Gość khann Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Witam, Nie zaglądałem tu wcześniej - bo nic się nie działo! ale od początku... Kupiłem żonie T30 2004 - b doby stan ale nie zagazowany, rok temu zagazowałem sekwencja BRC + lubryk. Przebieg ok 100k km - bylo super. Na ostatnim przeglądzie powiedzieli że nie ma oleju (mało) - sprawdzałem ale ubywało (400ml/3000km!) i wczoraj wywaliło check engine. Zerkam pod maske - olej w płynie chłodzącym. Dzisiaj mechanik mówi że błąd od katalizatora a olej chyba ucieka z chłodnicy oleju. Podpowiedzcie co począć? Katalizator reanimować - gdzie najlepiej? Wywalić? Chłodnice oleju jutro spróbują zmostkowac i sprawdzić chłodnicę. Pozdro khann Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koks Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Witaj To nie wina katalizatora i nie daj sie naciagac.Jest to uszczelka pod głowicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loofer Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 najpierw sprawdz chlodnice oleju (jesli jest u ciebie) powinna byc one czesto w roznych markach aut padaja i olej z silnika dostaje sie do chlodnicy. przy uszczelce pod glowica raczej plyn by dostawal sie do oleju mialem juz takie przypadki koszt chlodniczki jest niewielki w porownaniu do wymiany uszczelki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.