mfaja Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Witam. Problem polega na tym że wskaźnik ma spore przekłamania. Tankuje zawsze do pełna ale w większości przypadków po takim tankowaniu wskażnik nie pokazuje max, a trochę więcej niż 3/4. Jeśli chodzi o rezerwe tez jest problem. Zaświeca sie, gaśnie, znów zaświeca, gaśnie. Dzisiaj się zaświeciła, zajeżdzam na stacje i wchodzi tylko 36 litrów po kilkakrotnym dolewaniu pod korek. Wąski przewód od wlewu do baku nie pozwala na jednorazowe włożenie pistoletu i zatankowaniu do pełna, zawsze kilka razy wybija. Akcja serwisowa jakaś w tym temacie była ale efektu brak. Jest jakaś możliwość regulacji czujnika w baku?? Czy Ktoś miał może podobny problem czy jestem sam...? Z góry dziękuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba382 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Podnieś tylne siedzenie odkręć pływak w zbiorniku paliwa i zobacz który się zacina lub jest uszkodzony. Zazwyczaj trzeba wymienić. Powinieneś to zrobić sam bez problemu. Pływaki można kupić na allegro tylko oni zawzwyczj (z niewiedzy)sprzedają jako pompa paliwa. Jeśli masz pytania to dzwoń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość orfeusz Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Witam wszystkich Mam taki problem przestał mi działać wskaźnik poziomu paliwa. Wcześniej wystąpił taki objaw podczas jazdy zaczęła opadać wskazówka aż do zera po zatrzymaniu się i sprawdzeniu czy niema wycieków i ponownym odpaleniu wróciło do normy. A teraz jak padło to już na amen,wskazówka na dole, świeci się lampka rezerwy a paliwa jest na pewno około 3/4 zbiornika !!!!!!!! Jak do tego tematu się zabrać???????? Silnik 2.2 dci 2004r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Sprawdź, czy kontaktuje wtyczka przy zbiorniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mfaja Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Podnosisz siedzisko tylnej kanapy... Tam znajdziesz zakręcany dekiel, a w nim wtyczke, wypnij, sprawdź styki czy nie zaśniedziałe. Możesz też odkręcić dekiel wyjąć czujnik pływakowy, poruszać nim i zobaczyć czy wskazówka poziomu się porusza. Tam styk ślizga sie po takim drobnym uzwojeniu, w zależności od poziomu zmienia się chyba rezystancja obwodu i wychylenie wskazówki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość orfeusz Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Tylko który dekiel bo są tam dwa, wtyczki przejrzałem tak na szybko bo strasznie zimno wygląda że ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mfaja Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Jeden dekiel to czujnik pływakowy, a drugi pewnie pompa z której wychodzą gumowe wężyki. Zwarcie odpowiednich styków we wtyczce od czujnika poziomu powinno spowodować max wychylenie wskazówki. Będziesz wiedział że od wtyczki jest ok. Nie ma tam nic skomplikowanego. Bywa że czujnik kończy żywot i wtedy jest problem. Ale pewnie to jakaś inna bzdura. Trzeba szukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Witam, mam problem z wskazaniami poziomu paliwa. Wyjąłem dziś oba pływaki i ruszając nimi obserwowałem co pokazuje wskaźnik na desce. Niby wszystko ok. Złożyłem wszystko i wskaźnik pokazywał dobrze. Przejechałem 5km i znów mi pokazuje rezerwę choć mam pół zbiornika. Jak sprawdzić który pływak szwankuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mfaja Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/81759-wskaznik/page__fromsearch__1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Problem rozwiązany. Winny był pływak za kierowcą - ścieżka była wytarta. Zgiąłem element który chodzi po ścieżce tak aby pracował na innym łuku - trochę obok starego. No i w końcu działa! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastia1 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Problem rozwiązany. Winny był pływak za kierowcą - ścieżka była wytarta. Zgiąłem element który chodzi po ścieżce tak aby pracował na innym łuku - trochę obok starego. No i w końcu działa! zrobiłem tak samo, jak Ty na 2 pływakach i wszystko działa, także również potwierdzam metodę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Witam, Panowie, problem ze wskaźnikiem paliwa mam od zawsze. Trzech mechaniorów go robiło i nadal działa jak chce. Nie będę go już robił, bo nissan idzie od stycznia do żyda... Jak zaleję pod korek to pokazuje na połowie skali. I teraz pytanie, bo ten zbiornik jest "dwukomorowy" i niby coś tam pompuje do drugiego zbiornika (jakaś mała pompka)... Czy jak z jednego się wykończy, to zacznie brać paliwo z dugiego zbiornika (chodzi o drugą połówkę)??? Pytam, bo w trasie 900km, trochę wkurza jazda i tankowanie co 200-300km dla pewności. Poza tym, to nie wiem czy w tej drugiej komorze nie mam jeszcze letniego paliwa które trzeba wypalić (bardzo mało jeżdżę X-em) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekm Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Sprawdź może w instrukcji serwisowej w sekcji Fuel System. Nie ma tam nic na ten temat ? Na pewno jest demontaż/montaż zbiornika, pompa paliwa, filtr paliwa, i czujnik poziomu paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 jest pompa między komorami i on stale wyrównuje poziom paliwa w komorach. PS. mam ten sam problem ze wskaźnikiem, winny jest prawy pływak (ten za kierowcą) - wycierają się ścieżki przewodzące. Doginałem i dwa miesiące działało a w ASO za pływak chcą ~900zł. No to olałem i jeżdżę na wskaźnik km, co 550-600km tankuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 U mnie też ostatnio zaczą wariować wskażnik poziomu ,zaniża poziom paliwa ,przeważnie wiesza się na rezerwie czoć paliwa jest np. pół zbiornika.Wystarczy raz lub dwa wyłączyć zapłon i zaskakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 (edytowane) zeshky czyli nie ma problemu z brakiem paliwa jak się skończy w jednej komorze? Wolałbym tego na trasie nie doświadczyć i nie zapowietrzyć pompy paliwa... Kurcze wyjeżdżam zaraz po świętach w góry i nie ma kiedy tam za bardzo zajrzeć. Zresztą kiedyś próbowałem i poza zdjęciem dekli nic nie mogłem tak zdziałać. Ale jak wczoraj mój jeep zaczął coś do mnie "mówić" awaryjnymi, to nie wiem czy sprzedawać tego wspaniałego x-a:) Możesz podrzucić schemat z zaznaczeniem tych ścieżek? Mam zmieniony komp i manuale gdzieś na dyskach... Edytowane 24 Grudnia 2013 przez Umberto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 Zawsze istnieje szansa że pompka wyrównująca padła, ale mało prawdopodobne. Jak wyjmiesz pływak to masz to ramię z pływakiem - na drugim jego końcu jest płytka i po niej przesuwa się styk - zobaczysz że trasa styku jest wytarta, musisz podgiąć styk tak żeby pracował po innym łuku. Wydaje się zagmatwane ale jak będziesz miał cały pływak przed oczami to sam stwierdzisz że proste to jak cep. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysska Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Ja ostatnio recznie spuszczalem paliwko i jesli tam faktycznie jest pompka to chyba musiałaby byc stale zasilana bo jak spuscilem cale paliwo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Ja ostatnio recznie spuszczalem paliwko i jesli tam faktycznie jest pompka to chyba musiałaby byc stale zasilana bo jak spuscilem cale paliwo? nie jest stale zasilana, uruchamia się jak pływaki nie pokazują jednakowego poziomu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysska Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Ok, ale chodzi mi o to, że spuszczalem paliwo z wylaczonego samochodu i w takiej sytuacji pompka przepompowuje paliwo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Zawsze istnieje szansa że pompka wyrównująca padła, ale mało prawdopodobne. Jak wyjmiesz pływak to masz to ramię z pływakiem - na drugim jego końcu jest płytka i po niej przesuwa się styk - zobaczysz że trasa styku jest wytarta, musisz podgiąć styk tak żeby pracował po innym łuku. Wydaje się zagmatwane ale jak będziesz miał cały pływak przed oczami to sam stwierdzisz że proste to jak cep. No i wskażnik przestał wogóle dzialać,wskazówka nawet nie dygnie.Zrobiłem jak radzisz ale niestety nic to nie dalo,tą blaszkę troszkę podgiełem i nic.SZczerze mowiąc to nie widać żeby tam była wytarta ścieżka .Kurde rozbierałem to dwa razy a wskazówka nic się nie chce podnieść,a może to coś innego?macie jakieś pomysły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erdol Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Podłączę się pod temat, żeby nie dublować. W T31 spotkała mnie podobna sytuacja, tj. mimo pełnego baku LCD pokazuje połowę na linijce i dystans 370 km. Będę zaglądał do pływaków, jak wypalę paliwo, ale z różnych opinii widzę, że naprawa typu czyszczenie ścieżek czy podgięcie blaszki stykowej nie daje pewności długotrwałego działania. Cena nowych części jest wysoka, więc może ktoś orientuje się czy istnieje zamiennik Renault lub czy będą pasować pływaki z T30? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbassa Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Też podłączam się pod temat, zatankowany benzyną na full pokazuje mi połowę paliwa. Ogólnie jeżdżę na gazie, ale na dłuższą trasę chciałbym wiedzieć czy tę połowę paliwa da się zużyć, czy jak styki są wytarte to połowa paliwa jest na stałe zablokowana, bo pompka nie włączy się z powodu błędnego odczytu? Jak z tym spuszczaniem paliwa na wyłączonym? Też działa pompka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 U mnie od Zawsze, tj. od maja 2005 roku działa tak, że po zatankowaniu do pełna pokazuje około 3/4, 4/5 w baku. Zazwyczaj było tak, że spadało, zapalała się rezerwa, a potem się podnosiła wskazówka i jeszcze lekko 50km na normalnym baku można było zrobić. Ostatnio analogiczna sytuacja i dobrze, że się zorientowałem po liczniku, że już 380km zrobiłem i trzeba benzynę wlać. Weszły 43 litry czyli prawie pełny bak. Nie sądzę, żeby to była kwestia awarii, ze względu na fakt iż w moim tak jest od zawsze. Nie sądzę, żeby ilość paliwa, które nie jest wykazywana była w jakikolwiek sposób blokowana. Po prostu pływak źle wskazuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erdol Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Też podłączam się pod temat, zatankowany benzyną na full pokazuje mi połowę paliwa. Ogólnie jeżdżę na gazie, ale na dłuższą trasę chciałbym wiedzieć czy tę połowę paliwa da się zużyć, czy jak styki są wytarte to połowa paliwa jest na stałe zablokowana, bo pompka nie włączy się z powodu błędnego odczytu? Jak z tym spuszczaniem paliwa na wyłączonym? Też działa pompka? Jak dawno temu tankowałeś benzynę do pełna? U mnie wskaźnik zaczął pokazywać pełny bak po kilkukrotnym zalaniu na full i jak dotąd dokładnie pokazuje zużycie. Przypuszczam, że nie była to kwestia przetartych styków ale ich zaśniedzenia, bo widocznie poprzedni właściciel rzadko lub w ogóle lał do pełna. Z baku wykorzystasz wszystko niezależnie od wskazań poziomu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.