Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

rozrząd Bielsko-biała


jarek walewski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

czy ktoś w tych okolicach wymieniał łańcuch,bo chyba się kończy i trzeba się rozejrzeć za rękami które leczą.Jaki może być koszt wymiany?k12 2004 1.2 80KM

Auto zgasło kilka razy jadąc na zimnym silniku, dzwięk zmienia się na metaliczny.Jutro sprawdzę błędy.

Jeszcze jedno czy przy przebiegu 230k ma to sens czy silnik jeszcze pożyje czy dalsze wymiany mogą się zacząć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

czy ktoś w tych okolicach wymieniał łańcuch,bo chyba się kończy i trzeba się rozejrzeć za rękami które leczą.Jaki może być koszt wymiany?k12 2004 1.2 80KM

Auto zgasło kilka razy jadąc na zimnym silniku, dzwięk zmienia się na metaliczny.Jutro sprawdzę błędy.

Jeszcze jedno czy przy przebiegu 230k ma to sens czy silnik jeszcze pożyje czy dalsze wymiany mogą się zacząć?

witam

Silniki w k12 na nauce jazdy wytrzymują do 250 tkm. Objaw jest taki, że nagle zaczyna silnik brać olej i dymi na niebiesko. Naprawa nieopłacalna. Ja kupuję używany silnik ( koszt ok. 1200,-) i autko śmiga dalej. Jeśli wyciągną Ci się łańcuch - nie warto przy tym przebiegu już go wymieniać. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównywać naukę jazdy, do normalnej eksploatacji, to mijanka z celem.Bez diagnostyki silnika(pamiary ciśnienia itp.)nie skreślał bym silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

sprawa wygląda tak,że bład to 034 czyli ten od czujnika położenia wałka(jakoś tak,ten który wcześniej znalazłem jako sugerujący wymianę rozrządu).Czy jest teraz jakieś zagrożenie przeskoczeniem łańcucha,bo jeszcze miesiąc musi wytrzymać z przyczyn finansowych.Czy rzeczywiście lepiej wymienić cały silnik,nie bierze oleju i raczej nie dymi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie łańcuch dzwoni w K11 od kiedy ją kupiłem. Gdzie nie pojadę, to mówią że albo brać oryginalny rozrząd od Nissana, albo nie ruszać tego i nie bawić się w zamienniki. Szczerze - nie słyszałem jeszcze chyba nigdy, o zerwanym lub "przeskoczonym" rozrządzie na łańcuszku.

 

P.S. Spotkałem się również z opinią (akurat o K11), że sama wymiana pompy oleju pomaga. Jak jest za małe ciśnienie przy zużytej pompie oleju, to łańcuch na wolnych obrotach nie jest dostatecznie naciągnięty. I to by się zgadzało trochę, bo jak podniosę obroty silnika na około 2000 RPM, dzwonienie zanika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wymieniłem rozrząd i pomogło.Błędy jeszcze są ale auto jak nowo narodzone.podobno była centymetrowa różnica w długości łańcucha...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt...???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...