Gość jasiu666 Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Niedawno miałem ciężką sytuację, "kobieta rowerem mi wyjechała", rozgrzany asfalt, ryk opon,.... zacząłem hamować pulsacyjnie.... ..i tu zdziwienie.. po kilku gwałtownych naciśnięciach pedał hamulca zrobił się twardy, zapaliła się lampa od hamulca recznego a samochód prawie przestał hamować. uratowało mnie pobocze. reasumując: przy hamowaniu pulsacyjnym pedał twardnieje, hamulec mocno traci na sile.. płyn hamulcowy "świerzy", hamulce odpowietrzone, płynu nie brakuje. N14 2-litrowy diesel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Dziwne zjawisko , aż trudno uwierzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalski Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 #-o :-k coz poradzic moze cos z klockami ..... choc sam nie wiem :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiu666 Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 klocki i tarcze też nówki, 6 m-cy temu zmieniane.... podejrzewam natomiast pompę wspomagania - w dieslach jest taka podciśnieniowa na alternatorze... moze ktoś miał jakieś doświadczenia z tym urządzeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 I do tego załorzę się, że na hamowni pokazuje że wszystko cacy? Mój staruszek ma podobny problem w Seacie rocznik 84, ale od 5 lat pogodził się z brakiem wspomagania Jak dla mnie to oznaka wadliwej pracy pompy wspomagania, ze starszymi dieslami to tak już jest niestety... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Cos jest z plynem nie tak... trzeba sprawdzic uklad jeszcze raz dokladnie. efekcior taki jakby sie zapowietrzyl... przyczyna prawdopodobnie lezy w zlej jakosci plynie... co to za plyn? jakiej firmy? Moze to woda o kolorze DOT'a? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiu666 Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 płyn shella, niedawno wymieniany... mechanik też myślał że to płyn, ale sprawdził jakimś urządzeniem i powiedział że płyn jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brysik Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Mi kiedyś w starej poczciwej Jetcie 1.6D (służy ojcu do dziś) też wystąpił ten objaw. Okazało się, że w pompce podciśnieniowej pękła membrana i na 1-2 depnięcia wystarczało, a potem twardy pedał się robił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 :shock: może nie do wiary to rozgryzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Ja mam tak samo, ale nie przejmuje sie tym, bo pulsacynie nie hamuje - mam ABS. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 ZDEJMIJ PRZEWÓD Z SERWA i zobacz czy zasysa jak tak to pewnie serwo walnięta membrana :cry: czyli do wymiany :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.