Gość Hero Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Witam Sorry za dosc trywialne pytanie ale nie mam czasu szukac, jakie fabrycznie powinno byc cisnienie opon przod/tyl ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 juz to gdzies bylo o tym mowione. nie pamietam dokladnie F/R 32/29PSI ja mam po 35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hero Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 hmmm po 3.5 atmosfery ? Na jakich oponach ? Ja mam na przodzie 2.5 atm... tyl 2.4 Opony Barum Bravuris 205/60 o ile pamietam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 tak jest w specyfikacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hero Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 Hmmm no to specyfikacje nie przewiduje polskich nawierzchni Testowo nadmuchalem do 3 atm, ale po dwoch dniach jazdy jak taczka zmniejszylem do 2,6 atm na przodzie i mam luzik...Tył 2,4 atm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 no i jak teraz sie jezdzi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hero Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 Jezdzi sie bardzo dobrze Jeszcze tylko musze zrobic cos z tym zaplonem, bo strasznie dlugio kreci na zimnym silniku, zanim zalapie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Butryn Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 ja mam chyba po 2.2 teraz (ale to dlatego za na statku przez 6 tygodni troszke zeszlo ) Mysle ze po 2.4 jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psujaut Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 też mam 2.4 i po polskich drogach to jednak optymalne rozwiązanie 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 mam 2.4, gdy jeżdzę sam, 2,7 gdy jest obciążony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karol Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Mam opony i felgi seryjne , 15ki , 205 , 65 . Zazwyczaj jeżdżę sam pustym autem . Po wielu eksperymentach na stałe mam tak : 2,3 atm. we wszystkich kołach , a w oponach siedzi gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość don_martinez Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Ja ostatnio zmieniłem opony z 225/50/16 na 205/55/16 i mam ciśnienie 2,3 we wszystkich kołach. Komfort jazdy sie poprawił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Macie napisane na naklejce, która jest w schowku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość don_martinez Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 hmmm po 3.5 atmosfery ? Na jakich oponach ? Ja mam na przodzie 2.5 atm... tyl 2.4 Opony Barum Bravuris 205/60 o ile pamietam... Na naklejce w Amerykańcach ciśnienie nie jest podawane w atmosferach!!! Ostatnio uświadomili mnie o tym w serwisie opon. Te wartości podane we wklejce trzeba jakoś przeliczyć na atmosfery, u mnie przeliczyli tak że wyszło 2,3 z przodu i 2,5 z tyłu :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psubrat Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 don martinez, myślę żedokładnie odwrotnie: 2,5 z przodu i 2,3 z tyłu. U mnie na naklejce w schowku jest 2,4 z przodu oraz 2,2 z tyłu przy obciążeniu do 3 osób (piktogram trzech ludzików Przy większym obciążeniu trzeba dać po dwie atm więcej. pozdrawiam, psubrat Czarna Mambaxima Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość don_martinez Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 don martinez, myślę żedokładnie odwrotnie: 2,5 z przodu i 2,3 z tyłu. U mnie na naklejce w schowku jest 2,4 z przodu oraz 2,2 z tyłu przy obciążeniu do 3 osób (piktogram trzech ludzików Przy większym obciążeniu trzeba dać po dwie atm więcej. pozdrawiam, psubrat Czarna Mambaxima Nie będę bronił swojej racji jak niepodległości ale bierz pod uwagę różnice między wersjami USA i QX. Może w Stanach jest taki rozkład ciśnienia bo biorą pod uwagę masę przeciętnego pasażera siedzącego z tyłu? A poza tym na takim rozkładzie ciśnień (2,3 przód i 2,5 tył) jeżdzi mi się zdecydowanie lepiej niż na standartowym 2,5/2,5 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psubrat Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 :) Kupuję ten argument ze standardowym pasażerem z tyłu w amerykańskich wersjach pozdrowionka, psubrat Czarna Mambaxima Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.