Gość ePiotr Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Witam,pytanie jak w temacie???Zdecydowałem się na zakup :pseudo-terenówki" i początkowo wybór padł na frotkę A long 2.4 benzyna z "podtlenkiem LPG"o której trochę poczytałem i "teoretycznie" trochę już wiem o tym aucie.Jednak przeglądając oferty sprzedaży natknąłem się na bardzo podobne auto Terrano I 2.7 na "ropkę" i mam teraz mętlik w głowie.Jakie wg.was plusy i minusy ma Frontera a jakie Terrano?Jak cenowo wychodzi eksploatacja(części zamienne,dostępnośc,awaryjność)???Jak wygląda sprawa liftu w Nissanie???Wiadomo że auta z tego przedziału "czasowego i cenowego"będą już wiekowe ale które "teoretycznie normalnie eksploatowane" powinno lepiej znieść "upływ czasu"?Głównie chodzi mi o żywotnośc silnika i napedów oraz stan blachy(wiadomo że generalnie zależy to od danego egzemplarza ale powiedzmy że mamy dwa auta eksploatowane w takich samych warunkach)Który z tych dwóch wybralibyście i dlaczego???Auto będzie używanie generalnie jako "cywilne"bez większego upalania(od czasu do czasu wypad w błotko z kolegami)większość to jazda po czarnym,ewentualnie polne drogi,las.Z góry dzięki za info.Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jesper Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Frontera jest paskudna. Nissan jest raczej mało awaryjny - w porównaniu do europejskiej motoryzacji. Stan blach bedzie równie zgniły w obu autach ( choć z tego co widuje Frontery to gniją chyba bardziej ) ale koniecznie bardzo dokładnie sprawdź ramę ( i to młotkiem) bo jak przegnije to po aucie. częsci raczej tanie , szczególnie do T 1 silnik 2,7 TD jest bardzo wytrzymały ( tylko go nie przegrzewać) niestety obawiam się że w T1 trzeba bedzie włożyć troche kasy w remont blacharski żeby to dobrze wyglądało . Zobacz na forum jakie koledzy mają odpicowane T1 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Witam,pytanie jak w temacie???Zdecydowałem się na zakup :pseudo-terenówki" i początkowo wybór padł na frotkę A long 2.4 benzyna z "podtlenkiem LPG"o której trochę poczytałem i "teoretycznie" trochę już wiem o tym aucie.Jednak przeglądając oferty sprzedaży natknąłem się na bardzo podobne auto Terrano I 2.7 na "ropkę" i mam teraz mętlik w głowie.Jakie wg.was plusy i minusy ma Frontera a jakie Terrano?Jak cenowo wychodzi eksploatacja(części zamienne,dostępnośc,awaryjność)???Jak wygląda sprawa liftu w Nissanie???Wiadomo że auta z tego przedziału "czasowego i cenowego"będą już wiekowe ale które "teoretycznie normalnie eksploatowane" powinno lepiej znieść "upływ czasu"?Głównie chodzi mi o żywotnośc silnika i napedów oraz stan blachy(wiadomo że generalnie zależy to od danego egzemplarza ale powiedzmy że mamy dwa auta eksploatowane w takich samych warunkach)Który z tych dwóch wybralibyście i dlaczego???Auto będzie używanie generalnie jako "cywilne"bez większego upalania(od czasu do czasu wypad w błotko z kolegami)większość to jazda po czarnym,ewentualnie polne drogi,las.Z góry dzięki za info.Pozdr. zdecydowanie T 1 sam przed zakupem auta miałem też dylemat odnośnie froty. Kupiłem T1 Fakt, ramę wymieniałem, ale....nie żałuję, a froty w terenie obracam jak chcę (bez urazy dla ich właścicieli) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 miałem ten sam dylemat, frotek jeździ więcej,łatwiej je serwisować, są bardziej SUV niż terenowe, ale 2 litry (bo taką upatrzyłem) w wersji long nie dawały rady; wybrałem terrano bo VG 30 brzmi lepiej, jest bardziej egzotyczny, wygląda bardziej męsko (ale tylko T1, sorry panowie- taka prawda), jest więcej możliwości ewent. przeróbek, i najważniejsze ma podwójne R w nazwie, no weź powtarzaj sobie w kółko "frontera", a później "terrano"- i jak ? i chyba lepiej jak facet jeździ "tyranem" niż "frotką" ,a ha , no i forum jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 miałem ten sam dylemat, frotek jeździ więcej,łatwiej je serwisować, są bardziej SUV niż terenowe, ale 2 litry (bo taką upatrzyłem) w wersji long nie dawały rady; wybrałem terrano bo VG 30 brzmi lepiej, jest bardziej egzotyczny, wygląda bardziej męsko (ale tylko T1, sorry panowie- taka prawda), jest więcej możliwości ewent. przeróbek, i najważniejsze ma podwójne R w nazwie, no weź powtarzaj sobie w kółko "frontera", a później "terrano"- i jak ? i chyba lepiej jak facet jeździ "tyranem" niż "frotką" ,a ha , no i forum jest OK no forum bajka:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popowe Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Ja nigdy nie miałem takiego dylematu bo wiedziałem że terrano to jest to: Mało awaryjny Znakomity w terenie Bardzo komfortowy na dziurawych drogach Nieporównywalnie ładniejszy od frontery \ Dla mnie frontera wizualnie wygląda tak jakby się miała się rozlecieć ( jedynka) bo w dwójce jest trochę lepiej ale nie dużo Zdecydowanie polecam terrano. na pewno nie będzie niezadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 kupuj śmiało, o skrzyni pogadamy później Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robi108 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Mało awaryjny Znakomity w terenie Bardzo komfortowy na dziurawych drogach Że mało awaryjny (wiek i przebieg jednak robi swoje), to się zgodzę po 2 latach użytkowania rocznika 95. Ze znakomitością w terenie to kolega przesadził, bo należy sprecyzować, w jakim terenie. Wolałbym w teren Patrola GR. A komfortowość Tyranka na dziurawych drogach, to już max żart:) Przecież to wóz drabiniasty jakich mało! Sczególnie na asfalcie z dziurami. Po równym czarnym nawet nieźle. Z komfortowych terenówek polecam Isuzu Trooper/Monterey. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 A co może robić w ciężkim terenie na kołach mniejszych niż 35-33 cale? No chyba że lekka Suzuka, ale wiadomo ten quad z dachem robi teren górą, nie zagłębiając się weń. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jesper Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Również nie mogę potwierdzic opini o wygodzie na dziurach ,rzuca całym wozem Na rówym asfalcie to oczywiście wygodnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ePiotr Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 oglądałem dziś tego http://otomoto.pl/ni...-C23732547.html ale nie dogadałem się ze sprzedającym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jesper Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Kółka ma takie jakies śmiesznie małe, lampy chyba od lokomotywy i ten wydech.... pozatym wygląda ok ;D Sprawdź ramę ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popowe Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 ....a bo ja nie gapnołem się że mowa o Terrano I to może i zmienia posatć rzeczy Ale Terrano II dla mnie jest komfortowy na bazie doświadczeń z innymi terenówkami a były to: Niva 88r, Vitara92r, Aktualnie mam w domu jeszcze sorento które samochodem terenowym to tylko jest w katalogu, Jeep grand Cherokee z 2004r W porównaniu z tymi samochodami terrano II Według mojej i mojej rodziny opinii jest najbardziej komfortowym samochodem z tej grupy. Terrano II jest według mnie jest też jednym z lepszych samochodów terenowych w tym przedziale paliwożerościowym ( ja jeżdżę głównie po gliniastym terenie i po wąwozach roztocza A więc błoto po deszczu jak się patrzy i na Fedimie sirocco jedzie do przodu do puki się nie zawiesi ) Patrol to inna liga u mnie w wielu miejscach by się nie zmieścił. W terrano II wymieniałem już lusterka bo okazywało się za wąsko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanopulus Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Witam,pytanie jak w temacie???Zdecydowałem się na zakup :pseudo-terenówki" i początkowo wybór padł na frotkę A long 2.4 benzyna z "podtlenkiem LPG"o której trochę poczytałem i "teoretycznie" trochę już wiem o tym aucie.Jednak przeglądając oferty sprzedaży natknąłem się na bardzo podobne auto Terrano I 2.7 na "ropkę" i mam teraz mętlik w głowie.Jakie wg.was plusy i minusy ma Frontera a jakie Terrano?Jak cenowo wychodzi eksploatacja(części zamienne,dostępnośc,awaryjność)???Jak wygląda sprawa liftu w Nissanie???Wiadomo że auta z tego przedziału "czasowego i cenowego"będą już wiekowe ale które "teoretycznie normalnie eksploatowane" powinno lepiej znieść "upływ czasu"?Głównie chodzi mi o żywotnośc silnika i napedów oraz stan blachy(wiadomo że generalnie zależy to od danego egzemplarza ale powiedzmy że mamy dwa auta eksploatowane w takich samych warunkach)Który z tych dwóch wybralibyście i dlaczego???Auto będzie używanie generalnie jako "cywilne"bez większego upalania(od czasu do czasu wypad w błotko z kolegami)większość to jazda po czarnym,ewentualnie polne drogi,las.Z góry dzięki za info.Pozdr. Czołem. Nie wiem jak bardzo aktualne jest Twoje pytanie Jak zdrowa rama to brałbym TI. Co do rzucania na dziurach to limuzyna to nie jest ale z doświadczenia (TII) powiem, że duuuużo zależy od rozmiaru opon. Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ePiotr Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 narazie nic nie kupiłem mam czym jeździć więc się nie napalam,złoma zawsze od ręki można kupić a za dobrym trzeba pochodzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.