Gość crasher112 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Witam. JEstem tu nowy i mam na imie Paweł. otoz kilka dni temu zakupilem Micre 1.0 v16 rocznik 94.Otoz zauwazylem osttanio)jadac w nocy ze nie pali mi sie podswietlenie zegarow. jak zdemontowac zegary w nim i gdzie znajduja sie diody? 2 sprawa, nie chodzi mi 1,2,3 bieg wentylatora, po wlaczeniu ich nic sie nie dzieje, a 4 chodzi normalnie . 3 sprawa, czy moj rocznik ma cos takiego jak kontrolka rezerwy paliwa? jesli tak to gdzie sie znajduje? Dziekuje bardzo za ew. pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Od tyłu: - kontrolka jest, ale wyregulowana tak, że zapali się dopiero jak w baku totalna pustynia będzie - co do wentylatora, to z tego co kojarzę, tu na forum jest opisane jak to naprawić KLIK - co do podświetlenia deski, to też jest na forum KLIK Sam przedwczoraj naprawiałem podświetlenie deski. Polecam wstawić takie jak oryginalne żarówki, diody LED jak dla mnie za bardzo ładują po oczach nocą. Ja miałem jeszcze problem z obrotomierzem, bo działał tylko jak się mocno zegary docisnęło do deski rozdzielczej. Pomogło podklejenie we wszystkich "luźnych" miejscach folii ze ścieżkami, do plastikowej obudowy zegarów zwykłą taśmą dwustronną. Jak zdejmiesz zegary, będziesz wiedział. Tylko nie połam mocowania linki od prędkościomierza (!!!). Trzeba to z wyczuciem robić, aby nie wyłamać tego "pazurka" co robi klik przy zakładaniu linki. W razie problemów pisz tu, lub na mój mail, jeśli chodzi o zegary. Oprócz tego naprawiałem dziś uszkodzone podświetlenie przycisków na środkowej konsoli i włącznika halogenów pod zderzakiem. Jak coś - chętnie pomogę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość crasher112 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Obrotomierza nie mam. powiedz mi, musze sciagac zegary(rozkrecac caly licznik) czy wystarczy sciagnac tylko "caly licznik" i tam od tylu beda te diody? wiesz, delikatnie go wysunac zeby bez potrzeby wszystkiego nie odczepiac. a moge dac inny kolor diod? np niebieski czy inny? podswielenie na srodkowej konsoli dziala perfekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Kolego, co do diodek, to dałem Ci w odpowiedzi link w "KLIK'u". Tam chłopaki powklejali fotki liczników zadiodowanych. Ja sam próbowałem, i dla mnie za jasne to jest. Co do niewyciągania zegarów - da się... wszystko się da. Szczotki w rozruszniku w Polonezie, też ponoć miało się nie dać wymienić bez wyjmowania rozrusznika, a mi się udało (ale byłem wtedy młody i jeszcze ambitny)... :-) Wszystko się da, jak się zechce bardzo, bardzo mocno. Ale pytanie - po co? Zegary trzymają się na trzech wtyczkach, i lince prędkościomierza. Jak wyjmiesz licznik, łatwiej to powymieniać. Jak będziesz kupował diody, to kupuj takie co mają od razu oprawkę, bo diody bez oprawek, trzeba dopiłować i mogą się uszkodzić. Poniżej masz foto kompletnego, fabrycznego podświetlenia. Mi ten efekt wystarczy w zupełności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brokuł Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Jestem też po wymianie podświetlenia. i podobnie,jak PawełSałata nie użyłam diod,bo to jakaś całoroczna choinka. O rezerwie paliwa nie wiedziałam, że musi być pustynia, he he. Też wymieniona żaróweczka a nadal się nie świeciło. Dzięx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Dopiszę jeszcze coś od siebie, w temacie zegarów. Jak powymieniałem żarówki, to po załączeniu świateł, podświetlało się OK. Ale jak przyjechałem do domu wieczorem, to przed blokiem zaciągam ręczny, a tu nagle dyskoteka na zegarach i znów kilka żarówek się przepaliło. Więc znów demontaż zegarów i szukanie co jest grane. Po około dwóch godzinach, doszedłem do tego, że winna była jedna żarówka, której być w zegarach nie powinno. Poprzedni właściciel, który przeprowadzał tuning zegarów żarówkami z plastikowymi, kolorowymi nakładkami, chyba powyjmował je wszystkie na raz, a później pozakładał wedle własnego uznania. Co było winne...??? Otóż w zegarach, na tylnej części są dwa miejsca oznaczone jako KONTROLKA ZACIĄGNIĘTEGO RĘCZNEGO/NISKIEGO POZIOMU PŁYNU HAMULCOWEGO. Tylko w jednym z tych miejsc może być żarówka, u dołu zegarów, drugie miejsce, wyżej, pozostaje puste. Inaczej robi się w zegarach potworne zwarcie. Może przyda się komuś taka wskazówka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.