Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144 2.0TD] Błąd 92.


jagiel

Recommended Posts

Panowie, potrzebuję pomocy.

Niedawno byłem u mojego elektryka z powodu "wysypywania się" immo po odpięciu klem z aku. Przy okazji stwierdziłem,że nie mam kontrolki check na desce na co dostałem odpowiedź że wczesniej robiąc mi bład immo ją odcieli bo obeszli błąd jakoś na około a kontroka dalej by migała.

Poprosiłem ich i zamontowali mi włącznik ( jak mi trzeba to podpinam i robie autodiagnostykę ) i po powrocie bezzwłocznie zrobiłem.

Wyszło mi 143 - czyli ten błąd z immo co go robili na około oraz bład 92.

 

I tu zaczyna się jazda bo nie moge się doszukac co to jest to 92.

Wg instrukcji z kodami jest to

 

92 Engine control relay, shut-off time – too late

Przekaźnik kontroli silnika, odcinający czas - za późno jaki czas i czego ???

 

a w jednym temacie znalazłem

 

92- przekaźnik (najczęściej główny) silnika - problemik z prądem na nim

 

a jeszcze jeden z użytkowników opisał mi 92 jako :

 

błąd nr 92

mi wypisało tylko, że masz cytuje "Wysoki poziom w obwodzie sterowania regulatora ciśnienia paliwa

 

 

Niech ktos mi powie co jest właściwe i wytłumaczy po chłopsku na czym ten błąd polega i co z nim zrobić.

Link to comment
Share on other sites

Trzeba zajac sie przekaznikiem ECM w skrzyce przekaznikow kolo blotnika pasazera. Na stronach 55-61 pliku eccd20 jest opisane jak sprawdzic (elektryk bedzie wiedzial ) jak zobaczy . Na ktorejs ztych stron jest pokazane w ktorym miejscu jest ten przekaznik.

 

Mialo byc od strony 59 do 61

ec_cd20.pdf

Link to comment
Share on other sites

a o co moze tam chodzic ? co jest nie tak ? bo wiem ze tam mi ten elektryk od immo grzebal wiec moze on cos spartolil ?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...