Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Dziwne dzwięki przy skręcaniu


Moby7
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie,szykowałem sie do tego ale odpuściłem,bo po prostu przestały zgrzytać.Ale łożyska czekają :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie,szykowałem sie do tego ale odpuściłem,bo po prostu przestały zgrzytać.Ale łożyska czekają :D

Przerabialem w k12.2 lata temu zaczeły walić/trzeszczeć przy skręcie później przestały i....do dziś spoko :dribble:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mam jakieś takie dziwne objawy, które inni koledzy też niby mieli i serwis uznał, że to te nieszczęsne łożyska. U mnie jest coś na wzór "trzeszczenia", delikatnego "stukania" ale jak ruszam z miejsca, zjeżdżam z ronda, czy manewruję na nierównej nawierzchni. Przy kręceniu kierownicą nic się nie dzieje. Auto musi jechać ;). Na pewno to zgłoszę na ostatnim przeglądzie, ale mam wątpliwość, czy wyłapią co to jest. Efekt dość wyraźnie cichnie po przejechaniu pewnego odcinka czyli po prostu jak ja to mówię po "rozgrzaniu" samochodu. Jak dojadę do Polmotoru, to ciężko to będzie wyłapać ;).

 

Manix, Jacko, po jakim czasie to u Was "ucichło" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile pamiętam,to podobne obiawy jak u Ciebie były przy luzie w krzyżaku kolumny.W k12 strzelać przestało po zmianie kól na zimowe i nie wruciło po ponownej zmianie(różnica w szerokości opon 195---165)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej nie. Efekt słychać - choć to złudne, albo z boku albo gdzieś z tyłu. Na krzyżaku kolumny niosłoby się z okolic kierownicy. Tak sobie myślę, że może to coś z zawiasem drzwi. Jak kupowałem swojego Note, ogranicznik prawych tylnych drzwi "strzelał" przy otwieraniu. Coś tam poprawiali i akurat z tym jest ok. Może coś trzeba dokręcić przy mocowaniu ogranicznika, ale do tego chyba trzeba zdjąć boczek, bo te śruby które są od zewnątrz, wchodzą chyba w "wolne" nakrętki które są wewnątrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie zaczęło chrupać wyraźnie z prawej strony po wjechaniu w muldę,w pięknym śląskim mieście Wodzisławiu :thumbsdown:

Myślałem że już do Sosnowca nie dojadę tak się trzaskało,ale o dziwo im bliżej chałupy tym bardziej to cichło,jeszcze później kilka razy trzasło i się uciszyło...chyba się wystraszyło nowych łożysk co czekają w pogotowiu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przód,wyraźnie przód.Dla tego od razu po przyjeździe postanowiłem zainwestować w nowe łożyska do mcp.Ale tak jak pisałem uspokoiło się,i wszystko czeka...oby się nie doczekało :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

A u mnie dalej cisza w temacie....chyba się naprawilo...samo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim Notesie - wymiana łożysk mcphersonow po ok. 20kkm. Na gwarancji - ASO Dabrowa Gornicza. Objawy - stukanie z przodu, szczególnie słyszalne podczas manewrowania na parkingu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim Notesie - wymiana łożysk mcphersonow po ok. 20kkm. Na gwarancji - ASO Dabrowa Gornicza. Objawy - stukanie z przodu, szczególnie słyszalne podczas manewrowania na parkingu.

 

No w moim też wymieniali w ASO Dąbrowa Górnicza w ramach gwarancji i po I przeglądzie, po przebiegu nieco ponad 15 tys. km, a chrupało już znacznie.

 

Teraz też zdarza się, że usłyszę ten charakterystyczny "chrup", przy czym jest to tylko rano jak wyjeżdżam z garażu, a później jakoś tego nie słyszę.

 

Pytanie teraz mam takie: ile kosztuje taka wymiana (części + robocizna) w niezależnym warsztacie, bo gwarancja jednak kiedyś się skończy ? 

 

A może, jeszcze taka myśl mnie naszła, żeby przedłużyć gwarancję do 4 lat, bo:

1. Obecnie na stronie mojego dilera jest, że przegląd pełny za 399,00 pln (nie wiem jak to długo jeszcze potrwa)

2. Dostałem jakieś kupony zniżkowe, w których napisali "20 % zniżki na rozszerzoną gwarancję" - więc biorąc pod uwagę cenę gwarancji na 4 lata za 830 i od tego 20%, to wyszłoby 664 pln -  cena jeszcze do przełknięcia, bo na 5 lat to już za dużo sobie życzą. 

Co o tym koledzy myślicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie objaw był dość niejednoznaczny. Nic nie chrupało, nic nie stukało podczas krecenia kierwonicą czy manewrowania na parkingu. Coś czasem stuknęło jak "bujneło" nadwoziem np. podczas wjeżdżania na rondo lub podczas jego opuszczania. Czasem podczas ruszenia do tyło np. z garażu. Dziwy to były, zwłaszcza, że "niosło" bardziej na tył, choć zawsze z prawej strony (to akurat się zgadzało). Nawet ASO nie zlokalizowało tego dzwięku, choć bezbłędnie wyłapali, że prawe łożysko mcphersona "stuka" - tak się to podstępnie niosło. Po wymianie jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w moim też wymieniali w ASO Dąbrowa Górnicza w ramach gwarancji i po I przeglądzie, po przebiegu nieco ponad 15 tys. km, a chrupało już znacznie.

 

Teraz też zdarza się, że usłyszę ten charakterystyczny "chrup", przy czym jest to tylko rano jak wyjeżdżam z garażu, a później jakoś tego nie słyszę.

 

Pytanie teraz mam takie: ile kosztuje taka wymiana (części + robocizna) w niezależnym warsztacie, bo gwarancja jednak kiedyś się skończy ? 

 

A może, jeszcze taka myśl mnie naszła, żeby przedłużyć gwarancję do 4 lat, bo:

1. Obecnie na stronie mojego dilera jest, że przegląd pełny za 399,00 pln (nie wiem jak to długo jeszcze potrwa)

2. Dostałem jakieś kupony zniżkowe, w których napisali "20 % zniżki na rozszerzoną gwarancję" - więc biorąc pod uwagę cenę gwarancji na 4 lata za 830 i od tego 20%, to wyszłoby 664 pln -  cena jeszcze do przełknięcia, bo na 5 lat to już za dużo sobie życzą. 

Co o tym koledzy myślicie ?

 

Widzę, że z Dąbrowy, zadzwoń do Marilu z Katowic, za ile ogarną, na pewno wyjdzie taniej niż w ASO, a też pełna profeska.

Ostatnio mi nawet RS ogarniali i jestem zadowolony :)

Chyba, ze druga opcja: zobaczyć co jest w umowie gwarancyjnej, wykupić ją i póżniej zgłosić awarię :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że z Dąbrowy, zadzwoń do Marilu z Katowic, za ile ogarną, na pewno wyjdzie taniej niż w ASO, a też pełna profeska.

Ostatnio mi nawet RS ogarniali i jestem zadowolony :)

Chyba, ze druga opcja: zobaczyć co jest w umowie gwarancyjnej, wykupić ją i póżniej zgłosić awarię :D

No to zadzwoniłem i dopytałem - 100 pln robota i 120 pln łożysko. Znaczy, że generalnie gdyby przyszło do roboty 2 strony + sugerowana zbieżność to całość zamknęłaby się w kwocie 540 zł, a mając na uwadze koszt rozszerzonej gwarancji na 4 lata za 664 zł to chyba jednak lepsza gwarancja, a właściwie ubezpieczenie, bo obejmuje w zasadzie cały samochód. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko pytanie, czy będą chcieli zakwalifikować to na gwarancji?

I koniecznie wpierw zapoznać się z warunkami, czy nie ma jakiś durnych wyłączeń (bo z reguły są kruczki)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całe zawieszenie podlega tej gwarancji/ubezpieczeniu.Nie robią najmniejszych problemów.U mnie wybita jedna tuleja sanek-wymiana na nowe kompletne,bez szemrania.

Edytowane przez manix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...