Trubal Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Mam problem: Kolektor wydechowy z mojego Pulsara się rozpadł-nie pytajcie jak... Jest generalnie problem ze znalezieniem używanych nawet na szrotach w trójmieście i jeżeli mi się nie uda to może z jakiegoś innego auta typu mazda czy coś... wie ktoś może jak to rozwiązać? Kolejne pytanko: Mój silnik jest w złym stanie :/ Czy włożenie silnika z np 100nx jest problematyczne? czy różnice są duże?Jak z elektryką? Generalnie znalezienie czegoś do n13 jest już problematyczne i takie rozwiązanie by wiele ułatwiło. Oba silniki mają kod GA16, ale końcówka jest inna nie wiem czy to coś konkretnego mówi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chyzio Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Też mam ten sam problem. Mój pulsar odmówił posłuszenstwa. Mam silnik 1600 8 zaworowy ktory sie skonczył. Będe zakładał silnik od sunny b12 n13 1600 gti 16v jest wszystko takie samo , łapy , kolumna mocowanie w tych samych miejscach tylko problem jest z elektryka. sam sie zastanawiam jak sie do tego zabrac. Mam drugiego pulsara na czesci z silnikiem 1600 16v ale nie wiem w jakim jest stanie. czesci mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trubal Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Znalazłem silnik oryginalny do mojego pulsara w sensie ten sam model, choć gaźnik jest inny, mam nadzieję, że nie będzie z nim problemu w tygodniu wymiana! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.