Gość Gutek1978 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Witam nisann wp11.144 2001 1.8 b+g Zaczeło sie ciepło wiec problem z przegrzewaniem sie zaczeły a do rzeczy w moim nissanku jadąc w korkach zauwazyłem ze wskazowka od temperatury podchodzi pod czerwone pole troche mnie zdziwiło wiec odrazu ogrzewanie na maksa i troche spadło sytuacja sie powtarzała pare razy sprawdziłem na postoju wszystko ok wiatrak sie kreci temp w normie a w korku lipa grzeje sie. Wymieniłem termostat bo moze sie nie domyka albo nie otwiera do końca odpowietrzyłem tzn sam sie odpowietrza chyba ze gdzies sa odpowietrzniki jakies to dajcie znac i dalej to samo na postoaju do polowy na wskazniku temperatury, wiatrak sie kreci, rury dolna i gorna ciepła, chłodnica gora duł ciepła a w korku grzeje sie moze ktos podpowie co zrobic zeby sie tak nie grzał ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość opacinski Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Jeżeli sprawdziłeś ,że płyn w chłodnicy jest pod korek i w naczynku wyrównawczym także/ to się robi na zimnym silniku bo można nieźle poparzyć/ oraz termostat, pozostaje ostateczność - czyli pompa wodna nie daje obiegu płynu. Wykluczam zarośnięcie rurek chłodnicy kamieniem , bo chyba nikt myślący nie leje do obiegu wody z kranu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gutek1978 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Płyny są a pompa zmieniana była w styczniu u mechaniora wiec raczej pompa działa,a jak sie odpowietrza go moze cos zle odpowietrzyłem przy wymianie termostatu ?? ale skoro grzeje i chłodzi .A wczoraj zauwarzyłem ze tylko jeden wiatrak sie kreci stojac przodem do samochodu to ten z prawej strony sie kreci a z lewej nie .Wiem ze jeden jest od klimy a klima wszystko działa czy to moze iec znaczenie??? i jeszcze jest tak za jak załączam klime to kreci sie ten sam wiatrak co i do chłodzenia to chyba raczej cos nie tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotro29 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Sprawdź wtyczkę od tego wiatraka, przy klimie załączają się dwa wiatraki i oba są do klimy i do chłodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gutek1978 Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Dokładnie wtyczka a dokładniej w srodku silniczka od wiatraka kabelek sie zerwał rozebrałem silniczek przylutowałem go i smiga az miło tylko szczotki sie troche zuzyły juz Temat uwazam za zamkniety dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 a nie ma smalcu/smietany pod korkiem oleju lub bagnecie???? - poczatki końca uszczelki pod głowicą pod warunkiem sprawnych obu wiatraków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tyomaj Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 (edytowane) Właśnie mam ten sam problem. Wskazówka powinna być raczej w połowie, a moja jest tak na 3/4. Wiatrak włącza się przy 95 - 98 C ale jak jadę to co chwile patrzę czy się nie grzeje. Edytowane 1 Lipca 2012 przez Tyomaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demano Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 (edytowane) Wyciagnać termostat i bedzie po sprawie. trzyma sie na 3 śrubach. uważać bo wyleci w cholere płynu / wody . U mnei sie grzało jak cholera , teraz wskazówka nie przekracza połowy , tak jak to mialo miejsce gdy termostat byl sprawny. Edytowane 2 Lipca 2012 przez demano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tyomaj Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Nie rozumiem. Wyciągnąć i co dalej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demano Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 albo wymienić albo nie montować. ja póki co nie montowałem , sciągnąłem z niego tylko tą okrągłą uszczelke , obleciałem silikonem , zalałem wodą i na czas lata tak zostawie . na jesień wsadze nowy termostat i zaleje płynem do chłodnic.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Jazda na niedogrzanym silniku też mu nie służy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demano Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 (edytowane) Latem to nie sądze aby mogło coś złego się dziać , natomiast zimą już tak mi obecnie na instalacje gazową przełacza się po okolo 2 minutach po porannym odpaleniu , w ciągu dnia jest to niecała minuta i świadczy to o tym że silnik dość szybko dostaje właściwą temperature < mam sekwencje > Edytowane 3 Lipca 2012 przez demano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz... Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 co do zalewania wodą to jestem przeciwnikiem.Raz że zakamieniasz układ a dwa że jak pompa wody przepuści to od płynu chłodniczego jej się nic nie stanie ,wycieknie otworem technologicznym natomiast w przypadku wody zatrze się łożyskowanie.Wode można lać ale jak już to do starego Ursusa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demano Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Pompa jest nowo założona na gwarancji 2 lata więc może sobie przeciekać ;-) , od wody demineralizowanej nic mu nie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz... Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Pompa jest nowo założona na gwarancji 2 lata więc może sobie przeciekać ;-) , od wody demineralizowanej nic mu nie będzie dobrze że to przynajmniej jest woda demineralizowana chociaż płynu chłodniczego tym nie zastąpisz.Samo wyjęcie termostatu nie eliminuje problemu jest tylko dorażnym usunięciem przyczyny.Tak jak napisał kolega adambyw jazda na niedogrzanym silniku niczemu nie służy.Ja osobiście wolałbym rozwiązać problem teraz latem gdy jest ciepło a nie pozostawiać problemu do zimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.