Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

PYTANIE O REDUKTOR LPG


palash21

Recommended Posts

Witam wszystkich. Mam parę pytań dotyczących reduktora lpg. Posiadam Nissana Sunny n14 1.4 75 km. Jestem zmuszony wymienić mu reduktor. Dotychczas jeździłem na tomasseto 100 hp i było ok. Teraz okazyjnie kupiłem reduktor tomasseto 140 hp. Czy nie będzie błędem założenie takiego do tego samochodu? Nie będzie więcej palił itp? Proszę o podpowiedzi. Z góry dziękuje i pozdrawiam wszystkich.

Link to comment
Share on other sites

zakładać i jeździć ;)

Link to comment
Share on other sites

dobra, zrobię jak mówisz. dzięki za szybką odpowiedź.

Link to comment
Share on other sites

Mialem takie samo autko z tym samym reduktorem (140). Poprzednio 100. Po wymianie spalanie wieksze o 1-2l mimo miliona regulacji. Gaz 1 generacji.

Link to comment
Share on other sites

dzięki NismoMan1 za odpowiedź. Dziś włożyłem mu tą 140-stkę. Chodzi lepiej, może dlatego że parownik dużo lepszy kondycyjnie. Spalania jeszcze nie testowałem. Napiszę jak bd wiedział dla innych użytkowników z tym ''problemem''. Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Nie ma sprawy. A jaki masz LPG, ktora generacja?

U mnie rowniez lepiej chodzil, poprzedni ze starosci nei trzymal wolnych obrotow. Po wymianie liczylem na takie samo, badz ciut nizsze spalanie a niestety bylo wyzsze. Inny parownik to i zapewne inne podcisnienia itp. Pokusilem sie bo 140KM wygladalo mocarnie :D i liczylem na przyrost mocy :D

Link to comment
Share on other sites

@NismoMan1 jak chcesz wyregulować w pełnym zakresie instalację LPG z registrem???????? to zawsze jakiś kompromis, jak by był chociaż krokowiec to co innego bo dawka gazu się zmienia, moc reduktora nie ma (nie powinna mieć) wpływu na spalanie, chodzi o to, że jest w stanie dostarczyć gaz w max obciążeniu,

niektórzy mają alaskę przy 140KM i się sprawdza, bo nie korzystają z auta tylko przesuwają się do przodu, u innego ten sam reduktor nie da rady przy 110KM bo lubi sobie pojeździć, do tego jeszcze jest jedna kwestia, zapotrzebowanie na paliwko, można mieć mało koni a dużo pojemności i niestety w.w. redek też nie da rady, (to tylko przykład)

Link to comment
Share on other sites

Instalacja 1 generacji, Nissan Sunny 1.4 16v gaźnik.

Link to comment
Share on other sites

DINO: BLOS by byl jedyna sensowna opcja, ale juz nie mialem ochoty inwestowac w te auto, mimo ze bylo tego warte. Teraz mam Pryme z sekwencja i to co mi sie najbardziej podoba: nie odczuwam roznicy pomiedzy jazda na benzynie a na LPG.

 

Kolega widze tez ma 1 gen., jestem ciekaw jakie wyjdzie mu spalanie. U mnie mimo krecenia bylo zawsze podobnie, czy cisnalem 100kmh czy 140kmh spalal tak samo.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...