Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K12] Otwieranie Micry kluczykiem


sigsauer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam....

Mam takie pytanko.

Jestem nowym użytkownikiem i forum i Micry K12 (wcześniej...dawno temu miałem K11 i Primerę P10).

Moje autko jest otwierane/zamykane z pilota w kluczyku. Mam jednak pytanie jak otworzyć auto grotem kluczyka w przypadku awarii pilota, albo rozładowania aku?? Patrzyłem, że na klamce od strony kierowcy w miejscu gdzie normalnie byłby zamek na plastiku jest wytłoczony symbol kluczyka, więc doszedłem do wniosku, że plastik jest tylko maskownicą i pod nim jest miejsce na włożenie grotu kluczyka i otwarcie/zamknięcie samochodu. Od spodu maskownicy jest mały prostokątny otworek. czy moje rozumowanie jest prawidłowe?? I jak zdjąć tą maskownicę przy klamce kierowcy?? Próbowałem to delikatnie podważać....przesuwać, ale nie chcę robić nic na siłę, żeby czegoś nie połamać.....

 

Z góry dzięki za wyjaśnienia....

 

Pozdrawiam

Edytowane przez sigsauer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam....

Mam takie pytanko.

Jestem nowym użytkownikiem i forum i Micry K12 (wcześniej...dawno temu miałem K11 i Primerę P10).

Moje autko jest otwierane/zamykane z pilota w kluczyku. Mam jednak pytanie jak otworzyć auto grotem kluczyka w przypadku awarii pilota, albo rozładowania aku?? Patrzyłem, że na klamce od strony kierowcy w miejscu gdzie normalnie byłby zamek na plastiku jest wytłoczony symbol kluczyka, więc doszedłem do wniosku, że plastik jest tylko maskownicą i pod nim jest miejsce na włożenie grotu kluczyka i otwarcie/zamknięcie samochodu. Od spodu maskownicy jest mały prostokątny otworek. czy moje rozumowanie jest prawidłowe?? I jak zdjąć tą maskownicę przy klamce kierowcy?? Próbowałem to delikatnie podważać....przesuwać, ale nie chcę robić nic na siłę, żeby czegoś nie połamać.....

 

Z góry dzięki za wyjaśnienia....

 

Pozdrawiam

Twoje rozumowanie jest jak najbardziej prawidłowe,należy podważyć w tym miejscu od dołu.Nr 1 ,to ta zaślepka.

 

11004209870797.png

Edytowane przez manix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki...

Bardzo dziękuję za pomoc i wyczerpującą odpowiedź. Mam nadzieję, że niczego nie połamię. Do takiej roboty nie mam zdolności...raczej jestem jak kowal...:) :)

 

Widzę kolego, że jesteś dobrze zorientowany to zapytam się trochę z innej beczki....

Szaleje mi też czujnik temperatury zewnętrznej. Czasem pokazuje prawidłowo temperaturę, ale w czasie jazdy zachowuje się dziwnie...dziś rano leciałem do pracy przy 5-7*C a pokazywał mi -8*C :whistle: ...czasem miga cały napis na wyświetlaczu (np. "-8*C* a czasem miga tylko znaczek "*C"). Pewnie czujnik będzie do wymiany....a może to być coś innego?? Gdzie ewentualnie szukać czujnika, żeby go sprawdzić??? Pewnie gdzieś w okolicach przedniego zderzaka jak mi się wydaje....

Jakbyś był tak miły dać mi jakieś wskazówki będę wdzięczny... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nasza k12 nie posiada tego czujnika,ale wydaje mi się że powinien być za przednim zderzakiem na samym dole, Tak jest w tiidzie.Sprawdź na stronie z której jest rysunek .według modelu,rocznika itd.

http://nissan4u.com/parts/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nasza k12 nie posiada tego czujnika,ale wydaje mi się że powinien być za przednim zderzakiem na samym dole, Tak jest w tiidzie.Sprawdź na stronie z której jest rysunek .według modelu,rocznika itd. http://nissan4u.com/parts/

 

.... Przepraszam, ale nie rozumiem pierwszego stwierdzenia....jak to "nasza k12 nie posiada tego czujnika"??? i skoro nie posiada to czemu piszesz, że jest za przednim zderzakiem?? No i skąd byłaby informacja wyświetlana na desce rozdzielczej??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... Przepraszam, ale nie rozumiem pierwszego stwierdzenia....jak to "nasza k12 nie posiada tego czujnika"??? i skoro nie posiada to czemu piszesz, że jest za przednim zderzakiem?? No i skąd byłaby informacja wyświetlana na desce rozdzielczej??

:rofl: :rofl: :rofl: Tak, rzeczywiście nieprecyzyjnie się wypowiedziałem."Nasza"czyli w mojej rodzinie.Ma system bezkluczykowy,klimę itd.a tego gadżetu,jakim jest termometr ,nie posiada,śmieszne bo to dość bogata wersja.Oczywiście są wersje posiadające termometr zewnętrzny. Edytowane przez manix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość basiamarcin

witam!

moja micra z 2008 roku ma lusterka identyczne do tych, które są w clio II. a w clio czujnik temp zewn był właśnie w lusterku... wiec tu może być podobnie.

 

Oki...
Bardzo dziękuję za pomoc i wyczerpującą odpowiedź. Mam nadzieję, że niczego nie połamię. Do takiej roboty nie mam zdolności...raczej jestem jak kowal... :) :)

Widzę kolego, że jesteś dobrze zorientowany to zapytam się trochę z innej beczki....
Szaleje mi też czujnik temperatury zewnętrznej. Czasem pokazuje prawidłowo temperaturę, ale w czasie jazdy zachowuje się dziwnie...dziś rano leciałem do pracy przy 5-7*C a pokazywał mi -8*C :whistle: ...czasem miga cały napis na wyświetlaczu (np. "-8*C* a czasem miga tylko znaczek "*C"). Pewnie czujnik będzie do wymiany....a może to być coś innego?? Gdzie ewentualnie szukać czujnika, żeby go sprawdzić??? Pewnie gdzieś w okolicach przedniego zderzaka jak mi się wydaje....
Jakbyś był tak miły dać mi jakieś wskazówki będę wdzięczny... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Witam nawiązując do początku posta mam pytanie. otóż w mojej micrze jak zdejmę ową klapkę ,włoże kluczyk to przy przekęcaniu nie otwiera zamka , z pilota i przycisku na klamcę jest ok , gdzie może leżeć problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej zaczep linki się wypiął lub pękła końcówka zaczepu.Musisz zdjąć tapicerkę i zobaczyć.Niestety tak bywa , gdy latami nie używa się kluczyka że plastikowy zaczep pęka , ale mogła się linka tylko wypiąć.

Edytowane przez manix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

U mnie nagle przestał pilot działać, wymieniłem baterię i cisza. Trwa zabawa jak chcę zamknąć to zamykam w kabinie lock, i wychodzę zamyka się samo , a otwieranie z kluczyka. Nie mam pojęcia jak przywrócić pilota do życia.

Mam system bez kluczykowy i zawsze się zastanawiałem kiedy to się popsuje. Znowu jakaś drobnostka,  ale nie będę narzekać po zrobiłem z pełnym obciążeniem przeszło 1000 km w jeden dzień i dojechałem. Ale uczę się Micry to chyba już moje hobby.  Może ktoś miał podobny problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Masz jednego pilota?  - Jeśli są dwa spróbuj drugiego

2) Masz system bezkluczykowy i auto odpala a nie działa tylko otwieranie?  

3) Otwieranie nie działa z przycisków w klamkach i z przycisków z pilota?

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli odpala bez kluczyka to immo działa, jest to duzy +. Po wymianie baterii może rozkodował się pilot, więdz i przyciski przy klamkach nie zadziałają. 

Jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi.Też się uczę tego auta i ciagle mnie zadziwia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli by się pilot rozkodował nie odpalił by auta (Immo) chcesz człowiekowi pomóc , zadasz proste pytania , a człowiek cisza :thumbsdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli by się pilot rozkodował nie odpalił by auta (Immo) chcesz człowiekowi pomóc , zadasz proste pytania , a człowiek cisza :thumbsdown:

 Przepraszam ale byłam na wyjezdzie i pochłoneła mnie praca .

Mam jednego pilota

Mam system bezkluczykowy auto bez kluczyka odpala

Otwieranie nie działa z przycisków pilota , na klameczkach przciski działają.

 

Postał dwa tygonie nowy akumulator totalnie sie rozładował ? Po doładowaniu na specjalnym prostowniku ruszył bez problemu.

 

Kolejny problem, jak zamknąc auto pilot nie działa  nie mam przy dzwiach pasazera nic do zaryglowania oglądałem drzwi z kazdej strony.

 

NIssan to dla mnie wyzwanie..

 

Jak tego pilota zaprogramować ? baterie nowe w pilocie, moze to calny zamek kompletnie rozładował aku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy hamulcu ręcznym na tunelu środkowym, masz przycisk lock/unlock podświlany . wystarczy wcisnąć prze wyjściem. A do ładowania aku był wyjmowany? Bo jeśli nie , to z pilotem może pomóc zdjęcie klemy na kilka minut.Może to spowodować koniecznośc zakodowania na nowo radia.W aso lub u speców , można dorobić kluczyk , ale tani nie będzie. Jeśli auto odpala , to oznacza że pilot jest raczej O.K. bo działa immo więc wysyła kod. może być problem mechaniczny w drzwiach(np., z siłownikiem ) lub coś ze sprężynkami przyciskami w pilocie(brak styku)

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamykałem w ten sposób lock/unlock, może to zbieg okolicznośći ale wysiadł  mi aku i pomyslałem ze moze to przez ten przycisk ? Akumulator był ładowany na warsztacie klemy zdejmowane dziś zresztą mam aku w domu podepne go za chwilę i sprawdzę jeszcze raz ten pilot.


dzięki bardzo , faktycznie po ponownym podłączeniu aku pilot działa,  Dziękuję za pomoc - nigdy bym na to nie wpadł, a kombinowałem już różne sztuczki z tym pilotem. :)  dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też się cieszę. Myk z aku działa taż na zawiechy tylnej wycieraczki ,to tak na przyszłość.A moja rada ,dorób drugi kluczyk.

A tylną wycieraczkę łatwo "zawisić" poprzez zostawia nie w poz.Auto i kręceniu rozrusznikiem.Nie panikować wtedy że padł silniczek, tylko wykonać myk z aku.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam....

Mam takie pytanko.

Jestem nowym użytkownikiem i forum i Micry K12 (wcześniej...dawno temu miałem K11 i Primerę P10).

Moje autko jest otwierane/zamykane z pilota w kluczyku. Mam jednak pytanie jak otworzyć auto grotem kluczyka w przypadku awarii pilota, albo rozładowania aku?? Patrzyłem, że na klamce od strony kierowcy w miejscu gdzie normalnie byłby zamek na plastiku jest wytłoczony symbol kluczyka, więc doszedłem do wniosku, że plastik jest tylko maskownicą i pod nim jest miejsce na włożenie grotu kluczyka i otwarcie/zamknięcie samochodu. Od spodu maskownicy jest mały prostokątny otworek. czy moje rozumowanie jest prawidłowe?? I jak zdjąć tą maskownicę przy klamce kierowcy?? Próbowałem to delikatnie podważać....przesuwać, ale nie chcę robić nic na siłę, żeby czegoś nie połamać.....

 

Z góry dzięki za wyjaśnienia....

 

Pozdrawiam

Awaryjne otwieranie micry k12 , zatrzaśnięte klucze podaję link do filmiku który działa , sam sprawdzałem moja mała podpowiedz kupiłem linkę do wieszania prania i zrobiłem 2 pętle (na filmiku jest jedna) no i poszło :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Chciałbym opisać swój problem z uruchomieniem Micry K12 (wersja bezkluczykowa)

Pewnego dnia, ni z tego ni z owego, pilot w kluczyku przestał działać i nie mogłem otworzyć auta przy pomocy pilota i przycisków w klamkach. Moja pierwsza myśl była taka, że padła bateria w pilocie, więc od razu ją wymieniłem. Nic to nie dało. Otworzyłem auto przy pomocy grota kluczyka w pilocie. Nie było możliwości przekręcenia stacyjki ani uruchomienia auta grotem kluczyka - stacyjka nie obracała się. Moje podejrzenie padło na akumulator i rzeczywiście okazało się, że klema zaśniedziała i nie było przewodzenia z biegunem akumulatora. Po odczyszczeniu klemy i ponownym podłączeniu akumulatora zaświeciły się światła w aucie, ale niestety problem z kluczykiem pozostał. Sytuacja wygląda w  ten sposób, że: auto mogę otworzyć/zamknąć jedynie przy pomocy grota kluczyka w klamce drzwi kierowcy. Zamek centralny nie działa - wszystkie inne drzwi są otwarte. Przycisk "Lock/Unlock" w kabinie nie działa. Stacyjki nie da się obrócić do pozycji "Acc". Kiedy naciskam pedał i próbuję obracać, pojawia się czerwona kontrolka "KEY". Kierownica jest zblokowana. Miga też kontrolka "auto z kluczykiem"

Po kilku dniach akumulator się rozładował (światła już prawie nie świeciły i czerwona kontrolka "KEY" przestała świecić przy próbie obrotu stacyjką) więc wyjąłem akumulator i naładowałem go prostownikiem. 

Próbowałem przeprowadzić operację kodowania kluczyka, ale z tego co rozumiem, stacyjkę trzeba obrócić do pozycji "Acc", a ja nie jestem w stanie tego zrobić.

Sam już nie wiem czy to jest problem rozkodowanego kluczyka, czy zablokowanej stacyjki, a może obydwu...

Niestety do mojej Micry posiadam tylko jeden kluczyk.

Czy macie jakieś pomysły? Czy raczej została mi już tylko laweta i serwis?

Będę wdzięczny za wszelkie pomysły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Mam problem z Micrą k12 wersja bezkluczykowa. Jak go kupiłam wszystko było ok, kluczyk który dostałam od poprzedniego właściciela działał chyba z 3-4 miesiące po zakupie. Potem samochód nie chciał mi odpalić - zmiana baterii w kluczyku i wszystko było ok. Znowu kluczyk działał 3-4 miesiące, znowu wymiana baterii etc. Od jakiś 4 miesięcy mam problem z kluczykiem bo baterie muszę wymieniać co 2 tygodnie. Inaczej samochód nie odpala, kręci się ale nie odpala. Z początku zwaliłam to na słabe baterie ale ostatnio kupiłam energizer i jest to samo. Dzisiaj znowu wsiadam, samochód odpalił ale wyjechałam tylko 2 metry i zgasł. Nie chciał odpalić. Baterie wkładałam nowe jakieś 3 tygodnie temu. Zmieniłam baterię w kluczyku (noszę już zapas ze sobą), odpalił, jadę ale cały czas świeci się kontrolka KEY na czerwono, dopiero jak wyciągam kluczyk z kieszeni i dyndam nim w okolicach kierownicy to kontrolka gaśnie.

W czym może leżeć problem? Baterie mam jakieś badziewne? Czas kupić nowy kluczyk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...