Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Terrano I 2.7TD vs. Frontera long 2.4PB+LPG


Gość ePiotr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,pytanie jak w temacie???Zdecydowałem się na zakup :pseudo-terenówki" i początkowo wybór padł na frotkę A long 2.4 benzyna z "podtlenkiem LPG"o której trochę poczytałem i "teoretycznie" trochę już wiem o tym aucie.Jednak przeglądając oferty sprzedaży natknąłem się na bardzo podobne auto Terrano I 2.7 na "ropkę" i mam teraz mętlik w głowie.Jakie wg.was plusy i minusy ma Frontera a jakie Terrano?Jak cenowo wychodzi eksploatacja(części zamienne,dostępnośc,awaryjność)???Jak wygląda sprawa liftu w Nissanie???Wiadomo że auta z tego przedziału "czasowego i cenowego"będą już wiekowe ale które "teoretycznie normalnie eksploatowane" powinno lepiej znieść "upływ czasu"?Głównie chodzi mi o żywotnośc silnika i napedów oraz stan blachy(wiadomo że generalnie zależy to od danego egzemplarza ale powiedzmy że mamy dwa auta eksploatowane w takich samych warunkach)Który z tych dwóch wybralibyście i dlaczego???Auto będzie używanie generalnie jako "cywilne"bez większego upalania(od czasu do czasu wypad w błotko z kolegami)większość to jazda po czarnym,ewentualnie polne drogi,las.Z góry dzięki za info.Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Frontera jest paskudna.

 

Nissan jest raczej mało awaryjny - w porównaniu do europejskiej motoryzacji. Stan blach bedzie równie zgniły w obu autach ( choć z tego co widuje Frontery to gniją chyba bardziej ) ale koniecznie bardzo dokładnie sprawdź ramę ( i to młotkiem) bo jak przegnije to po aucie.

 

częsci raczej tanie , szczególnie do T 1

 

silnik 2,7 TD jest bardzo wytrzymały ( tylko go nie przegrzewać)

 

 

niestety obawiam się że w T1 trzeba bedzie włożyć troche kasy w remont blacharski żeby to dobrze wyglądało . Zobacz na forum jakie koledzy mają odpicowane T1 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,pytanie jak w temacie???Zdecydowałem się na zakup :pseudo-terenówki" i początkowo wybór padł na frotkę A long 2.4 benzyna z "podtlenkiem LPG"o której trochę poczytałem i "teoretycznie" trochę już wiem o tym aucie.Jednak przeglądając oferty sprzedaży natknąłem się na bardzo podobne auto Terrano I 2.7 na "ropkę" i mam teraz mętlik w głowie.Jakie wg.was plusy i minusy ma Frontera a jakie Terrano?Jak cenowo wychodzi eksploatacja(części zamienne,dostępnośc,awaryjność)???Jak wygląda sprawa liftu w Nissanie???Wiadomo że auta z tego przedziału "czasowego i cenowego"będą już wiekowe ale które "teoretycznie normalnie eksploatowane" powinno lepiej znieść "upływ czasu"?Głównie chodzi mi o żywotnośc silnika i napedów oraz stan blachy(wiadomo że generalnie zależy to od danego egzemplarza ale powiedzmy że mamy dwa auta eksploatowane w takich samych warunkach)Który z tych dwóch wybralibyście i dlaczego???Auto będzie używanie generalnie jako "cywilne"bez większego upalania(od czasu do czasu wypad w błotko z kolegami)większość to jazda po czarnym,ewentualnie polne drogi,las.Z góry dzięki za info.Pozdr.

 

zdecydowanie T 1

sam przed zakupem auta miałem też dylemat odnośnie froty.

Kupiłem T1

Fakt, ramę wymieniałem, ale....nie żałuję, a froty w terenie obracam jak chcę:) (bez urazy dla ich właścicieli)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem ten sam dylemat, frotek jeździ więcej,łatwiej je serwisować, są bardziej SUV niż terenowe, ale 2 litry (bo taką upatrzyłem) w wersji long nie dawały rady; wybrałem terrano bo VG 30 brzmi lepiej, jest bardziej egzotyczny, wygląda bardziej męsko (ale tylko T1, sorry panowie- taka prawda), jest więcej możliwości ewent. przeróbek, i najważniejsze ma podwójne R w nazwie, no weź powtarzaj sobie w kółko "frontera", a później "terrano"- i jak ? i chyba lepiej jak facet jeździ "tyranem" niż "frotką" ,a ha , no i forum jest OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem ten sam dylemat, frotek jeździ więcej,łatwiej je serwisować, są bardziej SUV niż terenowe, ale 2 litry (bo taką upatrzyłem) w wersji long nie dawały rady; wybrałem terrano bo VG 30 brzmi lepiej, jest bardziej egzotyczny, wygląda bardziej męsko (ale tylko T1, sorry panowie- taka prawda), jest więcej możliwości ewent. przeróbek, i najważniejsze ma podwójne R w nazwie, no weź powtarzaj sobie w kółko "frontera", a później "terrano"- i jak ? i chyba lepiej jak facet jeździ "tyranem" niż "frotką" ,a ha , no i forum jest OK

 

 

no forum bajka:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nigdy nie miałem takiego dylematu bo wiedziałem że terrano to jest to: :dribble:

 

Mało awaryjny

Znakomity w terenie

Bardzo komfortowy na dziurawych drogach

Nieporównywalnie ładniejszy od frontery

\ Dla mnie frontera wizualnie wygląda tak jakby się miała się rozlecieć ( jedynka) bo w dwójce jest trochę lepiej ale nie dużo

Zdecydowanie polecam terrano.

na pewno nie będzie niezadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało awaryjny

Znakomity w terenie

Bardzo komfortowy na dziurawych drogach

 

Że mało awaryjny (wiek i przebieg jednak robi swoje), to się zgodzę po 2 latach użytkowania rocznika 95.

Ze znakomitością w terenie to kolega przesadził, bo należy sprecyzować, w jakim terenie. Wolałbym w teren Patrola GR.

A komfortowość Tyranka na dziurawych drogach, to już max żart:) Przecież to wóz drabiniasty jakich mało! Sczególnie na asfalcie z dziurami. Po równym czarnym nawet nieźle. Z komfortowych terenówek polecam Isuzu Trooper/Monterey.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co może robić w ciężkim terenie na kołach mniejszych niż 35-33 cale?

No chyba że lekka Suzuka, ale wiadomo ten quad z dachem robi teren górą, nie zagłębiając się weń.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również nie mogę potwierdzic opini o wygodzie na dziurach ,rzuca całym wozem :thumbsdown: Na rówym asfalcie to oczywiście wygodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kółka ma takie jakies śmiesznie małe, lampy chyba od lokomotywy i ten wydech.... pozatym wygląda ok ;D Sprawdź ramę ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....a bo ja nie gapnołem się że mowa o Terrano I to może i zmienia posatć rzeczy

Ale Terrano II dla mnie jest komfortowy na bazie doświadczeń z innymi terenówkami a były to:

Niva 88r, Vitara92r, Aktualnie mam w domu jeszcze sorento które samochodem terenowym to tylko jest w katalogu, Jeep grand Cherokee z 2004r

W porównaniu z tymi samochodami terrano II Według mojej i mojej rodziny opinii jest najbardziej komfortowym samochodem z tej grupy.

Terrano II jest według mnie jest też jednym z lepszych samochodów terenowych w tym przedziale paliwożerościowym ( ja jeżdżę głównie po gliniastym terenie i po wąwozach roztocza A więc błoto po deszczu jak się patrzy i na Fedimie sirocco jedzie do przodu do puki się nie zawiesi ) Patrol to inna liga u mnie w wielu miejscach by się nie zmieścił. W terrano II wymieniałem już lusterka bo okazywało się za wąsko :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,pytanie jak w temacie???Zdecydowałem się na zakup :pseudo-terenówki" i początkowo wybór padł na frotkę A long 2.4 benzyna z "podtlenkiem LPG"o której trochę poczytałem i "teoretycznie" trochę już wiem o tym aucie.Jednak przeglądając oferty sprzedaży natknąłem się na bardzo podobne auto Terrano I 2.7 na "ropkę" i mam teraz mętlik w głowie.Jakie wg.was plusy i minusy ma Frontera a jakie Terrano?Jak cenowo wychodzi eksploatacja(części zamienne,dostępnośc,awaryjność)???Jak wygląda sprawa liftu w Nissanie???Wiadomo że auta z tego przedziału "czasowego i cenowego"będą już wiekowe ale które "teoretycznie normalnie eksploatowane" powinno lepiej znieść "upływ czasu"?Głównie chodzi mi o żywotnośc silnika i napedów oraz stan blachy(wiadomo że generalnie zależy to od danego egzemplarza ale powiedzmy że mamy dwa auta eksploatowane w takich samych warunkach)Który z tych dwóch wybralibyście i dlaczego???Auto będzie używanie generalnie jako "cywilne"bez większego upalania(od czasu do czasu wypad w błotko z kolegami)większość to jazda po czarnym,ewentualnie polne drogi,las.Z góry dzięki za info.Pozdr.

 

Czołem.

Nie wiem jak bardzo aktualne jest Twoje pytanie ;)

 

Jak zdrowa rama to brałbym TI.

Co do rzucania na dziurach to limuzyna to nie jest ;) ale z doświadczenia (TII) powiem, że duuuużo zależy od rozmiaru opon.

 

Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...