krokowymi nie tak - problem w tym ze jest to element "nienaprawialny" i z racji tego calosc do wymiany. Co do buczenia - winien jest czujnik odpowiedzialalny za prace turbiny. Tu rowniez - do wymiany. Kolejna wizyta w czwartek w serwisie i obie usterki maja byc naprawione. Niestety oba elementy sa w Wawie w magazynie - w Bydg ich nie mieli. Co do glosnej pracy stycznikow elektr, pomp paiwa etc to mialem to na uwadze ale buczenie o ktorym pisalem jest/bylo "wyjatkowe" i dlatego chcialem zeby serwis sie temu przyjrzal... Pzdr, Lukasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakis Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 to jaki będziesz miał przebieg po wymianie zegarów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahdov Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 to jaki będziesz miał przebieg po wymianie zegarów? ten sam co przed...tak sie sklada ze to juz drugi raz kiedy wymieniaja mi zegary (wczesniej podczas drobnej wizyty w serwisie zostaly porysowane) i po wymianie przebieg byl identyczny jak przed wymiana. Gdzie to jest zapisane? - nie mam pojecia, moge sie jedynie domyslac ale niech wypowie sie ktos kto moze wie dokladnie jak i co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iras4683 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 witam Mi spieszył się zegarek i też wymieniono zegary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiu Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Dziwna sprawa.. u mnie po dwukrotnej wymianie zegarów zawsze przebieg 0km.. tylko wpis do książki serwisowej że przy takim a takim przebiegu wymiana.. Z rozmowy w serwisie dowiedziałem się że nissan nie ma jak wpisać przebiegu "do zegarów"... i teraz mam 3,5 letni samochód a na zegarach ~200km jak dobrze pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesiu QQ Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Trochę to dzwine że nie mają czym zaprogramować zegarów. Na alle... jest masę tych urzadzeń do korekcji liczników a serwis nie może tego sobie zakupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiu Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 No właśnie oficjalnie nie mogą tego zrobić... może przy takiej korekcie powstaje gdześ ślad o tym że było kręcone i potem na wizycie w serwisie jest to do sprawdzenia np wpis jakiegoś zdarzenia w centralnym komputerze/sterowniku i może dlatego nie chcą tego robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.