Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

co myslicie o tym


ceniakenzo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

co myslicie o tym http://allegro.pl/ni...2274547921.html

czy do tego nie trzeba dokupic amortyzatorow dłuższych ? a jak tak to jakie i od czego :)

 

 

przedłużasz amory, które masz założone o te 5cm. Później panharda też musisz sprawdzić bo też trzeba przedłużyć. Przewody hamulcowe powinny być ok. Ja mam podkładki 8cm to już musiałem przedłużać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przedłużasz amory, które masz założone o te 5cm. Później panharda też musisz sprawdzić bo też trzeba przedłużyć. Przewody hamulcowe powinny być ok. Ja mam podkładki 8cm to już musiałem przedłużać.

 

no ok tylko jak mozna przedluzyc amorki ?? przewody beda ok i drazek tez . chodzi tylko o amorki....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dystansy metalowe się dorabia. Tak samo jak dystansujesz sprężyny tymi elastomerami.

 

wiem kolego tak jak nam pokazal jeden z forumowiczow w dziale patenty przerobki , ale mnie interesuje z kad wziasc amorki dluzsze o te pare cm??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ok tylko jak mozna przedluzyc amorki ?? przewody beda ok i drazek tez . chodzi tylko o amorki....

 

 

odcinasz kawałek trzpienia z gwintem, dospawujesz odpowiedniej długości śrubę M8 twardość 10,8 z gwintem. Robisz podkładkę na gumę i przykręcasz kontrą. Jak nie będziesz wiedział to prześlę fotki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odcinasz kawałek trzpienia z gwintem, dospawujesz odpowiedniej długości śrubę M8 twardość 10,8 z gwintem. Robisz podkładkę na gumę i przykręcasz kontrą. Jak nie będziesz wiedział to prześlę fotki.

 

no to podeslij mi fotki na pw. a przednie amorki tak samo sie przedluza ? bo ostatnio go podnioslem na drazkach ale napierdzielaly amorki niestety musialem opuscic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to podeslij mi fotki na pw. a przednie amorki tak samo sie przedluza ? bo ostatnio go podnioslem na drazkach ale napierdzielaly amorki niestety musialem opuscic

 

przednie dziwne, że jak podniosłeś na drążkach to coś się dzieje. Podnosiłem na IRONMANIE przód i wstawione miałem seryjne amory i było wszystko ok. Dodam, że auto lata głównie w terenie. Zrobie fotki i dziś podeśle.

 

Popatrz też na fotki: https://picasaweb.google.com/109508375496667128950/LIFTTERRANOII#

Edytowane przez zakula81
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dziwne, moze za duzo skrecilem te drazki :D tylko jak podnosiles na drazkach to trzeba kont pochylenia ustawic, ja kiedys ustawialem i pamietam ze mam tam pare podkladek wcisnietych, a jak skrece maksymalnie drazki to niewiem czy sie bedzie dalo kont ustawic jak ty do tego doszedles zeby bylo dobrze i maxymalnie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dziwne, moze za duzo skrecilem te drazki :D tylko jak podnosiles na drazkach to trzeba kont pochylenia ustawic, ja kiedys ustawialem i pamietam ze mam tam pare podkladek wcisnietych, a jak skrece maksymalnie drazki to niewiem czy sie bedzie dalo kont ustawic jak ty do tego doszedles zeby bylo dobrze i maxymalnie??

 

 

kąty sam ustawiałem przy pomocy poziomicy :)

latałem na agresywnym bieżniku w terenie i sporo po asfalcie.

Żadnego znaku zdzierania opon.

Było troche roboty ale dało się zrobić.

Wszelkie przeróbki robi się w zależności do czego auto ma służyć.

Jak podniesiesz przód o 5cm to myślę, że kąt niewiele się rozkraczy.

Ja podniosłem przód 10cm więc musiałem już kombinować. Jak będziesz latał głównie po twardym to nie kombinuj za mocno bo się w koszta wpędzisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kąty sam ustawiałem przy pomocy poziomicy :)

latałem na agresywnym bieżniku w terenie i sporo po asfalcie.

Żadnego znaku zdzierania opon.

Było troche roboty ale dało się zrobić.

Wszelkie przeróbki robi się w zależności do czego auto ma służyć.

Jak podniesiesz przód o 5cm to myślę, że kąt niewiele się rozkraczy.

Ja podniosłem przód 10cm więc musiałem już kombinować. Jak będziesz latał głównie po twardym to nie kombinuj za mocno bo się w koszta wpędzisz.

 

oj nie kolego 5cm to jest bardzo duzo , ale jeszcze pytanko z jakiego materialu najlepiej wytoczyc podkladki pod sprzezyny?/ na tych zdieciach daje je u gory na sprezyny wiec musza byc chyba lekkie. aluminium ?? czy stal ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kąty sam ustawiałem przy pomocy poziomicy :)

latałem na agresywnym bieżniku w terenie i sporo po asfalcie.

Żadnego znaku zdzierania opon.

haha

a ja ustawiałes wyprzedzenie sworznia zwrotnicy w takim razie?

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha

a ja ustawiałes wyprzedzenie sworznia zwrotnicy w takim razie?

 

każdy robi jak potrafi

u mnie działało. Zwrotnicy nie ruszałem tylko kąt. Jak wcześniej pisałem auto jeździło przeważnie w terenie więc się nie podniecałem pierdołami.

teraz jest sztywny most więc...

nie mam już tego kłopotu

 

oj nie kolego 5cm to jest bardzo duzo , ale jeszcze pytanko z jakiego materialu najlepiej wytoczyc podkladki pod sprzezyny?/ na tych zdieciach daje je u gory na sprezyny wiec musza byc chyba lekkie. aluminium ?? czy stal ??

 

najlepiej alu, łatwa obróbka.

Stosują też z wałka poliuretanowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak w terenie to faktycznie nie ma się czym przejmować, co innego gdybyś porządnie robił,

a PK i WSZ zmienia się jednocześnie więc tylko i ci się wydawało że nie ruszałeś :)

ja mam tylko jeden samochód więc musi być ustawione wszystko jak trzeba, a wahacze są jednak przyjemne na asfalcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA CHCIAL BYM PODNIESC 8CM, PRZEDLUZYC DRAZKI STABILIZATOROW , AMORKI, A WALU NIE BEDZIE TRZEBA PRZEDLUZAC??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

przednie dziwne, że jak podniosłeś na drążkach to coś się dzieje. Podnosiłem na IRONMANIE przód i wstawione miałem seryjne amory i było wszystko ok.

 

 

a co zrobiłeś z częściami zawiechy na przód po wstawieniu sztywniaka bo jakbyś miał drążki skrętne ironmen'a to dawaj PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co zrobiłeś z częściami zawiechy na przód po wstawieniu sztywniaka bo jakbyś miał drążki skrętne ironmen'a to dawaj PW

 

 

już dawno dla kolegi z forum sprzedałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...