Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

lift zawieszenia a krzyżaki


Gość pogan4x4
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Lift Pathfindera to bardzo dobry pomysł. Ja mam na Dobinsonie - znacznie poprawiła się jazda na i poza asfaltem. Jedyny problem to sworznie przednich wahaczy - ja na swoich zrobiłem po lifcie około 70.000 km i KONIEC. Zamienniki sworzni to całkowite badziewie a kosz nowych wahaczy :thumbsdown: STRASZNY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem u mechaniorów lift 2" Dobinsons i czekałem, czekałem. Potem się okazało, że do hurtowni przyszły 3 kpl i je sprzedali. I teraz znowu muszę czekać 2 miechy, bo podobno lift do Patha to rzadkość. Mechanior odradzał mi Iron Man i OME, mówił, że to już nie to samo co kiedyś i korodują. Najkorzystniejszy stosunek ceny do jakości jest właśnie w Dobinsons (prawdopodobnie ???).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że iron many korodują to prawda ale działają prawidłowo mogę polecić trailnaster dobrze się sprawują tylko tuleje gumowa metalowe mają słabe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Hejka

Czy słyszeliście coś o zawiechach Lovells czy coś tam takiego podobnego? Ostatnio mechanior coś takiego mi zaproponował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dali ciała z Dobinsonem więc w ramach rehabilitacji będą w tej samej cenie ok 2700 kpl.

 

Klamka zapadła, w przyszłym tygodniu montuje się Lovells +2" :dribble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega jak podnosił swijego patka to tylko zmienił sprężyny i amorki. mechanicznie nic nie zmieniał i nie mieszał

 

witam

cze ktoś z forumowiczów podnosił patha? konkretnie chodzi mi o to czy przy lift o ok 2" nie roztarga mi krzyżaków.

 

witam

cze ktoś z forumowiczów podnosił patha? konkretnie chodzi mi o to czy przy lift o ok 2" nie roztarga mi krzyżaków.

 

tak w ramach tematu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No właśnie o to chodzi, lift o 2 " jest modyfikacą o tyle bezpieczną, że wszystko robi praktycznie w standardzie, bez grubszej dłubaniny. Jeżeli chodzi o moja pracę to raka poprawka daje 100% satysfakcji i nic więcej nie trzeba. Jeżeli ktoś chce grubiej np pod przeprawy czy jeszcze dalej, to już chyba nie to auto. Są konstrukjce które lepiej znoszą grubsze motanie, co ma bezpośrednie przełożenie na ekonomię przedwsięzięcia jak i również ogólnie pojętą satysfakcję z popełnionego czynu.

 

Wrzucę fotki jak było przed liftem i jak jest po. Troszeczkę kijowe te zdjęcia, bo w oby przypadkach samochód nie stał równo (jak zwykle za dużo pośpiechu) ale różnicę i tak widać gołym okiem. Komfort jazdy jak najbardziej na +++++.

Tak było przed:

 

15052012404.jpg

 

15052012405.jpg

 

A tak jest po:

 

31052012444.jpg

 

31052012445.jpg

 

Zdjęcia nie są za super ale jakoś to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam z tego co zauważyłem to przed wymianom mierzyłeś z przodu po wymianie mierzysz z tyłu ;)

 

jeżeli przód też tag wygląda to jest fajowo :punk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki za błęda:

 

03062012457.jpg

 

03062012456.jpg

 

Już się motam co wklejałem a co nie. Mechaniory ostrzegali, że może się trochę uklepać ale i tak jest gicior. Dzisiaj trochę popracowałem na bezdrożach przy starym korycie Nogatu no i jak najbardziej pozytywne wrażenia :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...