Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wadliwy wielozawór?


lkowal

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich!

 

Jestem nowy na forum i od niedawna mam gaz w mojej almerce więc proszę o wyrozumiałoś.

Almera 1,4 GX 96r.

Instalacja: TOMASETTO

Zbiornik: koło - STAKO 34l

Elektronika: emulator STAG2-E4/1, kontroler sondy lambda: STAG2-L

 

Proszę o informację czy ta instalacja jest OK i czy nie ma z nią problemów.

 

Piszę na forum, ponieważ przy ostatnim tankowaniu gazu do pełna nie odbił mi wielozawór w zbiorniku.

Czy to oznacza, że jest on uszkodzony i czy w związku z tym jest możliwe napełnienie zbiornika do więcej niż 80% pojemności całkowitej.

Czy jest to zjawisko groźne?

Proszę o odpowiedź, ponieważ w temacie gazu jestem laikiem.

Dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich!

 

Jestem nowy na forum i od niedawna mam gaz w mojej almerce więc proszę o wyrozumiałoś.

Almera 1,4 GX 96r.

Instalacja: TOMASETTO

Zbiornik: koło - STAKO 34l

Elektronika: emulator STAG2-E4/1, kontroler sondy lambda: STAG2-L

 

Proszę o informację czy ta instalacja jest OK i czy nie ma z nią problemów.

 

Piszę na forum, ponieważ przy ostatnim tankowaniu gazu do pełna nie odbił mi wielozawór w zbiorniku.

Czy to oznacza, że jest on uszkodzony i czy w związku z tym jest możliwe napełnienie zbiornika do więcej niż 80% pojemności całkowitej.

Czy jest to zjawisko groźne?

Proszę o odpowiedź, ponieważ w temacie gazu jestem laikiem.

Dziękuję.

 

jesli isntalka na gwrancji zglos to. kaza Ci wyjezdzic ggaz do konca i dadza Ci nowy wielozawor lub podegna plywak. Co do bepsiecznosci - jesli Ci wielozawor nie odbije sam zarzadz wylaczenie LPG po przekorczeniu bepziecznej ilosci gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informację, ale czy jak mam butlę 34l i uszkodzony wielozawór to napełnię ją do 34l i dystrybutor LPG zatrzyma się automatycznie?