jagiel Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Panowie, potrzebuję pomocy. Niedawno byłem u mojego elektryka z powodu "wysypywania się" immo po odpięciu klem z aku. Przy okazji stwierdziłem,że nie mam kontrolki check na desce na co dostałem odpowiedź że wczesniej robiąc mi bład immo ją odcieli bo obeszli błąd jakoś na około a kontroka dalej by migała. Poprosiłem ich i zamontowali mi włącznik ( jak mi trzeba to podpinam i robie autodiagnostykę ) i po powrocie bezzwłocznie zrobiłem. Wyszło mi 143 - czyli ten błąd z immo co go robili na około oraz bład 92. I tu zaczyna się jazda bo nie moge się doszukac co to jest to 92. Wg instrukcji z kodami jest to 92 Engine control relay, shut-off time – too late Przekaźnik kontroli silnika, odcinający czas - za późno jaki czas i czego ??? a w jednym temacie znalazłem 92- przekaźnik (najczęściej główny) silnika - problemik z prądem na nim a jeszcze jeden z użytkowników opisał mi 92 jako : błąd nr 92 mi wypisało tylko, że masz cytuje "Wysoki poziom w obwodzie sterowania regulatora ciśnienia paliwa Niech ktos mi powie co jest właściwe i wytłumaczy po chłopsku na czym ten błąd polega i co z nim zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Trzeba zajac sie przekaznikiem ECM w skrzyce przekaznikow kolo blotnika pasazera. Na stronach 55-61 pliku eccd20 jest opisane jak sprawdzic (elektryk bedzie wiedzial ) jak zobaczy . Na ktorejs ztych stron jest pokazane w ktorym miejscu jest ten przekaznik. Mialo byc od strony 59 do 61 ec_cd20.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jagiel Opublikowano 1 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 a o co moze tam chodzic ? co jest nie tak ? bo wiem ze tam mi ten elektryk od immo grzebal wiec moze on cos spartolil ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.