Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

PYTANIE O REDUKTOR LPG


palash21

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Mam parę pytań dotyczących reduktora lpg. Posiadam Nissana Sunny n14 1.4 75 km. Jestem zmuszony wymienić mu reduktor. Dotychczas jeździłem na tomasseto 100 hp i było ok. Teraz okazyjnie kupiłem reduktor tomasseto 140 hp. Czy nie będzie błędem założenie takiego do tego samochodu? Nie będzie więcej palił itp? Proszę o podpowiedzi. Z góry dziękuje i pozdrawiam wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra, zrobię jak mówisz. dzięki za szybką odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem takie samo autko z tym samym reduktorem (140). Poprzednio 100. Po wymianie spalanie wieksze o 1-2l mimo miliona regulacji. Gaz 1 generacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki NismoMan1 za odpowiedź. Dziś włożyłem mu tą 140-stkę. Chodzi lepiej, może dlatego że parownik dużo lepszy kondycyjnie. Spalania jeszcze nie testowałem. Napiszę jak bd wiedział dla innych użytkowników z tym ''problemem''. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sprawy. A jaki masz LPG, ktora generacja?

U mnie rowniez lepiej chodzil, poprzedni ze starosci nei trzymal wolnych obrotow. Po wymianie liczylem na takie samo, badz ciut nizsze spalanie a niestety bylo wyzsze. Inny parownik to i zapewne inne podcisnienia itp. Pokusilem sie bo 140KM wygladalo mocarnie :D i liczylem na przyrost mocy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@NismoMan1 jak chcesz wyregulować w pełnym zakresie instalację LPG z registrem???????? to zawsze jakiś kompromis, jak by był chociaż krokowiec to co innego bo dawka gazu się zmienia, moc reduktora nie ma (nie powinna mieć) wpływu na spalanie, chodzi o to, że jest w stanie dostarczyć gaz w max obciążeniu,

niektórzy mają alaskę przy 140KM i się sprawdza, bo nie korzystają z auta tylko przesuwają się do przodu, u innego ten sam reduktor nie da rady przy 110KM bo lubi sobie pojeździć, do tego jeszcze jest jedna kwestia, zapotrzebowanie na paliwko, można mieć mało koni a dużo pojemności i niestety w.w. redek też nie da rady, (to tylko przykład)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalacja 1 generacji, Nissan Sunny 1.4 16v gaźnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DINO: BLOS by byl jedyna sensowna opcja, ale juz nie mialem ochoty inwestowac w te auto, mimo ze bylo tego warte. Teraz mam Pryme z sekwencja i to co mi sie najbardziej podoba: nie odczuwam roznicy pomiedzy jazda na benzynie a na LPG.

 

Kolega widze tez ma 1 gen., jestem ciekaw jakie wyjdzie mu spalanie. U mnie mimo krecenia bylo zawsze podobnie, czy cisnalem 100kmh czy 140kmh spalal tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...