achaz1 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 witam,zostałam szczęśliwą posiadaczką almery 1.4. Od razu założylam jej gaz właśnie tomasetto alaska,zbiornik bormech,wtryskiwacz valtek, elektr.jedn ster.Stag4. Kupiłam zalozyłam i sie zaczęło.Samochód zaczął mi po miesiacu mulić, bardzo wolno przyspiesza.Sory ze załozyłam nowy wątek ale jestem na sobote umówiona z gazownikiem i nie chcialabym aby mi coś wciskał .Pomózcie, co mam zrobić??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 musi wyregulować i będzie gitt, można by było pokusić się o lepsze wtryski, dobrze by było zobaczyć mapy i ustawienia, wtedy można więcej powiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
achaz1 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 a teraz może wymienić jeszcze wtryski na lepsze? jestem typową blondynka w tym temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 może, tylko pewnie będzie chciał dopłaty, pogadaj podczas wizyty i zobaczymy, spytaj się w wersji z Twoimi wtryskami i jego, wtedy będzie mozna dalej myść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
achaz1 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 mam nadzieje ze tylko podkreci i bedzie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 stroił podczas jazdy?? jeździłaś z nim?? bo jak tylko po kalibracji to może być lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
achaz1 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 nic nie stroił nie jeździłam,zawiozłam samochód,załozył gaz a po miesiacu muli jak diabli.Boje sie ze silnik mi poleci.W sobote jestem z nim umówiona na regulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonhart Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Ma prawo mulić, tuż po założeniu nie mógł Ci wszystkiego wyregulować jak należy, zrobił to tak "na oko". Teraz kiedy pojeździłaś i zebrała Ci się mapa benzyny będzie mógł wszystko dostroić i zgrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Ma prawo mulić, tuż po założeniu nie mógł Ci wszystkiego wyregulować jak należy, zrobił to tak "na oko". Teraz kiedy pojeździłaś i zebrała Ci się mapa benzyny będzie mógł wszystko dostroić i zgrać. o czym Ty piszesz??? po montażu stroi sie instalację i ma jeździć bez zarzutu, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 dokładnie ale to praktyka druciarzy wywalić furę po autokalibracji i gitara ,, jak jakimś cudem ecu sie dostroi to ma fuksa jak nie to klient przyjedzie z checkiem albo zaje,,,, graty Doszły Dino ,,fakt faktem podoba mi sie to faro fajnie elastyczne i reduktorek ok ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonhart Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 (edytowane) o czym Ty piszesz??? po montażu stroi sie instalację i ma jeździć bez zarzutu, wychodzi na to, że trafiłem na, jak to określił Tofu, druciarzy, bo u mnie odbyło się dokładnie tak jak napisałem:(! w związku z tym myślałem, że to norma Edytowane 17 Lipca 2012 przez Bonhart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 na to wygląda, ale nic straconego, możesz się sam pobawić i ponaprawiać po monterach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonhart Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Jakiś czas temu zregenerowałem sobie samodzielnie reduktor (taki jak w temacie), a teraz jestem na etapie samodzielnego ustawiania instalacji - po kilku próbach efekty są całkiem zadowalające. Przy okazji pytanie: ile można przejechać na czerwonych valdemarach bez żadnych kłopotów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 dużo, tu nie chodzi o to ile przejedziesz, tylko o to jak to zrobisz, większość aut pojedzie na każdym zestawie, bardziej chodzi o ekonomię i kulturę pracy instalacji, brak kłopotów w zimniejsze dni, przełączanie przy 15-20st bez zwiechy itd. Ja zrobiłem na RED VALDKACH około 100kkm, i były raz regenerowane a tak tylko czyszczone i auto jechało, od tego czasu przerobiłem trochę wtryskiwaczy i reduktorów i widzę różnice Jaką masz elektronikę?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonhart Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 (edytowane) Generalnie instalację gazową mam już 4 lata i w tym czasie zrobiłem na niej ok 60kkm. Niby wszystko działa dobrze, ale wtryski już jakby trochę klepią. Co do elektroniki to mam dość ubogo bo jest to diego g3 (albo AKME, nie jestem pewien) ale w wersji 1.5C - niestety soft daje niewielkie pole do popisu w czasie regulacji. W jaki sposób można wyczyścić wtryskiwacze gazowe? Czy opłaca się regeneracja, czy lepiej kupić sobie coś nowego? Edytowane 18 Lipca 2012 przez Bonhart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 domniemam , że masz RED VALDEMARA, czyli zdejmujesz segera z góry, wyciągasz cewkę, odkręcasz czpień ze środka wyskoczy tłoczek ze sprężynką i tzreba to wymyć, do tego warto wymienić gumkę w tłoczku i najlepiej skalibrować skok tłoczka (śrubą imbusową na górze, pod plombą) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonhart Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 domniemam , że masz RED VALDEMARA dokładnie tak. Z przedstawionego przez Ciebie opisu nie wydaje się to trudne, ale martwi mnie ta kalibracja...nie trzeba mieć do tego jakiegoś przyrządu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 jak masz dostęp, to czujnik zegarowy załatwi sprawę, jak nei to możesz pokombinować suwmiarką, czyli wkłądasz końcówkę w miejsce gdzie jest dysza, podajesz 12V na cewkę i mierzysz o ile podniósł się tłoczek, w każdym z czterech ma być taki sam skok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonhart Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Czujnika nie mam, a do kalibracji z suwmiarką to się nie zdecyduję, ponieważ za mało techniczny jestem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.