Gość pitero891 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Witam... Jestem właścicielem nissana primery z 2001 roku, 2.0 TD.... Wczoraj wsiadłem w samochód i pojechałem do sklepu... Po powrocie do domu zauważyłem że zegary nie działają, temperatura stoi w miejscu, na radiu (oryginalnym) wyświetla sie napis "secure".... Zero wycieraczek, klimy i centralnego... A auto pali normalnie.... i działa gniazdko od zapalniczki.... gdy odpaliłem auto i dałem mu po gazie konkretnie to wszystko zaczęło działac.... Lecz gdy zgasze i włączam zapłon znowu to samo.... Więc włączyłem zapłon i nic, zero elektryki, odpaliłem na niskich obrotach tez nic, dopiero jak znowu dałem ostro gazu wszystko zaskoczyło... I miga ta kontrolka którą dodałem .... Czy ktoś miał już taka sytuacje??? z gory dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Problem z immobiliserem, kluczyk się może rozkodował, próbowałeś z drugiego kluczyka(jeżeli posiadasz). Ale jak pali to dziwne, a jak już zapalisz to nie miga kontrolka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość opacinski Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Z poprzednich postów kolegów wynikało że takie objawy są przy braku masy, czyli nie łączy lub przerywa masa - połączenia ( - ) z karoserią. Poluzowane lub skorodowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaweq22 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 kolega Borys ma racje gubi mase primera, ma swoje latka wiec nie ma co sie dziwić, że miedź się utleniła na łączeniach. Jak odpala i ma prąd na kostce stacyjki( znam przypadki, że potrafiło gubić mase po przekręceniu kluczyka, a na pozycji wyjęcia była) to wiemy, że główny kabel od aku do rozrusznika cały...Moze alternator prąd żre ?ale wtedy by akumulator siadał ;/ gdzieś robi zwarcie, że odcina zasilanie całkowicie i mamy na radiu (oryginalnym) napis "secure", może klemy nie trzymają na aku i pośniedziały. Temat z masą jest na dłuższe posiedzenie w chwili zastanowienia przy piwku sczytaj błąd to pomoge w tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pitero891 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Jak zapalam to żadna kontrolka nie świeci... Dopiero jak mu dam gazu porządnie to wszystkie kontrolki się zaświecają, radio zaczyna działać, włącza sie centralka i miga ta kontrolka.... a reszta kontrolek nie świeci równo tylko pulsują wraz z obrotami silnika Masy od akumulatora do bloku silnika sprawdziłem, przeczyściłem i nic... To samo Ale swiatła działają normalnie oprócz kierunków i awaryjnych..... Przekaźniki i bezpieczniki sprawdzałem... wszystko niby ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 A robiłes diagnostykę na spinacz, może coś wymiga co będzie miało z tym związek. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bedow/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Sprawdź przewód masowy który znajduje się pod kierownicą po lewej nad dźwignią otwierania maski. Musisz ściągnąć całą plastikową obudowę od bezpieczników (3 wkręty). Może się poluzował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pitero891 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Sprawdziłem mase pod kierownicą i wszystko wporządku... Gdzie moge jeszcze masy znaleść??? Zauważyłem że jak jade autem to po jakimś czasie światła mi przygasają i słychać dziwny świst który umacnia się wraz z obrotami silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Sprawdź jakie napięcie daje alternator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pitero891 Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Chyba mam rozwiązanie problemu... dzisiaj zauważyłem że jakaś kosteczka wisi koło alternatora a raczej pod nim połączona jest cienkim kabelkiem do wyjścia kabli z alternatora i od dołu wkrętem do obudowy alternatora.... dotykała bloku silnika i przewodu hydrauliki.... ... I to jest ta kosteczka... ułamała się z uchwytu.... co to jest i czy ma to jakikolwiek związek z tym co się dzieje.... A i dodam że auto stało dwa dni bez ruchu i akumulator rozładowany.... dokładnie to wygląda tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.