dawid1 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Auto mam prawie 3 lata i byłem na diagnozie 2 razy. Pierwszym razem (z 2 lata temu) chłopaki serwisanci pomp wtryskowych ustawiali kąt wtrysku komputerem (tylko nie wiem jakim) i zmienili kąt o 7 albo 8 stopni i pomogło (zapala dobrze i nie gaśnie i nie dymi) a drugim razem pojechałem do gościa który połączył się jakimś urządzeniem podobnym jak by do miernika z przewodem na obd2 i normalnie odczytał wszystkie parametry: temp. silnika, przepływomierz, sondy, itp. tylko nie wiem jakim urządzeniem ale i tak muszę się znowu z nim umówić bo dalej mam lipę to obczaję czym się łączył. W każdym razie na pewno można się połączyć z kompem i odczytać parametry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Auto mam prawie 3 lata i byłem na diagnozie 2 razy. Pierwszym razem (z 2 lata temu) chłopaki serwisanci pomp wtryskowych ustawiali kąt wtrysku komputerem (tylko nie wiem jakim) i zmienili kąt o 7 albo 8 stopni i pomogło (zapala dobrze i nie gaśnie i nie dymi) a drugim razem pojechałem do gościa który połączył się jakimś urządzeniem podobnym jak by do miernika z przewodem na obd2 i normalnie odczytał wszystkie parametry: temp. silnika, przepływomierz, sondy, itp. tylko nie wiem jakim urządzeniem ale i tak muszę się znowu z nim umówić bo dalej mam lipę to obczaję czym się łączył. W każdym razie na pewno można się połączyć z kompem i odczytać parametry. Oczywiście że można się połączyć. Pod warunkiem że masz właśnie K-line czyli w Twoim przypadku przewód brązowo-biały na 7 pinie wtyczki. U mnie przewody w tym kolorze brak. Ale mam za to biały w pinie 6. Spróbuję przełożyć ten przewód do pinu 6 i podłączę Elm'a. Jak będzie cokolwiek pokazywał, nawet głupoty, to jest szansa że coś się uda podłączyć normalnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Ja też chciałem wstawić tzn opisać przewody jakie u mnie są ale z braku czasu dopiero teraz to robie. jak kostka jest mocowana do dołu na desce to od lewej na dole mam -pusty -pusty -pusty -biały -pusty -pusty -czarny na górnych pinach mam -zielono czarny -siwo czarny -pomarańczowo czarny -niebiesko biały -pusty -zielono czerwono--- -zielono--- na tych dwóch ostatnich sprawdzam błędy na spinacz. rok prod tzn data 1 rejstr 18.05.1999 pompa bosch mam nadzieje że niczego nie pokreciłem z kolorami to pozniej wstawie foto a foto kabli jest podobne do Pablo 90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 (edytowane) Z tego co mi wiadomo to można się połączyć z kompem diesla do 2004 r. (w sensie normalnej diagnozy nie że jakieś dziwne błędy) tylko urządzeniem połączonym do portu szeregowego com. Edytowane 6 Maja 2012 przez dawid1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Może dziwne pytanie ale czy ktoś próbował tego Consulta z Allegro podłączać do diesla? Pokazywał coś wogóle? Gdzieś się natknąłem na informację że udało mu się z dieslem połączyć ale wyświetlał mało informacji. Chodzi o ten interfejs na 14 pin. Podbijam temat. Czy któryś z obecnych forumowiczów miał ustawianą dawkę w P11 przed liftingiem tj. 1996-1999 ? Chodzi mi po głowie że ktoś kto w tym samochodzie umiał to zrobić to u mnie też sobie poradzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Może dziwne pytanie ale czy ktoś próbował tego Consulta z Allegro podłączać do diesla? Pokazywał coś wogóle? Gdzieś się natknąłem na informację że udało mu się z dieslem połączyć ale wyświetlał mało informacji. Chodzi o ten interfejs na 14 pin. Podbijam temat. Czy któryś z obecnych forumowiczów miał ustawianą dawkę w P11 przed liftingiem tj. 1996-1999 ? Chodzi mi po głowie że ktoś kto w tym samochodzie umiał to zrobić to u mnie też sobie poradzi. Ja własnie nie dawno podłączałem i jest loteria raz łączy i można odczytać błędy, drugi raz nie łączy albo łączy i pokazuje głupoty. Ogólnie bardzo niedopracowana jest ta komunikacja z CD20T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 A czym się łaczyłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Tym o co pytałeś, czyli consultem z allegro. Co do softu to najlepiej radził sobie obd scantech nissan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Byłem wczoraj na kolejnych próbach łączenia KTS do mojego Nissana. Poświęciłem trochę czasu i doszedłem do tego że Primera z okresu produkcji 06/99 - 09/00 ma kompletnie inny komputer z całkowicie inną wtyczką. Nawiasem mówiąc taką samą jak Primera P11 czyli przed liftingiem. Idąc dalej porównywałem również to co mam w samochodzie do schematu Nissana Sereny z silnikiem CD20T i tutaj przewody się zgadzają. Mało tego - wtyczka,kolory przewodów oraz numery wyprowadzeń z samego komputera do gniazda diagnostycznego są identyczne jak w przypadku P11. Pełen optymizmu pojechałem wczoraj podpiąć samochód na zasadzie opisu KTS dla P11, tyle że na odpowiednie przewody w moim samochodzie. Niestety mimo wielu prób wynik jest negatywny. Nie udało nam się połączyć. Powtarzam pytanie: Czy ktoś wie, ewentualnie mógłby gdzieś wypytać czy da się połączyć KTS'em z Nissanem P11? O P11.144 z w/w okresu produkcji nawet nie pytam bo on nie jest nawet skatalogowany przez Boscha chyba. A nie mam zamiaru umawiać się z nikim na podłączanie bo przez telefon każdy twierdzi że oczywiście da się połączyć a jak przychodzi co do czego to twierdzą że się nie da i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Ja jeżdżę do pompiarza i ma kts i bez problemu się łączy. Nie dawno robił mi pompę czyszczenie nastawnika i całej pompy. I przed i po naprawie naprawie przy odpalaniu trochę falowały obroty i check 18 się zapała. Dlatego co jakiś czas jad na regulacje żeby dobrze ustawić żeby check nie wskakiwał. Mam nadzieje że w końcu będzie git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Może rzeczywiście ten mój model ewentualnie egzemplarz ma coś zrypanego z komunikacją? Mi na szczęście nie wyskakuje błąd. Nawet z samej ciekawości chciałem wiedzieć jaką mam ustawioną dawkę bo czasami wydaje mi się że nie przepala paliwa do końca. O wymianę końcówek wtrysków też się pytałem ale gościu mi powiedział że jak się nic z autem nie dzieje i wiem że nie leją ( a to sprzwdzałem ) to lepiej za dużo nie kombinować tylko jeździć. Pewnie ma rację. Boję się że jak w końcu wyskoczą jakieś kwiatki to zostanę sam z problemem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Na dniach będę na KTS - ie i dam znać, zawieśił mi się komp i nie mogę odczytać ani skasować błędu spinaczem, próbowałem elmem ale niestety nie widzi błędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Na dniach będę na KTS - ie i dam znać, zawieśił mi się komp i nie mogę odczytać ani skasować błędu spinaczem, próbowałem elmem ale niestety nie widzi błędu. U Ciebie nie będzie problemu bo masz inny komputer a u mnie jest niestety inny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomxx Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Witam, jestem tutaj nowy i z powodu P11 :> a dokładniej nissan primera p11 2.0 kombi 2000 rok : gniazdo diagnostyczne OBD2? i gdzie ono jest? góry thx:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 koło lewego kolana, za taką klapką razem z bezpiecznikami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skowron Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 witam serdecznie forumowiczów, chciałbym wznowić temat. czy ktoś jest w stanie w 100% odpowiedzieć na pytanie jakie urządzenie diagnostyczne bedzie dzialać? chodzi mi konktertnie o primere p11 2,0td z 99r, i micre 1,0 benz. z 2001 r http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=nissan&search_scope=category-28410&bmatch=base-relevance-aut-1-5-0913 czy któreś z tych będzie dobre? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 17 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 P11 po lifcie czy przed? Do K11 zwykłym ELM coś tam przeczyta i skasuje błędy. Co do Primery to raczej metoda na zworkę. Możesz sobie wpiąć do gniazda przycisk do diagnozowania i będzie ci migał błędy jak naciśniesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skowron Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Przed liftem, złacze 14 pinowe. Kupiłem właśnie na allegro adapter- przejściówkę na obd2 ale nie mogę się polaczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 24 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) Przed liftem, złacze 14 pinowe. Kupiłem właśnie na allegro adapter- przejściówkę na obd2 ale nie mogę się polaczyc Edytowane 24 Listopada 2016 przez Bart-qlka2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.