Bart-qlka2 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Witam! Potrzebuję rozpiski kolorów przewodów idących do gniazda diagnostycznego w samochodzie Nissan Primera P11.144/WP11.144 (czyli P11 po liftingu). Proszę o opisy wraz podaniem daty produkcji samochodu, ewentualnie numer VIN jak ktoś nie wie dokładnie. Gniazdo w tym samochodzie wygląda jak OBDII i ma 16 pinów. Znajduje się po lewej stronie pod skrzynką bezpieczników. Jeżeli ktoś ma P11 niech też opisze jakie kolory przewodów idą do gniazda 14 pin. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 http://pinoutsguide.com/pin_CarElectronics_Nissan.shtml Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Nie chodzi mi o rozpiskę co niby jest na którym pinie tylko o fizyczne kolory przewodów które idą do kostki. Proszę nie pisać mi że jest w serwisówce bo jak się nie trudno domyślić tam też zaglądałem nieraz i wierzcie mi że średnio to ma z rzeczywistością coś wspólnego. Tak więc czekam na rozpiski przewodów. Może ktoś się będzie chciał przyczynić ludzkości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 U mnie jest tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 U mnie jest tak: Dopisz który rocznik/miesiąc auta bo już widzę różnice z tym co jest u mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 A w kwestii ewentualnego oprogramowania na PC. Może ktoś podać nazwę programu który współpracuje z dieslami P11? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Właśnie próbuję coś ustalić, z komunikacją jest ciężko, więc jeżeli chcesz się przyczynić to cyknij fotkę przewodów u siebie to może coś z tego będzie. Jak nie masz aparatu to zerknij na rozpiskę Dawida i powiedz czy masz identycznie czy czymś się różni. Bardzo cenne byłoby jakby ktoś z P11 strzelił fotkę swojej kostki 14 pinowej żeby porównać jakie tam idą przewody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Dopisz który rocznik/miesiąc auta bo już widzę różnice z tym co jest u mnie Na pewno 2000 ale miesiąc to nie do końca wiem, w numerze vin po P11U mam 0537 może maj ale w dowodzie mam datę pierwszej rejestracji 03.2001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Na pewno 2000 ale miesiąc to nie do końca wiem, w numerze vin po P11U mam 0537 może maj ale w dowodzie mam datę pierwszej rejestracji 03.2001 Właśnie to jest ważne bo w 2000 była zmiana. Podaj VIN to sprawdzimy. Kierownicę masz tą starszą czy nowszą? Jeszcze po zegarach idzie poznać. Najłatwiej to zobaczyć czy masz wskaźnik paliwa i temperatury na jednym poziomie czy są względem siebie przesunięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Właśnie to jest ważne bo w 2000 była zmiana. Podaj VIN to sprawdzimy. Kierownicę masz tą starszą czy nowszą? Jeszcze po zegarach idzie poznać. Najłatwiej to zobaczyć czy masz wskaźnik paliwa i temperatury na jednym poziomie czy są względem siebie przesunięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Czyli wychodzi październik 2000. Masz model po zmianie gdzie antena z tyłu poszła na przód ale przed zmianami w czerwcu 2001 bo licznik masz starego typu. Tych okresów zmian byle czego było więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 A skąd wiesz że październik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Z katalogu Nissana tak wynika. Ja mam np. wrzesień 1999 czyli ponad rok wcześniej. U mnie w tej wtyczce na 7 pinie, tam gdzie masz ten brązowy i powinno być K-line, jest pusto ale za to do 6 pinu jest podłączony biały przewód. Ciekawe czy to to samo tylko przełożone na inny pin czy jest jakaś różnica w protokołach. Tutaj byłoby pomocne jakby ktoś wrzucił fotki kostki z P11. Mam pewne podejrzenia i to by może rozwiało wątpliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Z katalogu Nissana tak wynika. Ja mam np. wrzesień 1999 czyli ponad rok wcześniej. U mnie w tej wtyczce na 7 pinie, tam gdzie masz ten brązowy i powinno być K-line, jest pusto ale za to do 6 pinu jest podłączony biały przewód. Ciekawe czy to to samo tylko przełożone na inny pin czy jest jakaś różnica w protokołach. Tutaj byłoby pomocne jakby ktoś wrzucił fotki kostki z P11. Mam pewne podejrzenia i to by może rozwiało wątpliwości. z benzyny też cię interesuje? wp144 2.0+lpg,jak tak napisz to zrobie fotki i podam ci vin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablllo90 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 (edytowane) Primera P11 1998r. 2.0TD z tego co pamiętam bodajże kwiecień u mnie tak to wygląda(sorka za jakość robione tel) Przy okazji jakby ktoś mógł doradzić jaki kabelek mam kupić do niej i jakie oprogramowanie? Edytowane 25 Kwietnia 2012 przez Pablllo90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 (edytowane) Primera P11 1998r. 2.0TD z tego co pamiętam bodajże kwiecień u mnie tak to wygląda(sorka za jakość robione tel) Przy okazji jakby ktoś mógł doradzić jaki kabelek mam kupić do niej i jakie oprogramowanie? Opisz kolory przewodów bo nie do końca wszystko widać. Szczególnie chodzi o te 3 zielone i 2 białe(?) Pompa jest Bosch czy Zexel? Edytowane 25 Kwietnia 2012 przez Bart-qlka2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Bartek, jak byś potrzebował coś pomierzyć (jakieś wartości na pinach) to nie ma problemu. Może te LM-y i się łączą z kompem ale u mnie pokazuje głupoty. Tylko mi się wydaje że interfejs razem z laptopem sam sobie znajduje i ewentualnie zamienia informacje na pinach, no chyba że jakiegoś pinu nie ma. Ale to tylko moje domysły. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 A łączy Ci się z Elm'em? Jest jakaś komunikacja? Ja mam samochód z początku produkcji i jest problem bo prze 4 pierwsze miesiące jest inny numer wiązki i inny komputer wg numerów. Tak jak pisałem. U mnie nie ma na 7 pinie nic a na 6 jest biały przewód. Reszta jest jak u Ciebie. Myślałem że może ten biały jest po prostu przełożony z 7 na 6 ale poszedłem dalej bo ten przewód idzie do komputera przez wtyczkę F104/M50, która znajduje się w okolicach komputera od strony pasażera. To taka 24 pinowa wtyczka. Jakbyś mógł sprawdzić do którego pinu idzie ten przewód brązowo-biały i czy ma taki sam kolor po drugiej stronie wtyczki to może będziemy wiedzieć coś więcej. U mnie z serwisówką się nie zgadza. Jak tam będzie inaczej to pozostaje sprawdzić wtyczkę z komputera, czy na pinie odpowiedzialnym za ISO-K jest podłączony jakiś przewód. Jak nie to może pociągnięcie go pozwoli na komunikację. A tak nawiasem mówiąc: odłączał ktoś kiedyś komputer? Jak się wyciąga tą wtyczkę? Trzeba odłączyć AKU przy wyciąganiu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Z Elm-em 327 się łączy normalnie (przez pcmscan) tylko pokazuje np. błąd temp. silnika 215 st., jedyne co pokazuje dobrze to obroty silnika. Jak będę mógł to zrobię fotkę tej kostki, i tak miałem zamiar wyciągnąć komputer i go pooglądać, a co do odłączania akumulatora to raczej chyba lepiej odłączyć aku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Tak sobie myślę jeszcze - może spróbuję ten przewód który u mnie jest na 6 pinie przełożyć do 7 i spróbować podpiąć Elm'a. Jakby się zaczął komunikować to jest szansa że coś zadziała. A żeby zrobić zdjęcie tej kostki nie trzeba kompa wyciągać. Jak ściągniesz tą osłonę obok lewej nogi pasażera to zaraz ją widać. Ja się tylko obawiam że mam innego kompa. Wg numerów jest inny. Wiązka też ma inny numer. Jedyna szansa to sprawdzić czy do pinu chyba 420 kompa coś idzie, a jak nie to spróbować podłączyć tam przewód i pociągnąć do złącza. Może model który mam ustawiało się przez podpięcie tej przejściówki to wtyczki kompa. Dziwię się tylko że wielkie autoryzowane serwisy Bosch a psińco wiedzą o łączeniu się z tym autem. Ich kombinowanie polega na podłączeniu wtyczki i stwierdzeniu "nie działa". Żenada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Z drugiej strony gniazda są takie same kolory przewodów i oczywiście w tak samo rozmieszczone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Primera P11 1998r. 2.0TD z tego co pamiętam bodajże kwiecień u mnie tak to wygląda(sorka za jakość robione tel) Przy okazji jakby ktoś mógł doradzić jaki kabelek mam kupić do niej i jakie oprogramowanie? Mógłbyś zrobić fotkę tej kostki którą zrobił Dawid i opisać po kolei kolory przewodów? To samo jeżeli chodzi o gniazdo diagnostyczne. Napisz jakie po kolei są kolory przewodów. Będzie to bardzo pomocne. U mnie oczywiście inaczej niż u Dawida Nie wiem o co w tym aucie biega. Chyba o to żeby byle kto nie mógł nic regulować w tym aucie. Ciekaw jestem czy ten cały Consult umie się łączyć ze 100% Nissan'ów włączając te z CD20T. Na razie zagadka trwa. Pabllo czekam na Twoją pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Jak coś to ja mam z końca produkcji 99r przed liftem 2.0td, gniazdo na 14pinów czyli chyba jak twój samochód. Nie mam pojęcia po co ci to, podpowiem tylko że mój szef jest bardzo dobrym elektronikiem i ma nowego diagnoste "launch" z pełną wersją, i kiedyś z ciekawości kazałem mojego przetrzepać, próbował i powiedział że większość japońskich samochodów przed 2000r ma tylko system autodiagnozy, nie ma możliwości połączenia zewnętrznego diagnosty. Po podłączeniu wyskakują totalne bzdety, lub od razu jest błąd połączenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 1 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Jak coś to ja mam z końca produkcji 99r przed liftem 2.0td, gniazdo na 14pinów czyli chyba jak twój samochód. Nie mam pojęcia po co ci to, podpowiem tylko że mój szef jest bardzo dobrym elektronikiem i ma nowego diagnoste "launch" z pełną wersją, i kiedyś z ciekawości kazałem mojego przetrzepać, próbował i powiedział że większość japońskich samochodów przed 2000r ma tylko system autodiagnozy, nie ma możliwości połączenia zewnętrznego diagnosty. Po podłączeniu wyskakują totalne bzdety, lub od razu jest błąd połączenia. Ja mam akurat po lifcie z tym że z września 99r. Z tego co wiem to od czerwca do października były takie robione a potem była jakaś zmiana. Ja podejrzewam że moja wersja będzie miała tą wiązkę diagnostyczną taką jak P11 tyle że jest nowe gniazdo a to co jest e serwisówce zastosowali właśnie dopiero od października 99 r. ale na razie pewności nie mam. Póki co robię coś żeby to ustalić, Jeżeli będzie trzeba poszukam sygnału na pinie komputera i spróbuję go podpiąć jeżeli nie da się inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 A mówił mi jeszcze że do połąnczenia z zewnętrznym czym kolwiek musi być wtyka 16 pinów, w 14 nie ma możliwości, więc zaczynam rozumieć czemu chcesz kolory i ilość kabli, tylko jeżeli ilość kabli jest ta sama bez względów na kolory odpuść sobie, masz stare sterowniki te na autodiagnozę,no chyba że masz więcej kabli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.