jwa Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 (edytowane) Dunlopy SP sport na szczęscie tylko dwa lata ok 30000 Barum winter niestety aż 4 lata ok 30000 Uniroyal ralle 550 niestety tylko 3 lata 40000 Uniroyal MS66 50000 Uniroyal Rain expert 50000 Tak coś w okolicy Edytowane 28 Lutego 2013 przez jwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 załóżcie sobie opony michelin nie dość ze auto będzie mniej palić to na takich oponach zrobicie o dużo więcej km niż na oponach innych producentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 A ja wymieniam opony jak guma będzie już stara, bo pomimo że mam przejechane np. 100 tys. km (2 komplety), to opony mają sporo bieżnika. Po prostu jeżdżę delikatnie. Teraz na oponach są nowe oznaczenia efektywności i oporów toczenia i można co nieco wywnioskować. Poza tym może warto kupować jednak droższe opony. Mam Bridgestone Dueler Sport HP oraz Bridgestone Blizzak LM80. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Szczególnie zimówki z"wiekiem" tracą swoje wlaściwości.Guma starzejąc się,twardnieje i pęka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luc123456 Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 No i po gumach. Moje wcześniejsze przewidywania co do przebiegu na oponach były trochę zbyt optymistyczne. Stanęło na 127,5 kkm na komplecie letnie + zimowe. Wczoraj zdjąłem dobite zimówki (Continental CrossContact 4x4), zostało 2-2,5 mm dłużej się nie dało Komplet oryginalnych letnich Bridgestone Dueler ma jeszcze trochę bieżnika ale już nie warto zakładać. Kupiłem Nokian HT, zobaczymy co będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 (...) Wczoraj zdjąłem dobite zimówki (...) Hehe... Kozak! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasiorr Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Ojejku to ile wy jeździcie? Ja nie będę planował zakupu opon do czasu aż nie zmienię samochodu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Ojejku to ile wy jeździcie? Ja nie będę planował zakupu opon do czasu aż nie zmienię samochodu! Jak zmienisz auto to już nie będą Ci potrzebne opony ?... chyba ,że kupisz "nowy zestaw" kompletnie zjeżdżony To może jednak lepiej zaplanować jak nie "po przebiegu" to po "czasokresie" ...a przynajmniej "w budżecie" dla tego samochodu ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasiorr Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Akurat te co mam teraz w nowym aucie nie będą potrzebne!! jeszcze ze 2 lata i fura do sprzedania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaś Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Moje jeżdżą od początku. ..Oczywiście zmiana lato/zima i na razie nie ma potrzeby zakupu nowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badi Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Słuchajcie, kupiłem już upragnione 18-stki (felgi, nie laski z Tajlandii). Teraz czas na opony. Pytanie, czy ktoś z jeżdżących na 18-stkach połasił się na szersze opony niż standardowo przewidziane 215/55? Druga sprawa. Czy ktoś ma doświadczenie z Falkenami ZE 914? Fajna cena i opinie niezłe. Pozdro. Panowie napiszcie coś bo muszę kupić opony i poważnie myślę nad czymś trochę szerszym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 (edytowane) To ja tylko to "coś" Pewnie będziesz "pierwszy" ... i wtedy to my będziemy Ciebie pytać o opinie ! A tak wstępnie... to niby czemu miałyby służyć takie szerokości ... może jakieś extremalne rajdy? Edytowane 7 Sierpnia 2013 przez nowy 2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badi Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Nie mówię o niczym ekstremalnym, jeden rozmiar większy. A mają służyć tylko wizualnej frajdzie właściciela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoleń Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 No i po gumach. Moje wcześniejsze przewidywania co do przebiegu na oponach były trochę zbyt optymistyczne. Stanęło na 127,5 kkm na komplecie letnie + zimowe. Wczoraj zdjąłem dobite zimówki (Continental CrossContact 4x4), zostało 2-2,5 mm dłużej się nie dało Komplet oryginalnych letnich Bridgestone Dueler ma jeszcze trochę bieżnika ale już nie warto zakładać. Kupiłem Nokian HT, zobaczymy co będzie. Moje Bridgestone też się skończyły. Jak oceniasz Nokiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luc123456 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Bardzo pozytywnie. Są zaskakująco ciche zważywszy na ich rozbudowany bieżnik. W żadnym, nawet najprostszym, terenie nie byłem więc nie wiem jak by się zachowywały. Na oko sądząc to raczej lepiej niż fabryczne Duelery HP. Jeżeli wierzyć wbudowanemu wskaźnikowi, to z przodu ubyło 2 z 8 milimetrów. Ogólnie polecam. Na zimę też kupiłem Nokiany, jakiś nowy fason na rok 2013 " WR SUV 3". Zobaczymy co to warte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mike12345 Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Ja przejechalem ok. 90tys na letnich i ok. 60tys na zimowych, letnie do wymiany (maja 10 lat), na zimowych jeszcze pojezdze z 1-2 sezony (maja 8 lat). Zastanawiam sie nad calorocznymi bo przy moich przebiegach 15tys/rok predzej sie starzeja niz zuzywaja:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 staram się nie przekraczać 50kkm na letnich i to samo na zimówkach (z tym że nie więcej niż 5 lat) pewnie można by nakręcić trochę więcej ale wolę wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marinero Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 (edytowane) Bardzo pozytywnie. Są zaskakująco ciche zważywszy na ich rozbudowany bieżnik. W żadnym, nawet najprostszym, terenie nie byłem więc nie wiem jak by się zachowywały. Na oko sądząc to raczej lepiej niż fabryczne Duelery HP. Jeżeli wierzyć wbudowanemu wskaźnikowi, to z przodu ubyło 2 z 8 milimetrów. Ogólnie polecam. Na zimę też kupiłem Nokiany, jakiś nowy fason na rok 2013 " WR SUV 3". Zobaczymy co to warte. NOKIAN WR3 SUV wg niemieckich ocen bardzo dobre i dlatego wziąłem do RAV4, są dość ciche i dobrze sobie radzą zimą Do X-Trail kupowałem natomiast letnie TAURUS 701 produkcji serbskiej na licencji Michelina poniżej 300zł za szt. i też całkiem dobre. Generalnie opony wytrzymują u mnie (jeśli nie myli mnie pamięć) ok 60kkm Edytowane 26 Listopada 2016 przez marinero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 ....................Generalnie opony wytrzymują u mnie (jeśli nie myli mnie pamięć) ok 60kkm a ile mm bieżnika jest wtedy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marinero Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 w okolicach znacznika głębokości, ma znaczenie oczywiście ich stan i równomierne bądź nie równomierne zużycie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 w okolicach znacznika głębokości, ma znaczenie oczywiście ich stan i równomierne bądź nie równomierne zużycie masz na myśli wartość wskaźnika zużycia TWI ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marinero Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 masz na myśli wartość wskaźnika zużycia TWI ? tak... tylko że ja jeżdżę SUV-ami czyli obciążenia itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.