mkzibi Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Witam. Przymierzam sie do zakupu Pathfindera bezyna 4.0. Jeździłem Navarą 2.5 179 KM i bardzo przypadł mi do gustu ten samochód. Pathfinder jest "bardziej osobowy" a silnik benzynowy wybieram raz ze większa mam moc i chyba jest mniej kłopotliwy. Ale właśnie chciałbym uzyskać jakaś opinię. Mam okazję zakupić Pathfindera sprowadzonego do Niemiec z USA. Cena dobra rocznik 2005 tylko ze przebieg 220 tyś. Czy to dużo na ten silnik i w ogóle na ten pojazd? Ma ktoś taki przebieg? Na co zwrócić uwagę przy zakupie i ile może kosztować instalacja gazowa do niego? Słyszałem ze ok. 3500 zł. Jeśli to pojazd z USA co powinien mieć zrobione żeby mógł być zarejestrowany w kraju? Za wszelkie uwagi będę wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość opacinski Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Jeżeli z Usa- to przebieg jest najprawdopodobniej w milach, czyli 220 tys mil x 1,61 = to daje kilometry ; 354 tys. To sporo na zawieszenie i inne, silnik jest wolnoobrotowy i takie przebiegi to do przyjęcia.. Ja znalazłem rocznik 2005 z przebiegiem 40 tys mil - i taki kupiłem,a na dziś mam przejechane 60 tys mil. W Polsce wymieniasz światła przednie / zobacz na Allegro/ i dodajesz przeciwmgłowe z tyłu. Chyba że w Niemcach to już zrobili. Cena instalacji gazowej wiarygodna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 przednie swiatla moga przejsc, ale przeciwmgielne musisz dorobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robcio 1 Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 Nie kupuj Kolego wersji amerykanskiej bo sa z nimi same problemy jak sie popsuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harleydavidson88 Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Siemasz. Pierwsze co to sprawdz katalizatory. To bardzo istotne. Wielu użytkowników pisze że się rozsypują przednie katy i zatykają drugie. Jeden użytkownik nawet pisał że przez to padł mu całkiem silnik. Korozja ramy to niestety wada fabryczna- nieuniknione. Słaba odporność plastikowej tapicerki na zadrapania. Jeśli automat to na pewno posprawdzaj dobrze napędy. Kupiłem miesiąc temu takiego patha i się cieszę. To japoński wóz więc będzie trwalszy od niemca czy anglika. Auto radzi sobie dobrze z LPG, skrzynia ponoć małoawaryjna, motor 4,0 też. Także auto na lata. POLECAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arni777 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Ja się napaliłem i kupiłem bez zastanowienia. Rok 2005, trochę spraw do porobienia, ale gaz BRC trzy dni temu wylądował na pokładzie i koszty jazdy się unormowały. Silnik ma kopa, jeździ się przyjemnie. I ten dźwięk.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rembacz Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Podepne się, jak wygląda sprawa reduktora w automatycznej skrzyni biegów? Automat ma biegi terenowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harleydavidson88 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Jesli ma 4x4 to automat ma biegi terenowe. Działa to fajnie tylko wiadomo nie po utwardzonych drogach, Koła muszą mieć wtedy możliwość poślizgu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rembacz Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Automat ma biegi terenowe ? Dobra jak zapinasz 4x4 a jak zapinasz reduktor. Sterowanie przyciskiem czy dodatkowa wajcha? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 (edytowane) A co ma wspólnego rodzaj skrzyni biegów z reduktorem i przeniesieniem napędu ? Reduktor , tryb 4x4 , tryb auto 4x4 włączasz pokrętłem tak jak w Pathfinderze z manualną skrzynią biegów Edytowane 9 Kwietnia 2013 przez dzemik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rembacz Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Ok czyli 4x4 zapinasz przekręcając pokretłem. Jakie pozycje 4x4 są jeszcze na pokretle, Czy Path.. ma reduktor, czy tylko 4x4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 A co ma wspólnego rodzaj skrzyni biegów z reduktorem i przeniesieniem napędu ? Reduktor , tryb 4x4 , tryb auto 4x4 włączasz pokrętłem tak jak w Pathfinderze z manualną skrzynią biegów Napisane , tylko czytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.