Gość pogan4x4 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 witam cze ktoś z forumowiczów podnosił patha? konkretnie chodzi mi o to czy przy lift o ok 2" nie roztarga mi krzyżaków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Nie nic się nie stanie śmiało targaj go do góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barwol Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Lift Pathfindera to bardzo dobry pomysł. Ja mam na Dobinsonie - znacznie poprawiła się jazda na i poza asfaltem. Jedyny problem to sworznie przednich wahaczy - ja na swoich zrobiłem po lifcie około 70.000 km i KONIEC. Zamienniki sworzni to całkowite badziewie a kosz nowych wahaczy STRASZNY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon 73 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Zamówiłem u mechaniorów lift 2" Dobinsons i czekałem, czekałem. Potem się okazało, że do hurtowni przyszły 3 kpl i je sprzedali. I teraz znowu muszę czekać 2 miechy, bo podobno lift do Patha to rzadkość. Mechanior odradzał mi Iron Man i OME, mówił, że to już nie to samo co kiedyś i korodują. Najkorzystniejszy stosunek ceny do jakości jest właśnie w Dobinsons (prawdopodobnie ???). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 To że iron many korodują to prawda ale działają prawidłowo mogę polecić trailnaster dobrze się sprawują tylko tuleje gumowa metalowe mają słabe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon 73 Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Hejka Czy słyszeliście coś o zawiechach Lovells czy coś tam takiego podobnego? Ostatnio mechanior coś takiego mi zaproponował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Bardzo dobre tylko drogie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon 73 Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Dali ciała z Dobinsonem więc w ramach rehabilitacji będą w tej samej cenie ok 2700 kpl. Klamka zapadła, w przyszłym tygodniu montuje się Lovells +2" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 kolega jak podnosił swijego patka to tylko zmienił sprężyny i amorki. mechanicznie nic nie zmieniał i nie mieszał witam cze ktoś z forumowiczów podnosił patha? konkretnie chodzi mi o to czy przy lift o ok 2" nie roztarga mi krzyżaków. witam cze ktoś z forumowiczów podnosił patha? konkretnie chodzi mi o to czy przy lift o ok 2" nie roztarga mi krzyżaków. tak w ramach tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon 73 Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 No właśnie o to chodzi, lift o 2 " jest modyfikacą o tyle bezpieczną, że wszystko robi praktycznie w standardzie, bez grubszej dłubaniny. Jeżeli chodzi o moja pracę to raka poprawka daje 100% satysfakcji i nic więcej nie trzeba. Jeżeli ktoś chce grubiej np pod przeprawy czy jeszcze dalej, to już chyba nie to auto. Są konstrukjce które lepiej znoszą grubsze motanie, co ma bezpośrednie przełożenie na ekonomię przedwsięzięcia jak i również ogólnie pojętą satysfakcję z popełnionego czynu. Wrzucę fotki jak było przed liftem i jak jest po. Troszeczkę kijowe te zdjęcia, bo w oby przypadkach samochód nie stał równo (jak zwykle za dużo pośpiechu) ale różnicę i tak widać gołym okiem. Komfort jazdy jak najbardziej na +++++. Tak było przed: A tak jest po: Zdjęcia nie są za super ale jakoś to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny-kat Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 witam z tego co zauważyłem to przed wymianom mierzyłeś z przodu po wymianie mierzysz z tyłu jeżeli przód też tag wygląda to jest fajowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon 73 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Sorki za błęda: Już się motam co wklejałem a co nie. Mechaniory ostrzegali, że może się trochę uklepać ale i tak jest gicior. Dzisiaj trochę popracowałem na bezdrożach przy starym korycie Nogatu no i jak najbardziej pozytywne wrażenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.