Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zakup Pathfindera bezyna 4.0 - na co zwrócić uwagę...?


mkzibi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przymierzam sie do zakupu Pathfindera bezyna 4.0. Jeździłem Navarą 2.5 179 KM i bardzo przypadł mi do gustu ten samochód.

 

Pathfinder jest "bardziej osobowy" a silnik benzynowy wybieram raz ze większa mam moc i chyba jest mniej kłopotliwy.

 

Ale właśnie chciałbym uzyskać jakaś opinię. Mam okazję zakupić Pathfindera sprowadzonego do Niemiec z USA. Cena dobra rocznik 2005 tylko ze przebieg 220 tyś. Czy to dużo na ten silnik i w ogóle na ten pojazd? Ma ktoś taki przebieg?

 

Na co zwrócić uwagę przy zakupie i ile może kosztować instalacja gazowa do niego? Słyszałem ze ok. 3500 zł.

 

Jeśli to pojazd z USA co powinien mieć zrobione żeby mógł być zarejestrowany w kraju?

 

 

 

Za wszelkie uwagi będę wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość opacinski

Jeżeli z Usa- to przebieg jest najprawdopodobniej w milach, czyli 220 tys mil x 1,61 = to daje kilometry ; 354 tys. To sporo na zawieszenie i inne, silnik jest wolnoobrotowy i takie przebiegi to do przyjęcia..

Ja znalazłem rocznik 2005 z przebiegiem 40 tys mil - i taki kupiłem,a na dziś mam przejechane 60 tys mil.

W Polsce wymieniasz światła przednie / zobacz na Allegro/ i dodajesz przeciwmgłowe z tyłu.

Chyba że w Niemcach to już zrobili.

Cena instalacji gazowej wiarygodna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
  • 5 miesięcy temu...

Siemasz. Pierwsze co to sprawdz katalizatory. To bardzo istotne. Wielu użytkowników pisze że się rozsypują przednie katy i zatykają drugie. Jeden użytkownik nawet pisał że przez to padł mu całkiem silnik. Korozja ramy to niestety wada fabryczna- nieuniknione. Słaba odporność plastikowej tapicerki na zadrapania. Jeśli automat to na pewno posprawdzaj dobrze napędy. Kupiłem miesiąc temu takiego patha i się cieszę. To japoński wóz więc będzie trwalszy od niemca czy anglika. Auto radzi sobie dobrze z LPG, skrzynia ponoć małoawaryjna, motor 4,0 też. Także auto na lata. POLECAM 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się napaliłem i kupiłem bez zastanowienia. Rok 2005, trochę spraw do porobienia, ale gaz BRC trzy dni temu wylądował na pokładzie i koszty jazdy się unormowały. Silnik ma kopa, jeździ się przyjemnie. I ten dźwięk....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli ma 4x4 to automat ma biegi terenowe. Działa to fajnie tylko wiadomo nie po utwardzonych drogach, Koła muszą mieć wtedy możliwość poślizgu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ma wspólnego rodzaj skrzyni biegów z reduktorem i przeniesieniem napędu ?

 

Reduktor , tryb 4x4 , tryb auto 4x4 włączasz pokrętłem tak jak w Pathfinderze  z manualną skrzynią biegów 

Edytowane przez dzemik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ma wspólnego rodzaj skrzyni biegów z reduktorem i przeniesieniem napędu ?

 

Reduktor , tryb 4x4 , tryb auto 4x4 włączasz pokrętłem tak jak w Pathfinderze  z manualną skrzynią biegów 

Napisane , tylko czytać :dribble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...